Sabah gözümü açtım yanımdaydı.. omzunu bana açmış bende üstüne yatmışım bi elim altımdaki kolunda bir elimde sıcacık vücudunun göğüs tarafında dümdüz duruyordu.. çıplağız İkimizde.. kalktım elime ilk gelen seyi giymek istedim.. şansıma gömleği geldi.. bende giydim.. saat 11'di. Elimi yüzümü yikadiktan sonra karşımda dikilen aynaya baktım.. çok farkliydim.. yüzüm, gözüm,yanaklarım olgunlaşmış gibi.. mutluluğum yüzümden okunuyordu sanki.. gerçekler.. neyse oyalanmadan kahvaltı hazırlayayım.. mutfağa girdim.. aman tanrım çok dağınık...inanamıyorum yaa.. hiç böyle görmezdim.. akşamdan kalan toplanmamis masa.. en iyisi ben masayi toplayayim sonra kahvaltı sonrada.. aşk dolu bir öpücükle Emir'i uyandırayım.. masa toplandı kahvaltı hazır evvet şimdi en güzel ana gelelim.. odaya girdim.. hala uyuyor bir kere öptüm, ses yok uykusu mu derin acaba? O kadarda değildir herhalde.. Bir kere daha öptüm.. arkasını döndü "off gerçekten hayalle yaşanmıyor.." tam kalkarken " ayyy" gene çekti beni.. bu adam başka birşey yaa.. Gelde aşık olma.. " demek hayalle yaşanmıyor..Hee..." Dedi benle dalga geçercesine.. uyanıkmış meğer.. " sen beni mi dinliyordun? Allah aşkına dalga geçiyorsun..." " dalga geçemiyorum ki herhalin beni etkiliyor.." dedi.. bir daha etkiledi beni herzaman olduğu gibi.. " hadi kahvaltı yaptim kalkalım" kalktı birden çıplak haliyle.. çıkmamı bile beklemedi.. ateş bastı beni birden. Bütün vücudumu utangaçlık ateşi sardı... Yüzüm kıpkırmızı,ellerim titriyor,kafamı eğdim... " şey.. ben.. ben bir masaya bakayım e..eksik bisey war mi diye" dedim ve bir telaş çıktım odadan.. o anki halim.. acaba anlamış mıdır utandığımı?? Anlaşılmayacak gibi değildi gerçi.. kesin.. " masada tek eksik sensin birtanem.." diye bağırdım.. belimden karnıma doğru ellerini doladı.." ayy.. buradamıydın sen farkında değildim kusura bakma birtanem.." dedim.. " beni o halde çok göreceksin.. bir daha utanma sen benim herseyimsin.." dedi.. ayyy ne kadar çok hoşuma gidiyordu onun böyle herşeyim gibi şeyler söylemesi.. döndüm ona doğru.." bugün gitmesen.. olmaz mi haftaya gidersin" dedimm.. baktı,baktı,baktı.. ikna olmuş gibiydi.. " tamam.. haftaya giderim." Dedi.. çok mutluyumm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN KALAN
Romantikaşka karşılık mı zor? yoksa aşk mı? bir insan ne kadar sevebilir? kaç defa sevebilir? kaç defa unutabilir?unutulmayan tek hediye ne olabilir?