V

385 24 15
                                    

V'nin boynuna yapıştı...
"Sen ne diyorsun lan!!"
"Doğruları söylüyorum. Sen jimin'in eski sevgilisi onu hapse attıran sevgilisi degilmisin?.. ben mi yanlış biliyorum. Senin suçun jimin gibi birini bırakıp gitmek.. yani kim istemez jimin gibi birini... Değil mi???"
V baya kötü konuştu eminim aklından böyle şeyler geçmiyor ama.. jungkook'u sinirlendirmek için....
V kollarını açtı.
"Noldu?? Yanlış birşey mi söyledim söylediklerimin hepsi doğru eski sevgili,hapis,şimdi,sanal,ve yeni sevgilisi olan ben...."
Jungkook sinirle V'yi bıraktı.
"Haklısın."
Ne jungkook ne diyordu ya..
" Jimin çok dikkat çekici ve bu yüzden herkes onunla sevgili olmak ister..."
Jungkook bana baktı... Acınası bir durum da.
" Hapisteyken Kim bilir kaç kişinin altında yattı......"
...
Hızlı bir şekilde jungkook'a tokat attım. Benim hakkımda böyle birşey düşünemez ben böyle biri değilim.. şu an sinirli olabilir ama zaten ben heşeyi açıklıyıcaktım...
Jungkook bana baktı. Yüzündeki ifade pişmanlık ti.
Alnımda bir yaş hissettim. Ağladığını. Hızlı bir şekilde montumu  cüzdanımı ve anahtarını alıp evden çıktım.ne v'nin ne de o kişinin sesinni aldırdım.... Hızlıca uzaklaştım. Nereye gidiyorum... Bilmiyorum... Öylece gidiyorum. Dalından kopmuş yaprak gibi rüzgar beni nereye sürüklerse....
Sadece ileriye sürüyorum.Keşke öyle birşey yapmasaydın v  keşke.... Telefonumdan felix'i aramam gerek. Motoru durdum göz yaşılarımı silip kendi i topladım. Elimi cebime attım. Ama boşuna attım... Çünkü telefonum evdeydi. Moturama binip ilerledim... Hala gözlerimden yaşlar dökülmek için savaş veriyor. Ne kadar yol gittim bilmiyorum ama... Moturumda benzin bitmeye başlamıştı...Benzin aldım ve bir yola girdim dağ yoluna nersi bilmiyorum çok sezsiz sakindi ürkütücü ydü ama ilierledim sonra bir uçurum. Süraatle uçuruma  ayışığında ki mavinin koyu halindeki denize doğru.....
Ölüme mi??? Gidiyorum...
Uçuruma daha fazla yaklaştım.. 6 yıl önce jungkook'un bana dediği sözler geliyordu. Ben uçuruma yaklaştıkça jungkok benden uzaklaşıyordu..."Sen cirkinsin çocuk gibisin,senden nefret ediyorum jimin..BABAMIN İNTAKIM MI",Sözleri aklımdan çıkmıyor.. gözümde yaş kalmamıştı artık uçuruma doğru gidiyorum!!!.....
.... Moturu durdum. Uçuruma santimler kala durdum. Ve motordan indim. Kendimi yere attım... Ağlamaya başladım... Niye hep ben üzülüyorum niye hiç jungkook üzülmüyor... Bu konuda kızmaktta haklı çünkü beni seviyor... Ama bunu demekte asla haklı değil.... Şimşek çekti. Ve yama başladı kendi göz yaşım değil Bulut'un damları düğmeye basıldı. Islanmaya başladım. Yağmurda ıslanmak bize neden iyi geliyor. Hemde üzgünken...

YAZARDAN...
Yağmurda ıslanmayı neden seviyoruz? Göz yaşlarımız gözükmüyor diye mi? Peki izlemeyi niye seviyoruz. Düşen damlaları gözümüzde biriken damlalar olarak mı görüyoruz? Gök gürültüsü... Dışa vuramadıgımız sinirlerimiz mi? Yağmurun kumla birleştiğinde ki kokusunu niye seviyoruz? Onca kötü şeyin arasında ki iyi birşey olarak mı? Yamurlu havaları sevmemiz??? Bu yüzden mi???? SİZCE????
LÜTFEN YORUM YAPIN...🥺CANIM ÇOK SIKKIN

Aşık Mafya* Jikook*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin