Vicky pov
Ráno jsem se probudila s Paris v posteli a s bolestí hlavy. Zažila jsem i horší , takže si vše pamatuju. Po CC-ho vtipu. Jsme se rozhodli jít spát taky bylo kolem třetí ráno. Nevím jak se nám podařilo chlastat a blbnout tak dlouho. Ale horší to bylo s postelema. Jelikož máme tři pokoje znamená to i tři postele pro sedm lidí. Takže já jsem u Paris v pokoji. V mým pokoji je Andy a Ash a v pokoji pro hosty je Jinxx a Jake. A nakonec CC jelikož byl nejvíc ztřískanej usnul na gauči tak jsme ho tam i nechali. Z myšlení mě probralo kručení v břiše. Tak jsem pomalu odendala peřinu a potichu vylezla z postele i z pokoje. Bylo okolo jedenáctý dopoledne , takže předpokládám, že bude ještě většina spát. Rozhodla jsem se, že si dám k snídani koblihy. Které jsme nedávno kupovali. V kuchyni jsem je chvíli hledala, ale potom bylo hledání úspěšné. Bylo jich tam čtrnáct takže každý dvě. Mě stačí jedna a Paris taky, takže zbyde víc klukům. Všechny jsem nandala na jeden velkej talíř a dala jsem ho do prostřed stolu. Okolo jsem pak dala sedm malých talířku. Udělala jsem všem ještě kafe a taky je položila na stůl. Vplížila jsem se k sobě do pokoje. Našla jsem tam megafon . To bude nádherné probuzení. Bylo už poledne takže byl čas vstávat. Megafon jsem zapla a z plna hradla zařvala: ,, Vstávat! Na stole je snídaně! " Reakce jsem se hned dostala. Slyšela jsem pár ran takže asi spadli z postele. Jedna rána určitě patřila CC-mu, který spadl z pohovky. A ta druhá nevím. Pak jsem slyšela pár nadávek. Bleskovou rychlosí se přiřítil CC a sedl si a hned se pustil do koblih. Já si dala taky. Pak se přiřítil Jinxx, který nejspíše spadl ze schodů vzhledem ráně a nadávkám na "zkurvený schody " . Pak přišel Jake po něm Vicky. A po chvíli i Andy. Všichni už jsme jedli. Po asi minutě přišel i rozespalý Ash. Jakmile nás viděl s koblihama musel hned vypustit něco chytrího v tomhle pčípadě to bylo :,, K snídani koblihu, pak se nalož do lihu" Jenom jsem se pousmála a dál jedla. Ashley si hned taky přisedl a začal jíst. Musel to bejt super pohled. Sedm rozespalých lidí. Pět kluků jenom v boxerkách a dvě holky. Jedna v delším tričku a druhá v košili.
Andy pov
Po snídani jsem šel k Vicky do pokoje. Namířil jsem si to do koupelny. Umyl jsem se kávovým mýdlem a opláchl si vlasy. Když jsem vylezl ze sprchy obmotal jsem si okolo boků ručník a vyčistil si zuby novým kartáčkem co jsem našel ve skříňce.Když jsem dokončil hygienu a oblékl jsem se, šel jsem do obýváku. Tam seděl jen CC pořád jen v boxerkách a koukal na Mickeyho klubík. Koukal jsem na něj s pohledem: rly? Po chvíli se na mě CC otočil a říká: ,, Vím, že mám sexy tělo, ale jestli na mě budeš ještě čumět bojím se, že na mě skočíš!" Převrátil jsem očima a s úsměvem dodal: ,,Možná na tebe skočím, ale s kamenem abych tě umlátil!" CC se mi dál nevěnoval a koukal na TV. Po chvíli přišli do obýváku všichni už oblečení a upravení a naopak odešel CC ten se,ale po minutě zase vrátil. Chvíli jsme se koukali na telku, ale pak jsme začali probírat co dnes budeme dělat. Nakonec jsme se schodli na celém dnešním plánu. Naobědváme se a v 8 hodin vyrazíme na karneval. Do tý doby si budeme schánět kostým. Vicky řekla, že půjde udělat teda oběd, když jsme všichni tak líný. Já si samozřejmě neodpustil poznámku: ,, Hlavně ať nevyhoří celej barák" ,, Ty mi nevěříš, že dokážu udělat jídlo?" zeptala se mě s úšklebkem. ,, Nevěřím ničemu co pět dní krvácí a neumře" Všichni až na Vicky a mě dostali záchvat smíchu. Ha a mám tě řekl jsem si v duchu a dal si placák. Vicky se na mě ušklíbla a odešla , já zatím nahodil vítězný úsměv. Po půl hodině nás zavolala Vick na jídlo. Já si pro jistotu vyměnil jídlo s Ashleym. Jen jako opatření. Udělala nám svíčkovou a vypadala vážně dobře. Všichni jsme si sedli a CC se do toho hned pustil. Vicky se ho zeptala jaký to je. Samozřejmě, že Cc jí to hned začal vychvalovat. ,,Když si nechceš hubu spálit, musíš mlčet nebo chválit!" řekl chytře Ashley. Všichni jsme se hned začali smát.
ČTEŠ
Twins from an orphanage (přepisuji)
FanfictionCo se stane, když se skupina Black Veil Brides setká po několik letech s dvojčaty, které měli v péči ? Spousta stěrů, hlášek a řečí opilých i střízlivých lidí. Nebezpečná sedmice lidí s, kterými je všem do smíchu. A pokud ne reklamaci nepřijímáme!! ...