YENİ BAŞLANGIÇ

9 0 0
                                    

Nikaha yetişmem lazım. Offf çantam nerde? " Sedaa hadiii."
" geldim." kapıdan dışarı çıktık. Taksiyle gitmeyi düşünürken arabadan dışarı çıkan Atanur' u gördüm. Yanımıza geliyordu. Bizim yanımıza geliyor.
Kucağımdan Rüya'yı aldı ve arabaya doğru ilerlediler. Tabi bunu fırsat bilip hemen " Emir hiç gelmedi. O gün neye uğradığını şaşırdı tabi nasıl gelsin. Kendine gelememiştir daha." Dedi Seda. Kızdım. " yine gitti. Birdaha ne olursa olsun Emirden bahsetmiycez. Artık Atanur var. Hem Rüya' yada tam bir baba. Emir' in yapmadığı babalığı Atanur yapıyor. Eğer en baştan tanısaydım Emir'i emin ol hiç sevmezdim. Sevmiyorumda. Benim sevdiğim adam Rüya'yı öldürmeye çalıştığı gün ölmüştü. çünkü ben o Emir'i sevmedim. Benim sevdiğim adam bambaşkaydı. Tıpkı Atanur gibiydi. şimdi Atanur' la evlenicem ve herşey biticek" arabaya ilerledik.
Hiç birşey düşünemiyorum....acaba hata mı? Yoksa??? Neyse geldik saten artık çok geç düşünmek için. Kızım için yapıyorum bunu.
...
- " heyecanlı mısın?" dedi Seda. Heyecanlı olmamak imkansızdı. Tabikide heyecanlıydım. Ama bir başkasıyla evlenmek sanki normal bir günmüş gibi.
İkimizde evet dedikten sonra Emir geldi. Karşı çıkmaya çalıştıkça benim gözümden yaşlar süzülmeye başladı. o an kendimi bir uçurumdan yada 15 20 katlı bir binadan atmak geldi... çok acıydı. beni terketmişte olsa onu hala çok seviyorum...

aşk o kadar güzel bir duyguki; 

keşke oda bilebilseydi. farklı öykülerde olsa yesyeni bir aşkla yazıcam kalanını...

AŞKTAN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin