3 ĞÜN SONRA
JİMİN'DEN
Bugün yeni anlaşma yapıcagımız kişilerle tanışıcaktık. Yani ben tanışıcaktım.Suga tanıyormuş. Daha önce görüşmüş çok ünlü bir şirketimiş. Neyse ne benim için babamdan kalan herşeyi almak önemli. O yüzden her şeye dayanacagım her şeyi geri alacağım.
Bu adamlarla iş birliği yapmamızın sebebi,Galiba kimsenin öldürmesini bir adam var daha önce çok kişi öldürüp ortadan kaybolmuş. Suç başkasının üstüne kaldırmış. Bunun için iş birliği yapıcagız. Birazdan gideceğiz ve silah götürmek yasak onlarda getirmiyicek.Bir dağ evine gidip orda iki gün konuşup nasıl anlaşmamız gerekmiş. Hayır yani niye silah götürüyoruz güvenmiyorlar mi? Güvenmiyorlar niye konuşuyoruzki?.
Dolabına doğru gittim kapısını açıp içeri baktım. Mavi bir bahçıvan kıyafeti giydim. O kadar siyah kıyafetin ardında benim kıyafetlerimi bulmam zor oluyor. İçine sarı bir yarım kol giydim. Mavimsi bir rengi olan gözlük taktım. Saçlarımı düzelttim. Saçlarım sarı mor mavi pempe renkler var. Tamam. Değiştim derken bunu kastedmedim. Sadece daha olgunun. Silahımı yanıma aldım yinede fazladan jarjörde koydum. Çantamı alıp çıktım. Dışarda beni bekliyorlardı. Arbaya jinin yanına oturdum.
"Hadi gidelim."Araba hareket etmeye başladı.
"Suga sen tanıyorsun nasıl insanlar bizde şöyle."
Suga biraz durdu. Sanki bir şeyden korkuyormuş gibiydi.
"Söyleyemem. Gittiğimiz zaman görürsün. Bu arda eğer iyi bir anlaşmaya varırsak. Hep beraber dağ evinde kalïcagız..
"Sebeb?"Felix birden bağırdı. Haklıydı daha yeni tanıştığınız biri ile bir evde kalacağınızı düşününsenize ne kadar saçma.
"Aynen sebeb?"
Bende katıldım. Çünkü haklıdık.
"Öyle olması gerek'te ondan."
Jin'demi sugayı tutuyor. Bunlar bir bok karıştırdu ama üstelerine girmek yerini ikimiz de sustuk eminim bizim adımıza kötü şeyler yapmazlar. Ben dışarıya doğru bakerken eskiler geliyordu aklıma hep
Beş dakka sonra bir ormana giriş yaptık...Suga" Jimin bu baban için çok önemli bu yüzden gördüğün kişiyi hemen tersleme bu çok önemli. Eğer onlarla anlaşma yapamazsam babanı kimin niye öldürdüğünü asla bulamayız. Lütfen yorup yapma."
Tama ağzımı açıp bir şey söyliyicakttim. Suga'nın son çumlesi yüzünden söyleyemedim. Bir bok vardı kokusu çıkardı birazdan.
Umarım bunun sonu iyi bir şekilde biter.JUNGKOOK'DAN
Nereye gittiğimiz bilmiyorum namjoon arbayı sürüyor. J-hobe yanında bende arkada bekliyorum. Bir şirketle anlaşma yapıcakmışız. Ve yanımıza silah almadık. Ne kadar da saçma saçma biz mafyayız yanınımıza sadece bıçak aldık hoş o da evde vardır zaten.İyide niye bir birlerine güvenmiyorlar mi? İki gün orda kalıcakmışız. Ve ben kim olduklarını bile bilmiyorum öyle olması gerkmiş. Eğer söylerse. Ben gelmezmisim tek bildiğim babam'la ilgili olmasıymış ne saçma...Eve gelmiş masada onları bekliyorduk. Namjoon ikide bir'lütfen göreceğin kişiye zarar verme ve ya burdan gitmeye çalışma babanla ilgili diyip diyip durdu bende söz verdim. Sonunda geldiler.
