Uyarı! Hassas olanlar okumasın, bölümü şarkı ile okuyun derim. Ayrıca kitabın ileri sahnelerinde taciz ve benzeri olaylar olabilir kaldıramayanlar lütfen okumasın rahatsız edici içerik.
__________Gece yağmurlu ve şiddetliydi, İzuku pencereye oturmuş öylece yaslanarak dışarıyı seyrediyordu.
Dilinde ise söylediği o şarkısı.
"Dünya'yı gördüm, her şeyi yaptım. Şimdi kendi pastama sahibim... Elmaslar, göz kamaştırıcı ve şimdi Bel-Air~
Temmuz ortasında ki yaz sıcak geceleri-"Overhaul duyduğu şarkı mırıldanmaları ile odaya girmiş, bakışlarını yeşilli oğlana çevirmişti;
Oğlan ise dirseklerini pencere önüne yaslamış, çenesini ellerinin avuç içlerine yaslayarak dışarıyı izliyor.
Üstünde ise bol beyaz T-shirt ü ile ile siyah kısa şortu, özellikle de her yerinde olan sargılar.Overhaul yutkundu, İzuku ise onun geldiğini bildiği halde bakışlarını dışarıdan çevirmedi ve şarkısına devam etti.
"Sen ve ben sonsuza dek çılgınken~
Çılgın günler, şehir ışıkları...
Tıpkı bir çocuk gibi benimle oynamak isterdin...~"Overhaul ağır adımlarla şarkı boyunca oğlana yaklaşmış ve arkasından sarılarak, kollarını onun beline sarmıştı.
"Ne söylüyorsun..?"
İzuku irkildi, kendisine sarılmasını beklemiyordu.
"Young and Beautiful çok eskiden beri hep dinlerdim."
Overhaul oğlanın belinde ellerini yumuşak bir şekilde gezdirmeye başladı.
"Dans edelim mi..?"
İzuku şaşırmaya devam etse de, şaşkınlığını gizledi. İlk defa Overhaul'un gerçekten insana benzer bir yönünü görüyordu, meraklandı. Bu ani teklifi geri çeviremedi...
İzuku gülümsedi.
"Olur."
Overhaul 'olur' demesini beklemiyordu. Yine de ufak sevincini gizleyerek ikisi de sadece pencere köşesinde koltuk bulunan odada dikildi ve odanın ortasında durdular.
"Telefonunu ver."
Overhaul hiç şüphe etmeden vermişti, salaklık yapsa da vermişti.
İzuku zaten adamın bir dokunuşu ile ölebileceği için bir şey yapamazdı. Sessizce Young and Beautiful şarkısını son ses açarak telefonu koltuğun üstüne koydu. Şimdi tekrardan odanın ortasındalardı.
Overhaul bir elini oğlanın beline, bir eliyle ise sıkıca onun elinden tuttu. İzuku ise boşta kalan elini onun omzuna koyarak hafifçe dans etmeye başladılar.
Lana Del Rey'in hoş sesi tüm odada yankılanıyordu.
"Beni hala sevecek misin,
Genç ve güzel olmadığım zaman?
Beni hala sevecek misin,
Acı çeken ruhumdan başka hiçbir bir şeyim kalmadığı zaman?
Seveceğini biliyorum, seveceğini biliyorum. Seveceğini biliyorum...
Beni hala sevecek misin?
Genç ve güzel olmadığım zaman..?"Dans etmeye devam ettiler ve adımları biraz olsun hızlandı, Overhaul oğlanın tuttuğu belini daha çok sıktı, dansları şarkıyla uyum sağlıyordu.
"Dünya'yı gördüm, sarhoş oldum.
Şimdi sahnede olduğum gibi.
Televizyon melekleri, şimdi yeni çağ.
Sıcak yaz günleri, rock'n and roll
Benimle kendi şovundaymış gibi oynaman.
Ve her türlü bilmen gerekirdi,
Güzel yüzünü ve heyecan verici ruhunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐍𝐚𝐫𝐜𝐢𝐬𝐬𝐮𝐬 | ᵒᵛᵉʳᵈᵉᵏᵘ
Fanfiction"Birlikte planlayarak." Dedi. Şimdi ise hayatı boyunca zorbalık görmüş lakin renkli doğmuş bir oğlanın, pislikler içinde yaşamış bir herife renkleri öğretme çabasına girişi. Ne de uyumsuz bir ikiliydi bu böyle. _____________________ Overhaul × Deku ...