ahoj omlouváme se ale díl se vymazal tak ho přidáváme znovu
Paris pov
Právě jsme se sestrou dokončily koncert , bylo to úžasný . Ale obě jsme docela dost unavené . Teď jdeme do našeho auta a jedem směr naše vila. ,,Ahoj mohla bych se s vámi vyfotit?" Přiběhla za námi jedna malá fanynka . ,,Jasně, že jo." odpověděla jsem automaticky . Vyfotily jsme se, všechny tři , a dali jí autogramy. Holka šťastně odběhla a já s Vicky jsme nastoupily a jely domu .Náš dům je pro nás dvě možná až moc velký.
( Vilu vidíte níže a jsou tam i auta, o kterých bude řeč za chvíli)
Každá má svůj pokoj a celý dům je zařízen v našich oblíbených barvách . Já mám červeno- černý pokoj a Vicky modro - černý. Naše vila má tři koupelny , dva pokoje pro hosty , naše pokoje a velkou kuchyň spojenou obývák .Venku máme bazén a velkou zahradu . Já šla jsem rovnou do mého pokoje . V obou našich pokojích je velká manželská postel s polštářkama , obří skříně , plakáty oblíbených skupin , fotky nás dvou atd. Zalezla jsem do postele a vzala si notebook . Projížděla jsem sociální sítě , když mi zazvonil mobil . Volal mi producent , že mám jet i se sestrou na Floridu. Prý , že tam je dobrá modelinková agentura a chtějí tam Vicky . A já tam mám odehrát nějaké koncerty sama i s ní. A ještě nás chce seznámit s nějakou kapelou, se kterou bychom později vystupovaly . Okamžitě jsem vše odsouhlasila . Vždy jsme se tam se sestrou chtěly podívat . Když jsem to položila začala jsem vřískat a vletěla do Vickyina pokoje, který je hned vedle mého.
Vicky pov
Když jsme přijely , sedla jsem si do sítě co mám pověšenou u okna a koukala do mého starého mobilu a projížděla naše staré fotky . Byly tam fotky s mým bývalým přítelem Charlesem . Když mě vyděsil vřískot z vedlejšího pokoje ,málem jsem spadla ze sítě! Ani jsem se nenadála a už u mě byla Paris a neustále řvala. Snažila jsem se jí uklidnit , ale ona nereagovala a furt křičela. Tak jsem vzala z postele polštář a bouchla s ním Vick po hlavě . Ta okamžitě začala nadávat, protože brkla a natáhla se jak tuleň vyvalený z moře. Já dostala totální výtlem . Paris na mě jenom koukala jako na jednorožce v babiččiných šatech. Když jsem se uklidnila a pomohla Paris vstát tak mi vše vysvětlila. A já začala skákat po posteli jako magor. Paris se po chvilce přidala. Nevím jak Vicky , ale já si připadala jak jednorožec v písničce Pink fluffy unicorns dancing on rainbows .
Když jsme slezly . Tak mi ještě sestra řekla, že máme vyrazit co nejdříve . Takže jsme, celé natěšené , šly rezervovat letenky už na zítřek . Jakmile jsme rezervovaly letenky, koukly jsme se na sebe a obě si uvědomily, že zítra odlétáme. Takže jsme začaly všude pobíhat a balit si věci. Jelikož letadlo letí už o PŮL DESÁTÉ! Což je pro nás velice brzy . Což pro nás znamená , že musíme už dnes zabalit všechny věci co chceme brát sebou. Nevíme na jak dlouho na Floridě budeme, tak jsem si zabalila, jako správná holka ,skoro všechno . Měla jsem 2 kufry a kabelku si zabalím až zítra ráno. Provedla jsem večerní hygienu, nařídila si budík na půl sedmou (pro jistotu ) a šla spát . Ještě jsem zařvala na Paris dobrou noc a skoro okamžitě jsem usnula. Ráno jsem vstávala na zvuk budíku . Osprchovala jsem se , učesala , vyčistila zuby a namalovala se , však to znáte. Dala jsem si jen řasenku, linky a korektor. Když jsem byla hotová zabalila jsem si líčení a kartáč, to jsem si dala do kabelky společně s Ipodem , Notebookem , Iphonem a sluchátky. Když jsem to měla bylo pul osmé . Šla jsem se kouknou jestli je Paris vzhůru . Přesně jak jsem čekala ještě spala. Jelikož vím , že Paris spí tvrdě ,otevřela jsem okno . Ségra se jen zachumlala víc do peřin a to byla jedin . Tak sem se postavila k posteli a ztrhla z Paris deku. Ona se tak lekla , že spadla z postele a já měla co dělat abych nevyprskla smíchy. Paris se na mě jen nasupeně podívala a odešla do koupelny. Já šla udělat tousty k snídani. Když jsme se obě najedly tak jsme vzaly naše kufry a kabelky. Dohromady jsme měli 3 velké kufry a každá svou kabelku. Vše jsme dotáhly do garáže. Tam máme naše tři milovaná autíčka . Jedno žluté lambo , to je Paris , jedno černé lambo, to je moje a jeden velký stříbrný terénní. Dohodli jsme se , že pojedeme Parisiným lamborghinim (opravdu netuším jak se to skloňuje) . Naskládali jsme do kufru kufry (Jak já tu větu miluju :D ) a vyjely směr letiště.
Takže nový díl doufám, že se líbí. Za koment či voted budeme rády. Díl je stejný jako ten co tu byl. Jenže se vymazal a tak jsme ho přidali znovu. Loučí se Your Unicorns.
ČTEŠ
Twins from an orphanage (přepisuji)
FanfictionCo se stane, když se skupina Black Veil Brides setká po několik letech s dvojčaty, které měli v péči ? Spousta stěrů, hlášek a řečí opilých i střízlivých lidí. Nebezpečná sedmice lidí s, kterými je všem do smíchu. A pokud ne reklamaci nepřijímáme!! ...