Bölüm 2 - Müzik kampı

4.7K 200 11
                                    

Okuldan ayrıldıktan sonra Evde anneme söyledim annem çok sevindi Tabi bende.

2 Gün Sonra 


Ayça ile koşuyoruz nedenmi çünkü Kampa giden otobüse yetişmek için sadece 5 dakikamız kaldı .sonunda okula vardığımızda servisin gitmediğini görünce rahatladım yoksa Ayçayı kesebilirdim gerçekten . Servise binip arkadaki koltuklara oturduk zaten boş sadece burası ve bir oğlanın yanı vardı  tabiki biz hemen buraya oturduk otobüse bir çocuk ve Öğretmenler girdi bu çocuğu hatırlamıyorum bizim okulda değil büyük ihtimalle. Ayça beni dürtükleyince ona döndüm

"Mal mal bakma gerizekalı o kim biliyormusun?"

"Hayır ."

"Boşuna mal demiyorum sana ."

"Üf abartma kimmiş o çocuk."

" Senem ve Doğan Karatayın Oğulu Demir Karatay.!"

" Senem Karatay ve Doğan Karatayın oğlu Demir Karatay."

Oha ben şok inanmıyorum Dünyaca ünlü Müzisyenlerin Oğlu Demir .

"Çocuklar Kamp 2 ay sürecek bu yüzden Telefonlar bu kutuya koyulsun lütfen ."dedi hoca 

Neeee!!! Telefonumu vermek istemiyorum ben amaaa .Kutu bize gelince istemeyerekde olsa telefonları kutuya koyduk yolculuk boyunca uyudum hemde ayı gibi :D .

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

Servisten indikten sonra kulübemize yerleşmemiz söylendi Ayça ile kulübeye yerleştikten sonra Klübeden çıktık çocuklardan birisi gelip bize telefonları geri verdi ne saçma alıyorlar sonra geri veriyorlar !!!nyse işte  sonra büyük sahnenin olduğu alana gittik oturduk sandalyelere sahnedeki hocayı dinlemeye başladık .

"Merhaba Çocuklar Ben Dans Öğretmeniniz Filiz Müzik kampına hoş geldiniz."dedi ve sahneden indi sonra sahneye Demir ve Arkadaşları çıktı şarkı söylüyorlardı  ve sesleri harika .Onlar indikten sonra birkaç kişi daha şarkı söyledi ve kulubelere çekildik gerçekten çok yorgundum bu yüzden hemen yatağa yattıp kendimi Uykunun Kollarına bıraktım ama tutamadı asdasd- tamam sstm ..

Müzik Okulu ♚ ♛Müzik kampı♔ ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin