Ve bir boşluk. Jimin bana 'gitme jungkook' dedi.
"Sen ne dedin jimin"
"Gitme jungkook yine gitme! "
Hızlıca jimin'in yanına gittim.Sarıldım.
"Hiç bir yere gitmiyorum. Seni bırakmıyacagım."
İkimizde birbirimize sarılarak ağladık. Yamur bize eşlik ediyordu. Ama onun ki biraz daha sidetliydi.Sanki bir daha sevdiği kişiyi görmeyecek derece ağlıyordu.
Jimin'le eve gidiyorduk. hayal edemeiyecgim kadar harika eğer bu bir rüyada beni uyandıran kişi ölecektti.Yağmurda ıslanmak umrunuzda bile değildi. O beni afetmişti. Bunu gidip çocuklara demem gerek hemde acil.Eve geldiğimizde kapı sonuna kadar açıktı. Eve girdiğimizde bir alkış sesi! Noluyor.
Bir adam merdivenlerden indi.
"Aşk kuşları biraz geç kaldı arkadaşlarını kurtarmak için yazık!"
Jimin'e baktığımda sinirle edana doğru yürümeye başladı.
"Naptın lan şerefsiz? Nerde lan arkadaşlarım?"
Birden odalardan siyah siyah adamlar çıkttı. Jimin'e silah tutu. Bende silahımı çıkardım adama doğru tuttum.
"Jimin'e zarar gelirse patronunuz ölür."
"Vayy. Bravo jungkook sen beş yıl önce jimin'i hapse atıramışmıydın?
Jimin silahını çıkarıp adamın boynuna dayadı.
" Lan babamı öldürdün? burdan saat çıkamasam bile seni gerbertirim. Arkadaşlarım Nerde?"
"Geber"
Ve bir silah sesi. Adam yere yığıldı sonra ardarda silah sesleri geldi. Jimin yere yığıldı ... Her yerinden kan akıyordu.
" JİİİİMİNNN!!!"
Hayır. Hayır. Karnıma bir ağrı girdi. Kan akıyordu. Sonra omzum. Ağrıdı. Yerdeydim.
"Bu kadar erken sevinmemeliydik"
Jimin bana cevap vermiyordu. Her şey bu kadar hızlı olmamalıydı. Her şey bir dakka içinde gelişti. Sadece yarım saat birlikte el ele yürüdük. Belkide yağmurlar bizi uyarıyordu. Ama biz onları görmeyecek kadar kördük..Ne zamandır yeni bölüm gelmedi...Umarım kitabı beğenirsiniz. Yazım yanlışım varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Mafya* Jikook*
AvventuraJimin ve jungkook sevgililerdir. Ama Jungkook bu âşıklarını jimin'i hapse artırarak bitirir. Jimin ve jungkook beş yıl sonra tekrar karşılaşır. Jimin herşeyi hatırlıyordu. Bu yüzden jungkook'u affetmeyi istemiyordu. Jungkook sa yaptıgından pişman dı...