Yazardan:
Blossom: Sana ne oldu ki?
Brick: Ne bilim ben durduk yere tuhaf şeyler hissediyorum anlamadım ki!
Blossom: Bu tuhaf bugünlerde bana da çok oluyor.
Brick: Ne demek istiyorsun?
Blossom: Bu şeyleri ne zaman hissetmeye başladın?
Brick: Sorguya mı çekiliyorum?
Blossom: Lütfen sadece cevap verir misin? Neler olduğunu çözmeliyim.
Brick: Dün sizinle olan kavgamızdan ayrıldıktan sonra başladı.
Blossom: Benimki de!
Brick: Bulaşıcı hastalık falan mı bu?
Blossom: Böyle bir hastalık olduğunu sanmıyorum hiçbir kitapta okumadım (...) Dün nasıl şeyler hissettin?
Brick: Ahhhhhhh... Üst üste sorular cevaplamayı sevmiyorum ayrıca işim var tamam mı sen ve senin şu tuhaf hastalığınla uğraşamam yakında geçer zaten.
Blossom: Sadece yardım etmeye çalışıyorum hiç yardımcı olmuyorsun.
Blossom bunu dedikten sonra Brick dolabını kapatıp onun yanından ayrıldı.
Blossom: *içinden* Kaba!
Brick'den:
Fazla mı sert konuştum acaba belki yardım edebilirdi. Ya bu hastalık hiç geçmezse (...) herneyse bunları düşünmek istemiyorum.
Blossom'dan:
*Okuldan sonra evde*
Blossom: Sizce de çok tuhaf değil mi? Ayrıca Brick'inde benzer şeyler yaşaması falan.
Buttercup: Fazla kafanı takma kardeşim yakında geçeceğinden eminim.
Bubbles: En son ne hissettim demiştin?
Blossom: Dolabının yanındaydım sonra Brick gelip kafasını dolabın kapısına vurduğunda benimde kafama sert bir şey çarpmış gibi oldu ama ortada bir şey yoktu.
Bubbles: Tuhaf ama merak etme bunuda çözeriz.
Derin bir nefes aldım. Aklımı kaçırmışım gibi geliyor. Pekala yarın kütüphaneye gidip bunu araştıracağım.
Blossom: Aaaaaaah!
Buttercup: Ne oldu?!
Blossom: Kafama bir şey düştü neydi o?
Bubbles: Bir şey düşmedi ki.
Etrafa anlamsızca bakmaya başladım. Bir şey düştüğüne eminim. Hissettim ama nerde (...) bir şey yok.
Bubbles: İstersen biraz dinlen saat 10 olmuş.
Blossom: Haklısın ben odama gidiyorum. Sizde fazla geç yatmayın. İyi geceler.
Buttercup/Bubbles: İyi geceler!
Brick'den:
Ahhhh bu yüzden kütüphanelerden nefret ediyorum. Gelir gelmez kafama kitap düştü. Sadece şu hastalığım hakkında bir şeyler arayacaktım. O kurdeleden yardım falan istemek istemiyorum. Bu işi kendim çözmeliyim ama internette bunun hakkında hiçbir şey yok. Pekala sanırım bu kütüphaneye katlanmalıyım.
Boomer: Brick sen iyi misin? (...) Hastaneye gidebiliriz ben arabayı hazırlim.
Brick: Sen neyden bahsediyorsun hastaneye ne gerek var?
Boomer: Şey sen (...) kütüphane de olmak (...) sâdece alışık değilim buraya pek gelmesin hatta hiç gelmezsin. Evin içinde bir kütüphane olmasından bugüne kadar hep yakındın. Bir yandan da odaya dokunmamızı hiç istemedin gerçi Butch burayı bi oyun salonu yapmak istiyodu ama (...) Hala hastaneye gidebiliriz.
Brick: Kapa çeneni tamam mı? Hastaneye falan gitmiyoruz. Kütüphaneye dokunmanızı istemedim çünkü...
Boomer: Çünkü?
Brick: Ben (...) yararlı olabileceğini düşündüm.
Boomer: Tam olarak ne arıyosun da bu şey seni kütüphaneye getirdi?
Brick: Ah... Bugünlerde çok tuhaf hissediyorum. Ne olduğunu anlamıyorum.
Boomer: Nasıl şeyler?
Brick: Boşver sanırım kendi kafamdan bir şeyler uyduruyorum hadi şu yerden çıkalım.
Boomer: Tamam ama bir şey olursa mutlaka anlat.
Brick: Hı hı.
Yazardan:
*Yarın okulda*
Kızlar okula her zaman ki gibi tam zamanında gelmişti. Blossom bu sözde hastalık denilen şeyin Brick'te de olduğunu bildiği için onunla konuşmalıydı. Daha çok bilgi alırsa çözüme o kadar yaklaşır. Ayrıca yarın cumartesi ve Brick ile balo organize etmesi gerekiyor. Blossom tenefüste Brick'i ararken kızların ve oğlanların gene kavga ettiğini görür.
Blossom: Neler oluyor burada?!
Buttercup: Ne olacak bunların canı gene dayak istiyor!
Butch: Siz yolumuzdan çekilseniz böyle şeylere hiç gerek kalmayacak!
Blossom bir iç çekişten sonra kızların tarafına geçer. (...) Gene savaş olacak desene...
~DEVAM EDECEK~
Sizi çok beklettim biliyorum üzgünüm. Bu aralar yazmaya pek hevesim yoktu. Bundan sonra daha aktif olmaya çalışacam ve rastgele hikayelerden bölüm atmaya devam edecem. Panomda paylaştığım gibi tek bir hikayeden ilerlemekten vazgeçtim. Herneyse bundan sonra "Düşman Anonim" kitabına yeni bölüm gelecek bilginize hepinizi çok seviyorum. Sonra görüşürüz. ❤💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Hissediyorum° •Blossick• ❤
FanficBaşlığı görür görmez fesatlaşan arkadaş sakin ol hiç düşündüğün gibi bir şey değil merak ediyorsan buyur oku. Başlama Tarihi: 4 Ekim 2021