Bunlar Felix,Suga,Jin. Hani dört kişiler... Jimin. Yıl sonra burda ne işi var. O çok değişmişti. Bilmiyorum daha güzeldi. Babamın katili.
Üstüne yürüyüp yüzüne vurdum."Senin ne işin var burda!!!"
Daha yeni beni fark etmiş gibi yüzüme baktı.
"Jungkook?"Namjoon kolumdan tutup kenarı çekti. Namjoon'a bakıp
"Babamın katılıyor iş birliği mi yapıcaz?"Nomjoon birden bana bağırmaya başladı.
"O babanın katili değil! Babanın yani babanızın katili için buradayız.Otur KONUŞALIM!!"
"Ne sen ne dediği...."
Sözümü J-hobe kesti.
"Jungkook sadece konuşalım. Lütfen sakin ol o babanı öldürmedi."
Jimin'e baktım. Bana sinirle bakıyordu sanki onu suga zor tutuyordu. Ne benim ondan nefret etmem gerek.
Masaya oturdum sinirle.Felix"Jimin hadi otur."
"Ben mi? Bunla aynı masaya oturmak hayır!!!! ASLA!!!"
Suga sinirle.
"Bu baban için jimin!!"
Jimin biraz düşündü sonra gelip oturdu. Bilmiyorum jimin suçlu değilse kim suçlu. Nomjoon önümüze fotoğraf koydu.Bu babamın vurulduğu mermiydi. Bir de jimin'in babasının tamam işte benim babamı öldürdüler. Sonra kendini öldürdü. Jimin'de yardım etti.
Nomjoon bir tane daha mermi gösterdi."Bu da bir başkasının öldürülme şekli.. yani sizin babanızla aynı şekilde öldürülmüş sağ omuz,sol omuz,kafa ve mermi aynı işleme yani bu adam sizin babanız öldürmüş. Suçu jimin'in babasının üstüne atmış silahı onun eline bırakmış ve içindeki tüm mermilerı almış. Jimin'i bayıltıp olay yerine getirmişler suç jimin'in üstüne kalsın diye..."
Suga devam etti."Yani babanı öldüren jimin ve ya jimin'in babası değil bu adam." Suga bana baktı.
"Ne- Ben inanmıyorum."
"İnanmak zorundasın. Çünkü herşey aynı."
Dedi J-hobe
Jimin suçzuzmuydu. Ben... Ne diyeceğimi bilmiyorum. Çünkü jimin beş yıl boyunca boşunamı hapiste yattı. Şidmi bu konu beş dakkada çözülmüştü.ben tam bir sene araştırma yaptım.Şimdi böyle beş dakkada çözülmesi. Jimin'in Hemde benim yüzümden. Şu an çok kötüydüm. B-Ben onu seviyordum ama. Sırf babamın en yakın arkdaşı yüzünden odlu. Her şey onun yüzündendi. Şu an yaşasa onu öldürürduüm. Hem en yakın arkdasşımiı hem dee sevgilimi kaybeettim. Hem de ona düşman oldum. Sonra herşey nefret... Hayatı mahvolmuştu.suçsuzdu. her şey kötüye gidiyordu.
Onun hayatını mahvettim.Umarım beğenirsiniz. Yeni bölüm en yakın zamanda paylaşmayı düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Mafya* Jikook*
PertualanganJimin ve jungkook sevgililerdir. Ama Jungkook bu âşıklarını jimin'i hapse artırarak bitirir. Jimin ve jungkook beş yıl sonra tekrar karşılaşır. Jimin herşeyi hatırlıyordu. Bu yüzden jungkook'u affetmeyi istemiyordu. Jungkook sa yaptıgından pişman dı...