çok seviyorum... Herşeyden çok.. oturuyorum.. sütlü köpüklü kahvem olmazsa olmazım.. gene derin düşüncelerde.. Emir ailesinin yanına antalyaya gitti.. 1 hafta sürekli beraberdik.. bende kalmıştı.. gözümü açtığımda ilk onu görmek.. onunla kahvaltı yapmak, beraber hazırlanmak, beraber çıkmak, bazen çıkmayıp evde tv izlemek, akşama yemek yapmak , ve sonrada sexs... Evli çiftler gibi.. aşık olduğun adamla evlenip bir ömür paylaşmak.. herşeyi beraber yapmak.. ben böyle düşünüyorum ama acaba Emir.. oda ister tabi niye istemesin...? İstemeseydi benimle birlikte olmazdı.. telefonum çalıyor arayanda Seda " efendim canim" dedim.. " 3 gün sonra meltem evleniyormuş gidelim mi? Bizede değişiklik olur"
" olabilir.. Emir' de yarın gelecek onada söylerim hep beraber gideriz.."
" tamam canım"
" sen nezaman gelcen evine gittin unuttun beni.. gel biraz daha kal bende.."
" Enişte varya kız.. bi sorun mu var ? "
"Yoo.. bir sorun Yokk cokk iyiyiz ama o hep kalmıcak ki ben gene yalnız kalcam istemiyorum.. koskoca evde yalnız canım sıkılır.."
" bakarız güzelim enişte gidince kalırım bırakmam seni rahat ol.."
" tamam canım.."
" tamam öptüm.."
Düğün.. Hmm meltem' in.. o bile evleniyor.. off.
Gene telefon çalıyor.. bu sefer Emir..
"Aşkım"
" ne yapıyorsun bebeğim.."
" oturuyorum evde.. tek başıma.. az öncede Seda'yla konuştum.. 3 gün sonra Meltem evleniyormuş onu söyledi.."
" Hmm özledim mi beni...?"
" özledim.. hemde çook özledim aşkım.. yarin geliyorsun dimi.. hasret kaldım sana.."
" gelicem bebeğim.. bende seni çok özledim.. " dedi kapattık.. nerde kalmıştım?? Unuttum.. neyse karnım kazındı birşeyler yapayım.. salçali makarna.. mm nefis olur.. hemen suyu koydum.. kaynayinca makarnayı... pişince sosu..makarnam hazır..
Off çok geç olmuş yatayım artık.. sabah uyanınca alışverişe gider birkaç birşey alırım izin zamandır alışveriş yapmıyorum...
Sabah uyandım.. yanımda yoktu gene cok sıkıcı geliyordu onsuz uyuyup uyanmak.. kalktım.. kahvaltıda ne yedek diye düşünürken kahvaltı sofrasını gördüm.. " Sedacım yaa düşünmüş benide gelmiş" diye ağzımda gevelerken mutfaktan Emir çıktı.. " günaydın hayatım uyuyordun kıyamadım uyandırmaya" dedi... şaşırdım..hiç beklemiyodum..ama çok mutlu oldum.. daha cok mutlu oldum..
" aşkımmmm... Ne gerek vardı yaa... Çok seviyorum seni.." dedim heyecanla..
"Bende seni seviyorum bebeğim" dedi ve dudağıma yaklaştı öpücük kondurdu ve sonrada " hadi kahvaltı yapalım.. açlıktan öleceğim neredeyse.." dedi..oturduk sessizce kahvaltı yapıyorduk.. ben sessizliği bozmak istedim ve " meltemin düğününe gideceğiz dimi?" Diyerek bozdum.." hiç sevmiyorum düğünleri ama senin için giderimm tabi.. olabilir" dedi.. şaşkınlıkta rekor kırmak üzereyim olamaz böyle birşey düğünleri sevmem ne demek yaa" Allah bilir düğünümüz olunca gelmezsinde" dedim kızgınca...yavaşça bana doğru geldi... Yüzümü avucunun içine aldı ve " sen bunları düşünme.." diyerek beni öptü.. kendimi çekmedim söylediği şey aklıma takıldı ama huzurumuzu bozmak istemedim.. içimi ferahlatan nefesi unutturuyor bana herşeyi saten.. beni kucağına alıp odaya götürdü.. öpüşürken heryerimde gezen elini tuttum ve ellerimizi birleştirirken diğer elinide elbise geceliğimin altına soktu... Elleri ateş gibiydi vücudu da öyle miydi? Gömleğini çıkarmaya çalışıyorum... Ama bir türlü açamadım düğmelerini.bu yüzden yırttım.. üstümden kalktı pantolonunu çıkardı sonra da benim geceliğimi.. teni tenime,ağzı ağzıma, elleri ellerime bir bütünüz... Sevdiğim adamla göğüslerimin ucu dimdik,penisi semsert,bizi bu kadar ateşli yapan aşkımızdı mutluluğum.. daha ne isteyebilirim ki....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN KALAN
Romanceaşka karşılık mı zor? yoksa aşk mı? bir insan ne kadar sevebilir? kaç defa sevebilir? kaç defa unutabilir?unutulmayan tek hediye ne olabilir?