11 AY SONRA
"Jungkook hadi gel yemek yiyeceğiz."
Suga'nın seslenmesiyle jungkook âşığı inmişti.
"Geliyorum."
Herkez yemek masasındaydı.
Jungkook bugün biraz daha mutluydu. Jimin'den sonra ilk defa bu kadar fazla gülüyordu. Sebebi neydi?
Felix"Bugün biraz daha mutlusun?"
"Evet. Sorun mu var?"
Jungkook gercektten mutluydu.
Jungkook hariç herkez mutsuz bir şekilde Yemeklerini yemişlerdi.
Jungkook"Ben gidiyorum."
Namjoon merakla
"Nereye?"
"Bir yerde işim var."
"Tamam."
Bugün jimin'i ziyaret etmeye gideceklerdi. Jungkook'un nasıl bir işi olabilirdi ki? Olsa bile jimin'den önemimiydi?
Jungkook hızla evden çıktı.Yürüyerek eveden uzaklaşmaya başlamıştı.
Azından iki kelime çıktı
"Geliyorum jimin!"
Hastaneye girdi. Bir odaya girdi. Ordan doktor kıyafetleriyle geri çıktı. Ve jimin'in kapısında duran polis kere bakmadan jimin'in odasına girdi pencereyi kapatıp ...
Jimin'in yanına gitmeye başlamıştı. Çok zayıftı.
Maskesini çıkardı jungkook... Jimin'in elini tutu. Her akşam belli bir zamanda bıraktığı göz yaşları biraz daha erken jimin'in yanında almıştı. Sanki jungkook u öldürmek istiyordu bu yaşlar. Hiç durmadan ard arda akıyordu
"Jimin sensiz çok kötüydüm. Artık uyan yoksa seni bir hafta içinde burdan kaldıracaklar. Soguk toprağa gideceksin. Jimin lütfen uyan... Herşey için üzgünüm. Özür dilerim...
Sana güvenmeliydim. Beni affet. Özür dilerim.. jimin... Jimin sen yokken ruh gibiydim. Bir hiçtim. Senin değerini bilemedim. Yüzün mosmor sen çok zayıfsın... Seni böyle görmek beni öldürüyor. Aldım babamızın intikamını aldım jimin o adam kaçmıştı jimin onu senin için buldum..."
Onu duymayan birine yalvarıyordu,jungkook sanki jimin'in onun duyduğunu düşünüyordu. Ama başka dünyaya gitmek üzeriydi...
Daha fazla kimse fark etmeden jimin'i yanağından öpüp odadan dışarı çıkmıştı.
Bir daha buraya gelmiyecekti Onu son bir hafta görmiyecekti....
1 Hafta SONRA
"Jungkook neden gitti bir haftadır yok jimin'i görmeye gideceğiz o bunu bilmiyor mu? Hiç düşünmüyorum jimin'i hadi biz gidelim"
Kimse jungkook'un nerde olduğunu bilmiyordu. 1 hafta önce kaybolmuş bir daha'da geri dönmememişti.
Nereye gitmişti.
J hope" Onu aramalıyız."
Suga"Ondan önce jimin'in yanına gidelim."
" Olmaz önce jungkook'u bulmalıyız kendine zarar verebilir."
V" suga, j hope haklı ilk önce jungkook'u bulalım zaten jimin artık yo..."
Suga v'nin sözünü kesti.
"Tamam. Siz gidin motorla bende arbayala arkanızdan geleceğim bulan konum atın dagılalim gidece her yere bakalım." Yalan söylüyordu.
J hope " Hadi biz çıkalım."
J hope tam gideceği an Suga" hope dikkatli ol."
J hope" Dikkatli olacağım suga"
Herkez jungkook'u armaya gitmişti suga'da arbaya binip hastaneye gitmişti. Jimin'i en kötü zamanında tek bırakmazdı.
Suga" Olo."
J hope" Noldu."
"Dediğim konuma geçin"
"Tamam."
Suga hızla arbayı sürmeye başladı.
Jungkook her zaman jiminle geldiği salma köprüyü gelmişti. En son Jiminle burya gelmişti burası öncede daha güzeldi. Köprü çürümeye başlamıştı.
Hep burya jimin'le vakit geçirmek için gelirlerdi. Ara sıra okulda kacarkadi. Buraya saklanırkardı.
Jungkook ilk defa buraya tek geliyordu. Sevdiğine ulaşmak için. İkiside gök yüzüne ulaşaktı. Jungkook jiminsiz yapamazdı. O yüzden onla beraber gidecekti. İkiside orda kavuşacaktı.
"Jungkook."
On iki ay önce duyduğu o naif sesi yine duymuştu jungkook. Jimin onu yanına çağırıyordu. Gözlerini daha sıkı kapattı.
"Jungkook."
Bu jiminin sesi değildi! Bu Jin'in sesiydi. Yan tarafına baktığında arkadaşlarını görmüştü. Onlar niye gelmişti? Burayı nerden biliyorlar?
"Lütfen gel"
Hepsi jungkook'a yalvarıyordu.
"Gideceğim. Sevdiğimin yanına gideceğim."
Haberi olmadan göz yaşları yine akmıştı.
"Jungkook... Dur lütfen."
Jungkook kollarını açtı Gök yüzüne sevdiğinin yanına gitmek için.Bölüm nasıl? Biraz uzun yapmaya çalıştım.Sormak istediğiniz bir soru varsa yorumlarda belirtin.
Hepinizi çok seviyorum.
İyi günler size...(✿^‿◠)
Angst mı yapsam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Mafya* Jikook*
AventureJimin ve jungkook sevgililerdir. Ama Jungkook bu âşıklarını jimin'i hapse artırarak bitirir. Jimin ve jungkook beş yıl sonra tekrar karşılaşır. Jimin herşeyi hatırlıyordu. Bu yüzden jungkook'u affetmeyi istemiyordu. Jungkook sa yaptıgından pişman dı...