Chapter Six

244 14 35
                                    

"Hıh?"

İmdat.

"Draco hakkında herkesi tembihledim ve ismini vermediler ama seni tanımıyorum."

"Tanışmıştık aslında..."

Harry bana mahcup bir şekilde gülümsedi. İçimden ağlıycak durumda olsam da bende sahte bir gülüş attım. Beni Draco'm dan uzak mı tutacaklar , ya şüpheli görürseler , beni azkabana atarlarsa ne yapacağım ben, cr ye de geri dönemem orada.

"Seni oraya götürelim."

Draco'nun sesi beni saçma düşüncelerimden sıyırdı.

"Geri dönemezsem ne olacak olmaz, olamaz."

"Sonuçta suçun yoksa bir şey olmaz."

Harry'nin lafa atlamasına bu sefer sinirlendim.

"Senle konuşmuyorum şu an bir saniye."

   Birden çıkışıma şaşıran Harry'i öylece bırakıp Draco'ya geri döndüm. Söylediğim hoşuna gitmiş gibi duruyordu. Sonra konuştu.

"Bana güven, sana bir şey olmayacak."

Daha yarım saat önce varlığımı sorgulayan kafası karışık Draco gitmiş şimdi ona güvenebileceğimi söylüyordu. Fazla sorgulamaya gerek yok. İşime gelir.

"Umarım bir bildiğin vardır çünkü oradan dönemezsem yaşayacağım hisleri biliyorsundur."

"İnan bana biliyorum."

    Beni hayretlere düşüren kelimeleri sakinleştirmiş gibi davrandım.

"Peki."

Geri Harry'e döndüğümüzde kurabiyeden yediğini ve son kurabiyeye uzandığını gördük ve Draco'yla ,Harry'nin üstüne koştuk.

---

   Beni sorgulayan seherbazlar garipsedikleri şekilde -ki bu onların benden oldukça şüphelenmelerine sebebiyet veriyordu- geçmişime dair pek bir bilgi bulamıyorlardı böylece zihnime girmeye karar verdiler ve bu en kötüsüydü. En kötüsü.

  Bir şekilde buradan çıkmam lazımdı çünkü her her şey ortaya çıkarsa benim de voldemort'un ordusunun olduğumu düşünebilirler di ,niye güvensinlerdi ki?

   Beni asla anlamadığım bir çift büyüyle bağladılar. Ve toplu bir hücreye kapatıldım. Ortam gerçekten çok sıcaktı ve terden ölüyordum.Orada bekleyen gardiyan söylenmelerime dayanamayıp koridorda dolaşmaya başladı ve uzaklaştı.

   Arkama dönüp hücre arkadaşlarıma bakmaya ancak fırsat bulmuştum ki bakmamla donmam bir oldu. Burası resmen Slytherin doluydu. Dahası var mıydı bilmiyordum ama tahmin etmek çok da zor değildi. Tüm slytherinlilerin bu olaya karıştığını düşünmeleri çok önyargılıydı ama bir yandan da önlem alma yönünden olması gereken bir şey gibi duruyordu.

   Büyük ihtimalle söylenmelerimle onları da rahatsız etmiş olmalıyım ki herkesin bakışları benim üzerimdeydi. Sonrasında bir kız gözlerini kısıp bana doğru şüpheli bir yüz ifadesinde konuştu.

"Sen birden ortaya çıkan kız değil misin hani H-"

"Hayır hayır, değilim."

   Kızın cümlesini bitirmesine izin vermeden reddettim çünkü hiç iyi şeyler sezmemiştim. Ancak galiba ani bir şekilde reddetmem onları daha da uzaklaştırmıştı. Ama iyi yanı da çoğu kişi bakışlarını benden çekmişti.

   Sıcaktan zaten bayılacak gibi olduğumdan gidip bir köşeye oturup yaslandım. Ne diye bir zindan 8493832 celcius olurdu ki?

   Kendime elimle bir yelpaze yapıp kendime hava vermeye çalıştım ama yok , çok sıcaktı. Daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım. Ve gözlerim beni direkt karanlığa gömdü.

Do You Know?|Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin