~Gönlü güzeldi bu da bana yeterliydi~
Şarkının güzelliğinden kopup hazırlanmam gerekiyor du.Üstümü değiştirdim.Şalımı yaptım.Saat biraz geç olmuştu.Hızlı bir şekilde
kahvaltımı yaptım.
Ayakkabımı bağlarken bir yandan da Atlas'a mesaj yazmaya çalışıyordum.Ayakkabımı bağladım.Ayağa kalktım birkaç merdiven aşşağı indim.Atlas mesajıma bakmıştı.Ama cevap vermemişti birde çevrim dışı olmuşdu.
Bozulmuşdum bu duruma.Sonra arkamdan birisi gelip gözlerimi kapattı.O anki refleks olarak gözlerindeki elleri tuttum.Atlas olduğuna emindim.Milay"Atlas senmisin?"
Ellerini gözlerim den çekti.Bir adım atıp yanıma geldi.Saçlarını düzeltmiş üzerine güzel bir swit giymişti.Çok yakışıklıydı.Atlas"Daldın Milay nerelerdesin"Atlas'ın bir kaç saniyedir izlediğimi fark etmiştim.Milay"Hiç Atlas bugün şey çok yakışıklı olmuşsun"Yüzündeki gülümsemesinin büyüğünü fark ettim.Adım adım beraber iniyorduk aşşağı.Atlas sanki utanmış gibi bir ses tonu vardı."Şey ee çok teşekkür ederim.Sen de çok güzelsin"
Milay"Rica ederim"
Gözlerimizi birbirimizden kaçırıyorduk.Şu an saatlerce onun yüzünü incelemek istiyordum.
Beraber otobüse bindik.Atlas cam kenarına ben ise Atlas'ın yanına oturdum.Atlas'ın omzuna kafamı koymak istedim.Ama ilk başta tedirgin olmuştum.Ya kendini geri çekerse.Tüm tedirginliklere rağmen kafamı omzuna yasladım.Çok güzel kokuyordu.Tahmin ettiğimden de güzel.Bi an kokumu içine çektiğini hissettim.Çok güzel bir duyguydu.
Ama kesin kaybolacaktı.Güzel duygular güzel anlar bu dünyada kaybedilmek için vardır.Gözlerimi açtım.Ama tanımadığım bir yoldaydım.Galiba Atlas ile uyuya kalmıştım.Ve okula baya bir geç kalmıştık.Hızlı ve acele bir şekilde Atlas'ı uyandırdım.Milay"Atlas acil uyan durağı kaçırmışızzz acil."Atlas"Boşver hallederizz"Milay"Atlas çabuk canım hadiiii gitmemiz lazım geç kalacağız."Atlas bir anda kalktı."Atlas"Ne dedin deminden sen canım mı dedin duyamadım."Milay"Şeyy aaa hadi geç kalıyoruz" dedim ve Atlas'ın elinden tutup hızlı bir şekilde otobüsden indik.
Tabii ne sandınız hemen taksiye binip gideceğimizi.Ama maalesef bu dizi deil kitap o yüzden öyle hızlı bir şekilde taksi bulunmuyor.
20 30 dakikanın sonunda bir taksi bulmuştuk.
İlk dersi kaçırmıştık beraber.Tenefüsdeydik.
Müdürün yanına gidip hızlı bir şekilde geç kağıdı aldık.Ders boştu.Buna sevinmiştik.Zil çaldı.Nöbetçi öğretmen yoklamayı alıp gitti.Atlas uyuyacağnı söyledi.Bende onu izleyecektim ama kitap okuyacağımı söyledim.Atlas"Milay birşey isteyebilir miyim?"Milay"Şey tabi iste Atlas"
Atlas"Şey sırada uyuyunca boynum ağrıyorda kucağında yatabilir miyim?"Çok mutlu olmuştum.Atlas kucağımda yatacaktı.Milay
Tabi tabi gel yatabilirsin."Kucağıma yattı.Baya baya kucağımda uyuyordu.Onu izleme fırsatı bulmuştum ders bitene kadar dakikaları umursamadan kimlerin konuştuğunu umursamadan sadece Atlas'ın saçları ile oynayıp onu izledim.Çok güzel bir histi.Ve bana bu hissi yaşatan adama minettardım...Biraz kısa oluyor özür dilerim.
Cumartesi-Pazar günleri iki bölüm yayınlamayı düşünüyorum hayırlısı ileBuraya kadar geldiysen bir oyunu alırım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNDEKİ LUNAPARK
DiversosKlasik olan şeyleri klasik olmaması için çabalayan bir kız.Herşiyini hayatındaki her insanı yavaş yavaş kaybetti.Klasik hayatı annesin ölümüyle değişti. O kaybetmedi çünkü hayatında kaybetse acı çekeceği tek bir insan vardı...