Yemeği alıp eve girdim.
"Jimin!"
" Geliyorum. Masaya koy."
Jimin'in bunu demesiyle pizzaları açıp koydum. Büyük boy kollarında pipetini çıkardım oturdum. Ve jimin geldi.
"Bizimkiler neredeler ya."
"Off jungkook işleri çıktı gittiler işte 1 hafta mi ne sonra gelirler bende bilmiyorum. Off yaaa"
"Jimin sakin ol sadece sordum."
"Sorma"
"Tamam. Bir şey demedim sakiin"
Yemeğimizi yemeye başladık.
Jimin" Ben gidip hazırlanıyorum sende hazırlan ve bir şekilde silahını sakla silah götürmek yasak."
"Tamam."
Jimin yukarı çıktı. Bende çöpleri satıp yukarı çıktım. Gidip kostümü giydim hemen kolumun altında boşluk vardı oraya sikıştırdım silahı cep gibi bir şeydi ama farkedilmezdi.
Konforum içeri girdi. Bende oturup onun makyejımı yapmasını bekldim...
...
Aynaya baktım. Gercektten iyi olmuştu. Kırmızı dudaklar bembeyaz yüz kesici iki ön dış kehribar rengi gözlerim ve siyah rumellerim biraz daha kırmızıydı.
Aşağı indim jimin oturmuş beni bekliyordu. Üstünde mavi bir şey yokttu.
"Jimin benden kopya çekerek vampir kıyafetini aldın?"
Jimin'e ne kadar kızdan da benden daha iyi olmuştu o çok iyiydi onu korumam gerek.
"Mecburdum. Çift gibi davranmak zorundayız orda bunu biliyorsun ve senden farklı kıyafet giyersem dikkat çekerdim. Ve jungkook şunu yüzüne tak."
Bana bir maske verdi. Vampir maskesi. Yüzüme taktım.
Jimin bana baktı.
"Hadi gidelim. Bakalım bu adam kim? En önemlisi fograf cekicegiz tamam."
"Tamam. Jimin. Hadi gidelim."
Arabaya bindik ve gitmeye başladık. Bir saat sonra varmıştık. Arbadan beraber indik. Jimi koluma girdi bir an kendı dimi kötü hissettim ama yani o ana ne zamandır uzak.
İçeri girmeden konturol yaptılar. Ama dediğim gibi silahı bulamadılar.
Jimin'le bereber bir masaya geçtik. Jimin telefonla konuşuyordu mesajlasıyirdu yani. Jimin telefonu kapatıp bana kulaklık verdi.
"Bunu kalgina tak haberleşecegiz."
"Ve toplantı odası yukarda. Kırmızı kapılı olan oda bir şekilde gir ve fograf çek bende mavi olan odaya girip bizim adamın fotoğrafını çekeceğim. Çünkü onlar topalantı yaptıktan sonra o odaya gelecek hadi gidelim de bitirelim şu işi."
"Biraz dans etseydik."
Jimin'in belinden tutup kendime çektim.
Jimin" fazla zorlama ben....."
Tam bir şey diyeceği an bir gelip.
"Çok uyumlusunuz. Bugün geldiğiniz için teşekkür ederim. Siz hangi şirketiniz?"
....
Evet ne diyecektik. Biz buraya kaçak geldik mi diyecekttik. İşte tam şu an bittik.Jimin bana ben ona birde adama bakıyorduk adam bize şaşkın bir şekilde bakttı. Galiba bugün burdan çıkma ihtimalimiz için bir mucizeye ihtiyacımız var. Ve git gide adam bize kötü bir şekilde bakıyordu. Elini kaldırdı ve yanımıza iri yapılı üç adam geldi. Bittik.
Yazım yanlışım varsa özür dilerim. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Mafya* Jikook*
AventureJimin ve jungkook sevgililerdir. Ama Jungkook bu âşıklarını jimin'i hapse artırarak bitirir. Jimin ve jungkook beş yıl sonra tekrar karşılaşır. Jimin herşeyi hatırlıyordu. Bu yüzden jungkook'u affetmeyi istemiyordu. Jungkook sa yaptıgından pişman dı...