-Acı ruhun sıvasıdır-
Gözlerimi bedenimdeki acı ile açtım.Ama ruhumun acısı daha ağır olduğu için umursamadım.Annem bir köşede ağlıyor du ama sadece gözünden yaş geliyor du.İçinin ağlamadığına emindim.Annem yanıma geldi
Annem:
-Kızım Milay nasıl oldun.Küçük bir kaza geçirdin bitanem.
Milay:
-İyiyim anne.Başım ağrıyor sadece
Annem:
-Tamam kızım oda geçer merak etme biz çıkalım sen dinlenmeni yap.Bu arada bir arkadaşın seni sordu.Uyanın aç yanına gelmek istedi bende tamam dedim.
Milay:
-Tamam anne galiba Saye
Annem:
-Tamam görüşürüz Milay dışardayım canım.
Milay:
-Tamam anne
Annem dışarı çıktı.Babam zaten gelmemişti.
Babamın iş sebebi ile 5 6 ayda bir kere gelirdi.
Yarım saat kadar bir süre geçti o sırada Saye bana instegram dan istek atmıştı.Bende geri takip etmiştim.Saye'nin hesabında Giray'ı buldum ona istek attım.Atlas'ın hesabı çıktı önerilerde.Atlas'ın hesabına istek atmak istemedim sadece ss aldım.Galiba kafam yerinde olduğu bir zaman istek atacaktım.Bir kaç dakika geçti,naif bir şekilde kapı çalındı.Gelenin Saye olduğundan %100 emindim.Evet Saye gelmişti ama biraz kalabalık gelmişti.Yanında Giray ve Atlas vardı.
Saye:
-Milayyyy aşkommm ne olduu sana" dedi sarılarak.
Milay:
-Bişey yok Milay küçük bir kaza sadece bir yerlerim morardı.Ve şoktan bayılmışım.
Saye:
-Çok geçmiş olsun bitanemm
Milay:
-Saol canımSaye benden ayrıldı.Sonra Giray sarıldı
Giray:
-Geçmiş olsun güzellik.Allah beterinden saklasın.
Milay:
-Saol Giray'cımSıra Atlas'a gelmişti.Yüzünde sanki bana açıklaması gereken birşey varmış gibi bir ifade vardı.Atlas'ın sarılmasını beklemiyordum.Ama şaşırtıcı bir şekilde oda sarıldı.Ve bir demet lavantayı yanımdaki masanın üzerine bıraktı
Atlas:
-Milay ee geçmiş olsun
Milay:
-Saol Atlas
Atlas Giray ve Saye'ye döndü.
Atlas:
-Şey bir kaç dakika çıkabilirmisiniz Milay'a bir şey açıklamam gerekiyor da?
Giray:
-Tamam o zamannnn bizzz çıkalım dışarı dimi Sayecim
Saye:
-Neden yaa ben daha Milay ile vakit geçirmedim
Giray:
-Sus Sayeee
Giray Saye yi ittirerek dışarı çıkardı.Atlas'ın yüzündeki tedirginlik dahda artmış gibiydi.Yandaki sandalye yi çekti.
Atlas:
-Milay hiç felsefe yapmadan direk konuya gireceğim.Ve şimdiden çok özür dilerim.Ben seni 3 yıldır sapık gibi takip ediyorum.Her hareketini ezberledim.Neler sevdiğini öğrendim.Bir gün bir sahilde oturuyordun ağzından bir cümle çıktı o kadar hoşuma gittiki.Etrafımdaki diğer hiç bir kız öyle bir cümle kuramazdı.Ve buraya taşındın.Giray benim sanal arkadaşım dı.Ona söyleyip buraya geldim.Ve son olarak şunu söylemek istiyorum.Ben seni seviyorum.Ben seni seviyorum...Ben seni seviyorum...Ben seni seviyorummm...Ne saçma bir cümle bu.Bir insan bir insanı sevebilir mi yada bir insan sevildiğini hissedebilir mi..İnsanların hayatları karar veriyor bu seni seviyorum kelimesini duymayı ve hissetmeyi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNDEKİ LUNAPARK
De TodoKlasik olan şeyleri klasik olmaması için çabalayan bir kız.Herşiyini hayatındaki her insanı yavaş yavaş kaybetti.Klasik hayatı annesin ölümüyle değişti. O kaybetmedi çünkü hayatında kaybetse acı çekeceği tek bir insan vardı...