Bölüm 8 -Düet

1.8K 116 2
                                    

Bu Bölümü @Robynxry e itaf ediyorum geç yazdığım için özür dilerim.

Barıştan

Delice koşmaya başladım dediği yeri görmüştüm hızla ormana daldım ve dediği yer doğru koşmaya başladım 2 -3 dakika sora depoya ardım içeri hızla girdim etrafa baktım bir kapı görünce hızla oraya gidip kapıyı açtığımda Buseyi bir sandalyede kanlar içinde olduğunu gördümhızla yanına gidip ipleri çözdüm ve kucağıma aldım Hızla kampa gitmeye başladım kısa sürede kampın girişine vardım .

"Yardım Edinn!"diye bağırdım bir kaç kişikoşarak yanımıza gelddi bir süre sonra Ayça ile birkaç öğretmen geldi ve ambulans çağırdı  Ayça deli gibi  ağlıyordu ben korkuyorum onu kaybetmekten daha tanışalı 3 gün olsada çok iyi bir kız onun yanındayken çok huzurlu hissediyorum bilmiyorum. Ambulans gelince hemen ambulansa bindirdier bende ambulansla gidecektim 20 dkk sonra bir hastaneye geldik hemen içeri girdik ameliyathaneye soktular ben giremediğim için duvarın kenarına çöktüm ...

********

2 Hafta Sonra

Kamp alanına geldiğimde Öğretmenler hemen yanıma geldi Ve iyi olup olmadığımı sordu 2 haftadır hastanedeydim 1 hafta baygın kaldım 1 haftada kendimi toplamam için hastanede kaldım saat akşam üstü olduğu için herkes yemekhanedeydi Barışa döndüm oda çok yorulmuştu 2 hafta hiç başımdan ayrılmadı Kulübeye girmeden önce ona döndüm.

"Git ve dinlen harap oldun benim için gidip iyi bir uyku çek tamammı "

"Tamam anne ."diyerek dalga geçercesine güldü .

"Yaralanmış olabilirim ama hala çok sert vuruyorum "dediğimde ben suçsuzum der gibi ellerini kaldırdı hafif kıkırdayı arkamı döndüm ve kulübeye girdim kulübeye girince direk kendimi yatağa attım ...

******

Sabah uyandığımda saat 8 di Ayça hala uyuyordu yataktan kalkıp banyoya girdim ve işlerimi hallettim banyodan çıktığımda ayça üstünü giyiniyordu hemen üstümü değiştirdim ayça ile sohbet ederek yemekhaneye gittik yemekleri aldıktan sonra boş bir yere oturduk sohbet ederek yemek yerken Barış masaya geldi ve yanımıza oturdu 

"Günaydın ."

"Günaydın "

"Ahmet Hoca Bizi Yemkten sonra yanına çağırıyormuş ."

"Ahmet hoca kim ?"

"2.Ses sanatları öğretmeni."

"Tamam gideriz." diyerek tıkınmaya devam ettim yemekten sonra ayça dersinin olduğu kulübeye gitti bizde Ahmet hocanın yanına  gittik içeri girince masanın yanındaki koltuklara oturduk .

"Evet çocuklar .  Sizi buraya çağırmamın nedeni sizin 2 haftadır burada olamamanız size bi ödev vericem ikinüz birlikte bir larapgrafi hazırlayıp düet yapacaksız  1 haftanız vr iyi şanslar." diyerek yanımızdan ayrıldı barış ile düet yapıca bu çok eğlenceli olacak
Arkadaşlar biliyorum çok uzun süredir yamadın sürekli yazıp sildim aklıma hiçbirşey gelmedi bölüm hiççççç içime sinmedi çok kötü oldu diğer bölüme bunu telafi edicem çokkk özür dilerim ..

Müzik Okulu ♚ ♛Müzik kampı♔ ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin