14.Bölüm-Ödül

953 63 4
                                    

Herkes birlikte toplanmış hocaları bekliyorduk .Etkinlikleri açıklayacaklardı .Ardan bir 3-4 dakika sonra geldiler .

"Evet çocuklar İlk etkinliğiniz Koşu yarışı olacak eş olarak yarışacaksınız Koşacağınız yolun yarısında eşiniz bekleyecek yolun yarısını koşup eşinizin yanına gelince eline vurucaksınız .Siz eşinizin eline vurunca eşiniz koşmaya başlayacak ..Yarışmayı kazananlar The Pretty Reckless Grubunun konserine gidecek ." dedi

The Pretty Reckless Konseri mi ? Yarın akşamki THE PRETTY RECKLESS KONSERİ .Oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha oha (Hepsini okumadığınızı biliyorum Çünkü türk olmak bunu gerektirir.) Tyler Momsen'ın Grubu .Ölüyorum bi saniye .

"Ayça sen katılacak mısın ."

"Evet Pelin ile kayılacağım sende Barış ile katılırsın."diyip göz kırptı.

"Ayça Ağzına Vurduğum gibi kırarım .Islak odunla döverim seni Ayça.Kürekle dalarım sana.Boğz köprüsünde sallandırım seni .O göz Kırpan Gözünü çıkarırım."

"Kimin gözünü çıkaracaksın Buse ?."dedi Barış Bu çocuk ne zaman geldi buraya lann .

"Hiçççç Mandanın gözünü çıkarırım diyordum ya Manda dimi Ayça .."dedim Ayçayı Dürterek .

"hıhı Evet ."

"Neyse Siz İkinizmisiniz ?."

"Hayır ben Pelin ile katılacağım isterseniz ikiniz eş olabilirsiniz.Neyse ben kaçar gençlik Pelinin yanına gideceğim ."diyerek piç sımayıl yapıp kaçtı yanımızdan.

"İyi o zaman eğlenceli olacak."

" Barış bu yarışı kaybedersek senin kelleni keserim ona göre ."

"E napalım kazanmak zorundayız o zaman ."dedi Hocalar hazırlanmamız için 15 dakika olduğunu söyleyince yohamına demiştim şimdi ise çadırdayım yanıma sportif bir tayt ve sporcu atleti giydim ve çıktım Barış girdi ve oda üstünü değiştirdi o giyinene kadar bende saçlarımı tepeden bağlamıştım .Barış çadırdan çıkınca yarışma alanına yürümeye başladık Barış Şort ve Tişört giymişti .Yarışma alanına gelince Herkes gibi bekledik son 3 dakika kala Yarış alnanının yarısına gittim diğer gruplarda gelmişlerdi Yarış başlamıştı aradan 1-2 dakika geçmişti Barış ve Diğer grubun eşleri koşuyorlardı hepsi aynı hizadaydı barış hızlıca gelip elime vurduğunda Allah ne verdiyse yardırdım o kadar hızlı koşuyordum ki ciğerlerim patlayacaktı ama en öndeydim . İlerideki Bitiş çizgisini görmemle sevinmiştim ama benimle Aynı hizada koşan Demiri görmemle şaşırmıştım bitiş çizgisine çok yakındık Derin bir nefes alıp son adımlarımı attım Demir ile aynı anda geçmiştik kimin geçtiğini Hocalarımız söyleyecekti .Barışta gelip kimin kazandığını sordu bilmiyorum dedim .

********

Hocalar yanımıza geldiler .Heyecandan ölüyordum.Hocalardan birisi dikkati üzerine çekebilmek için boğazını temizledi."

"Evet çocuklar ilk Yarışı kimin kazandığını söyleyeceğim .Yarışı kazanann.....Buse Güçlü ve Barış Özmen."
BİZ KAZANDIK.Sevinçle barışa sarıldım oda bni döndürmeye başladı .Bir süre sonra yere bıraktı beni .O kadar Sevinmiştim ki .The Pretty Reackles konseri bu borumu amk .Konser bekle bizi biz geliyoruz.
**********
Tüm gün hrkesin bizi tebrik etmesiyle geçti .Şimdi ise kamp ateşinin etrafında toplanmıştık herkes kendi halinde takılıyordu .Oturduğum yerden kalktım ve yürümeye başladım .Gölün kenarına gelince dyrdum tahtanın üstüne oturfum babetlerimi çıkarıp kenara koydum ve ayaklarımı göle soktum .
Bir süre sonra yanıma biri oturdu .Kafamı kaldırılıp kim olduğuna baktım .Barıştı.
"Buse sana bişey söylemek istiyorum ."

"Peki ."

"Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Buse ....Ben senden hoşlanıyorum .Senin yanında yaşadığım herşeyi unutuyorum .Beni Güldürüyorsun .Senin yanındayken mutlu oluyorum .Yanında başka bir erkek görünce seni kıskanıyorum .Sadece benim ol istiyorum .Benim olurmusun ? ."

Şaşkınlıkla açılan ağzımı kapattım .Ve yavaşça kafamı salladım Bir anda dudaklarıma yapıştı .Nefesim tükenince ondan ayrıldım .Gülümsedi ve dudaklarıma küçik bir öpücük kondurdu tam o anda olan oldu .
Selam canlarım ibnelik time ahahhsjs saat 02:10 ve 7 saat sonra teog denen lanet sınav var herkese başarılar öpüldünüz

Müzik Okulu ♚ ♛Müzik kampı♔ ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin