5.Bölüm

275 23 48
                                    

Yazardan:

Hepsi bir mücadelenin içine girmişti. Blossom ve Brick birbirleriyle savaşırken bir iki atışmadan sonra bir şeylerin ters gittiğini düşünüp durmuşlardı. Ne zaman biri diğerine vursa aynı acıyı o da hissediyordu.

Brick: Ne oluyor böyle?!

Blossom: Sana da tuhaf şeyler oluyor değil mi?

Brick: Bu çok mantıksız ne zaman sana zarar versem sanki kendime zarar veriyormuş gibi hissediyorum.

Blossom: Bana da oluy-

Blossom sözünü bitiremeden Butch'ın yaptığı bir enerji topunun ona vurmasıyla sarsılmıştı.

Brick: Ah! Ne yaptığını sanıyorsun sen?!

Butch: Ama ben Blosso-

Blossom: Bu kadar yeter DURUN!

Herkes sessiz bir şekilde durduktan sonra Blossom eliyle alnına vurup Brick'e bakıyordu.

Brick: Hissettim...

Daha sonra da Brick kendi kolunu çimdikleyip Blossom'a bakıyordu.

Blossom: Ah!.. Bu acıdı.

Brick: Bu nasıl oluyor?!

Buttercup: Çok tuhaf davranıyorsunuz. Neler oluyor?

***

Blossom'dan:

Bugün Cumartesi okula gidip 14 Şubat için hazırlıklara başlamamız gerek. Brick ile aynı şeyleri hissettiğimizi anladığımızdan bu yana savaşlara bir süre ateşkes vermiştik. Bunun nasıl olduğunu anlamak pek zor olmadı aslında o cadı ile karşılaştıktan sonra bunlar olmaya başlamıştı. Cadı ile tekrar konuşmaya gitmeden önce bu tür sihirleri biraz araştırıp öyle gitmenin daha mantıklı olacağını düşünmüştüm.

Bubbles: Bloss bugün seninle gelmemi ister misin?

Blossom: Hayır merak etme ben hallederim. Ayrıca Dexter gelecek zaten. Ben çıkıyorum artık sonra görüşürüz.

Buttercup/Bubbles: Görüşürüz.

***

Okula geldiğim zaman Brick çoktan gelmişti. Elinde bir not defteri ile sanırım malzeme listesini kontrol ediyordu. Onu elinde kalem ve defterle nadiren görüyorum. Ona ayrı bir hava katıyor sanki.

Dexter: Bloss!

Dexter arkadan bana seslenince Brick'de bana doğru bakmaya başlamıştı. Az önceki ifadesini kıyasla şuan biraz sinirli gözüküyordu.

Blossom: Hoşgeldin Dexter.

Dexter: Hoşbuldum hazırlıklara hemen başlayalım mı? Bir haftadan az zamanımız var.

Brick: Ben işe başlamıştım aslında. Blossom iki dakika konuşabilir miyiz?

Blossom: Tabi.

Dexter: O zaman ben şurdayım.

Dexter uzaklaştıktan sonra Brick'e dönüp diyeceği şeyi bekledim.

Brick: Bu dörtgöz neden burada acaba?

Blossom: Dexter'ın da bize yardım edebileceğini düşündüm. Senin için sıkıntı olmaz sanırım.

Brick: Olur! Çok büyük sıkıntı olur onu gördükçe hiçbir şey yapamam ben.

Blossom: Neden ki Dexter'ın sana hiç zararı dokunmadı.

Brick: Belki de dokundu bunu nasıl bilebilirsin ki?

Blossom: Brick, çocuk buraya kadar gelmiş ona git diyemem.

Brick: Neden olmasın ben derim.

Blossom: Saçmalama lütfen. Onunla aranda ne olduğunu bilmiyorum ama altı üstü bir kaç saat aynı işi yapacaksınız biraz abartmıyor musun? Benimle de düşmansın belki onunla olan kavgandan daha çok kavga ettik seninle ama benimle bu işi yapmayı kabul ettin.

Brick: O farklı bu farklı.

Blossom: Aradaki farkı göremiyo-

Dexter: Blossom malzemeler geldi süslemeye başlayalım mı?

Dexter'ın uzaktan gelen sesiyle beraber dediğim şeyleri boşverip Dexter'ın yanına doğru ilerlemeye başladım.

Blossom: Geliyoruz!

Brick'den:

Şu çocuğu boğmama şu kadar kaldı.
Pekala tamam buna da katlanacan Brick. Sen cadının sana yaptığı lanete katlanıyorsun buna da katlanır- (...) LANET! Tabi ki! Madem benim dememle onu göndermiyorsun o zaman kendin isteyerek onu göndereceksin Blossom.

~20 dk sonra

Blossom: Dexter istersen sen daha fazla yorulma biz kalanları halledebiliriz. Bol bol zamanımız var.

Dexter: Pek yardım edemedim aslında ama.

Blossom: Çok yardımcı oldun gerçekten bundan sonrasını Brick ve ben hallederiz merak etme.

Dexter: Peki okulda görüşürüz.

Blossom: Görüşürüz.

Dexter gittikten sonra Blossom tekrar konuşmaya başladı.

Blossom: Dexter'ın bu kadar sakar olduğunu hiç bilmiyordum. Kendine biraz dikkat edemezsin hatırlarsan senin ayağına bir şey düşünce bana da düşüyor.

Brick: Hadi ama ayağıma ampul kutusunu düşüren o napabilirim.

Blossom: Herneyse şu süsleri bitirelim artık. Yarında okulda kimse olmayacak gene gelip devam ederiz.

Brick: Bana uyar.

~DEVAM EDECEK~

Brick kesinlikle Dexter'ın kaza yapabileceği hiçbir şey yapmadı nereden çıkarıyosunuz öyle şeyleri aaaaa.

Uzun zamandır bu hikaye yazmadığımı fark ettim. Beğenmediğiniz bir kısım olursa mutlaka söyleyin düzeltmeye çalışırım. Sizleri çok seviyorum. Sonra görüşürüz. ❤💚💙

°Hissediyorum°  •Blossick• ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin