Ve uyumaya başladım.
....
"Jungkoookkkkkkkk!!!!"
Sabah sabah kendimi yerde buldum. Birinin beni kendi yatağımdan itmesi... Noluyor yya aya kalktım. Jimin? Doğru ya onun yanında yattım. Açıkla acıklayabiliyorsan...
" Sen niye yanımda yatıyordun?"
"Hani yatak benim ya ondan!"
"Beni niye kendi yatağıma götürmedin?"
"Erindim!"
Birden yastıkları fırlatmaya başladı.
"Mal!!"
"Jimin sakin ol biraz oldu bitti"
"Bak hala konuşuyor."
....
Durdu.
"Kalk hazırlan çarşıya çıkıp birşeyler alalım. Bu konuyu sonra konuşacagız."
Jimin hızla kapıyı kapattı. Ne zamandır bu kadar güzel uymuyordum.
... Aşağı indim ve jimin'i beklemeye başladım. Oda geldi. Kapıyı kitledi. Arabaya doğru yürümeye başladık. Arabaya bindik ve sürmeye başladım.
"Sinirli misin?"
", Şu an seni nasıl öldürürüm onu düsünüyorum."
"Dudağından öpersem yoğun bakıma yatarım."
"Jungkook! Yavsmaaa.Bana bizimkiler geldiğin de seni söylerim."
"Tamam bir şey demedim."
....
Şu an jimin'in kıyafet seçmesini bekliyorum. Bir türlü seçemedi ben hemen seçtim siyah ve kırmızı karışımında bir vampir kıyafeti makyejimide koföre giderek halledeceğim. Jimin sonunda seçmiş ki yanıma bir poşetle geldi.
"Ne aldın?"
"Mavi kedi adam."
"Mavi mi?"
"Evet mavi. Hadi gidelim yoruldum."
"Tabi yorulursun jimin. Sabahtan beri geziyorsun."
Arabaya geldigmizfde ikimiz de bindik. Yol boyu konuşmadık. Eve gelmiştik. Jimin kapıyı açtı. Benim girmeme izin vermeden söze girdi.
"Jungkook ben acıktım ve umurarimnsende acıktin. Git bize yemek al gel."
"Emredersiniz."
Elimi önüme doğru getirip eğildim. Jimin güldü bana güldü.
"Başka emriniz var mı?"
"Bir de gelirken kola almayı untma."
"Hay hay."
Arbaya doğru yürümeye başladım. Herşey yeniden başlıyordu jimin benle konuşuyordu. Ve bana ilk defe güldü. Gülüşünün ssebebi olmak harika bir duygu
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Mafya* Jikook*
AdventureJimin ve jungkook sevgililerdir. Ama Jungkook bu âşıklarını jimin'i hapse artırarak bitirir. Jimin ve jungkook beş yıl sonra tekrar karşılaşır. Jimin herşeyi hatırlıyordu. Bu yüzden jungkook'u affetmeyi istemiyordu. Jungkook sa yaptıgından pişman dı...