...

14 0 0
                                    

Halsizim, yorgunum, başım dönüyo,midem bulanıyor... Nasıl bir gün bu yaa... Offf ölücek miyim ne...? Yanımda Emir yoktu.. merakla çıktım... Odaları gezdim yoktu.. kapı açıldı.. Elinde poşetlerle Emir'di... Alışveriş yapmış.. sarıldık sonrada kahvaltı hazırlamaya girdik mutfağa... Çok kötü kokuyor ya " ne kokuyor burada " dedim kötü bir sesle..." Hiçbirşey kokmuyor..iyimisin sen"dedi.. kötüyüm.. daha önce hiç böyle olmamıştım..çok sıkıcı bir gün.. " galiba" dedim suskun bir sesle... " hasta mısın sen..? Bir doktora gidelim mi?" " yok yaa geçer birazdan dinlensem...ayyhh midemmm " aşkım" dedim ve lavaboya koştum istifra etmeye...öğüre öğüre zor bela çıktı...çok kötüyüm yaa.. elimi yüzümü yıkadım çıktım... Emir paltosunu giymiş beni bekliyor " hadi hastaneye"dedi.. " yok hayatım gerçekten iyiyim sadece biraz yatıyım.." dedim.. " peki yat bir saat sonra bakarım sana.." girdim odaya.. yattım.. bir saat Sonra beni öperek uyandırdı. " iyimisin?" Dedi. Daha iyiyim. Kendime gelmis gibiyim." İyiyim saat kaç geç oldu mu? " dedim. " biraz.. 3 oldu saat."
" bıraz daha yatabilirmiyim?" " tabiki de." " ama sende gel yanindayken daha rahat uyuyorum " dedim.. yanıma yattı. Sarıldık o kadar çok yorulmuş ki benden önce daldı.
" ayy saat kaç ya biz baya uyumuşuz... Aman tanrım saat 9.. inanamıyorum. Aşkım kalk.." " noldu?" " saat 9" " sen iyi misin?" " iyiyim.. merak etme" çekti beni öptü dudağımdan.. çıkardı üstüne sevişmeye başladık.. üstümüzü çıkartmaya başladık ve zil çaldı." Kim bu ya" dedi. " bilmiyorum açıcaz göreceğiz kim olduğunu" dedim kalktım kapıyı açtım Sedaydı. "Aaa hoşgeldin canım " " hoş buldum " dedi ve içeri girdi.sonra Emir odadan çıktı hep beraber oturduk salonda birer sütlü köpüklü kahve içmeye karar verdik ben kahveleri yaptım tepsiyle salona götürdüm verdim bende aldım oturduk tam yudumlarken kokudan midem gene bulandı.. olamaz " öğg" dedim ve soluğu tuvalette aldım.. gene istifra ettim. Delircem hiç birşeyim yokken neden biranda geliyor.
" iyimisin canım" diye sordu Seda.." midem bulanıyor" dedim Emir' de hemen atladı söze" bugün bütün gün midesi bulandı doktora gidelim diyorum istemiyor" dedi " tamam sen geç salonda otur ben aysuya elini yüzünü yıkamasında yardım edeyim" dedi Seda.. Emir salona geçti Seda'da beni lavaboya soktu ve "adet misin? Diye sordu." Hayır değilim bir kaç gün gecikti ama bugün yarın olurum" dedim. " dikkatli ol" dedi. Neyi kastedmişti bu kız? Neden dedi.. neden midem bulanıyor?..
...
10 gün oldu hâlâ âdet olmadım.. netten sevenlerini araştırdım.. kalbim çarpmaya başladı ama neden? Nasıl Olur.. hamile kalmak bu kadar kolay olabilir mi?
En yakın eczaneden test aldım ve geldim.. yaptım bekliyorum yaklaşık 3 dakikadır tek çizgi belirdi " ohh" dedim ve teste baktım ikinci çizgide beliriyor...olamaz başımdan kaynar sular aktı. Sonra karnımı tuttum ve okşadım.. birden sevinmeye başladım.. muhteşem bir duygu inanamıyorum benim bebeğim.. sevdiğim adamdan.. herhalde bundan daha fazla mutlu olamazdım. Mutluyum. mutluyum.mutluyum..

AŞKTAN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin