-Hadi ama yaa alt tarafı gezecegiz..
- istemiyorum Seda ya anlamıyor musun?
- hava alman lazım birazda hep evde hep evde olmaz ama Aysu
-susmayacaksın dimi..
-ne yazık ki..
- tamam çıkalım hadi.
İstemiyordum. Ama Seda susmayacakti biliyorum. Dışarı çıkmayı çok sevmiyordum ama arada çıkmak da iyi geliyordu. Neyse ki sadece sokakta gezdik bugün kendimi çok yorgun hissediyordum. Eve geldik oturduk." Kahve yapayım mı? Sütlü köpüklü.. enfes olur cok yoruldum iyi gelir bana. Sana?" Dedim heyecanlı ve sabırsız bir ses tonuyla " ayy vala iyi gelir banada" dedi mutfağa gittim su koydum.. kaynarkende kupaları hazırladım. Su kaynayinca kahveleri hazırladım ve içeride oturduk. Deniz manzarasıyla hoş bir rahatlık veren evimi çok seviyordum bütün yorgunluğumu girer girmez aliyordu. " akşam clupte ne giyceksin?"diye sordu emrivaki bir tavırla.
Bana öyle gelmişti ama emrivaki değildi sadece benim unutkanlığımdı. Sıkılacaktım bir sürü artist bir sürü dedikoducu hep birarada olacaktık. Ama söz vermiştim. Meltem'in doğum gününde orada olmasaydım çok üzülecekti. Kimseyi gereksiz tavirlarimla kırmak istemem. " bilmem? Herhalde etek bluz gelirim." Dedim umursamazca. " yapma yaa clupe öylece gereksiz gelinir mi? Saçmalama lütfen." Dedi " haklısın elbise giyerim." Dedim. Odama doğru ilerledi girdi dolabı açtı karıştırdı ve bana içi astar dantel bluzumu ve kabarık kemerli eteğimi getirdi. Aman tanrım bide altına tam platformlu kemer detaylı ayakkabı " ya kızım ne yapıyorsun sen doğum günü kızı değilim sadece basit bir davetli" dedim şaşkınlıkla " ya sen karisma giy ve gidelim " dedi stil danışmanlığımı yaparcasına..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN KALAN
Romanceaşka karşılık mı zor? yoksa aşk mı? bir insan ne kadar sevebilir? kaç defa sevebilir? kaç defa unutabilir?unutulmayan tek hediye ne olabilir?