14. kapitola

209 18 7
                                    

Ashley pov

A. Do. Prdele. Všichni jsme čekali před vilou a najednou si příjdou ony dvě. Nemohl jsem z nich spustit zrak, hlavně z Paris ta byla odvážnější. Skenoval jsem jí pohledem. Nejen, že byla za Hello Kitty v jejím podáním Sexy Hello Kitty , ale ty šaty byly kurva krátký. A ten výstřih? Ještě lepší. Kruci, já pokud jí nepřefiknu tak jsem zatreceně velkej blázen. Všichni jsme na ně koukali s otevřenou pusou. Akorát kluci možná z jinýho důvodu než já.

Andy pov

Ona je za Batmana . Ty kráso , já čekal princezny, víly, zpěvačky cokoliv. Ale Batman a Hello Kitty?! Jo hold vyrůstaly s náma. Prostě kočky v ještě hezčích kostýmech, teď od nich budeme muset odhánět kluky. Když jsme je vychválili do nebes a holky se tomu zasmály , vyrazily jsme. Karneval se konal ve velké hale. Do sedmi hodin to byl spíše karneval pro děti a teď to je pro starší. i tak tu byly balonky a konfety. Na sotelech byly chipsy, jednohubky, chlebíčky a tyčinky . Prostě všechno možný. Byl tu i bar takže alkohol. Hudba byla parádní snad všechny styly. Pouštěli rock, punk , metal a občas zahráli i pop. Bylo tu už spoustu lidí. I pár slavných osobností. Všichni jsme tam vešli pohromadě . Muselo to vypadat vtipně, kondom,banán, Hello Kitty , Batman, Spartakus, pizza a Ir vedle sebe.

Paris pov

Karneval vypadal úžasně. Hned jsem se vydala k baru. Tam jsem si dala rum s colou a šla jsem na parket. Zatancovala jsem si a pak šla ke klukům a Vicky. Všichni stáli u občerstvení a povídali si. Došla jsem k nim a pokecala s nima. Dali jsme si pár panáků a chipsy. Najednou začali hrát Love me like you do. Tu písničku zbožňujeme. Kdo by nevěděl je to písnička z 50 odstínů šedi. Sice jsem film neviděla ale s Vicky jsme to četly. Hned jak to začalo jsme daly všechno klukům a zmizely na parketu. Myslím, že tam byly samé holky. I když to se dalo čekat. Všechny jsme zpívaly nejoblíbenější část : ,, Love me like you do , lo -lo-love me like you do, Touch me like you do , to - to - touch me like you do ...." No snad to všichni znáte. Skákaly jsme do rytmu , prostě tahle písnička je top. Kluci na nás koukali, někteří kroutili hlavama, jiní si nás všechny prohlíželi. Žádný s náma nebyl na parketu. Čistě dámský parket . Prostě suprový. Po písničce jsme ještě zůstaly na parketu a tancovaly. Jenže najednou.

Vicky pov

Tancovala jsem s Paris a najednou . Najednou do mě strčilo Burrito. Ocitla jsm se na zemi. Burrito se na mě otočilo . Byla to holka, která mi byla strašně povědomá. Začala se mi omlouvat a pomohla mi ze země. ,,Neznáme se od někud?" musela jsem se zeptat jelikož mi byla povědomá. Prohlídla si mě . ,, Netuším , jsem Rose." odpovšděla mi. Pak jsem představila sebe i Paris. ,, nebyla jsi na mém koncertě v Londýně?" zeptala se Par. ,, No byla jsem tam na koncertě ... Počkat Vick a Par . Holky to jste vy , málem bych vás nepoznala" Jo je to Rose. Byla to kamarádka z Londýna , seznámila jsem se s ní na koncertě v tě době ještě Paris nebyla tak slavná a byla tam jako předskokanka. Rose je menší postavy , ale hubená. Její styl je spíše Scene. Má bíle vlasy na patku. A z jedné strany má vlasy modré , která se ztmavuje. V tom kostýmu Burrita bych jí asi vážně nepoznala. Ale i tak jí to slušelo. Povídaly jsme si a pak jsme jí řekli, že jí představme klukům. Rose je jedna z mála co ví všechno o naší minulosti.

Jinxx pov

Holky najednou zmizely na parketu . totálně jsme to nechápali. rozhlídl jsem se kolem a všiml si, že na parketu jsou jenom holky. Po chvíli mi došlo proč. Dávali písničku Love me like you do. Nechápu co na tom ty holky mají. Dál jsme to neřešili a šli jsme k baru. Povídali jsme si a občas zavadili pohledem o parket a vyhledali holky. Po chvíli se vrátily ale nebyly samy. Bylo s nima Burrito?! wow. A já myslel, že jsem jediný za jídlo. Celou jsem si jí prohlídl. Byla to scene girl. ,,Kluci tohle je Rose naše kamarádka z Londýna. Rose tohle je BvB , myslím si, že jednotlivě není potřeba představovat." ,, Ne to není potřeba." odpověděla s úsměvem Rose. Teď byla naše parta ještě větší. Holky se stejně vybavovaly spolu a drbaly. My kluci jsme pili , povídali si a obhlíželi holky.

Ashley pov

Holky nám představily Rose. Byla hezká, ale přes ten kostým se to nedalo až tak dobře určit. Podle toho co říkaly tak nás zná. Taky ještě aby ne. Pak už si Rose povídala jenom s holkami . My kluci jsme dělali zase klučičí věci. Musím uznat, že některý holky tady byly kusy. Že bych dneska nespal sám? Ale ještě jsem neviděl žádnou, která by za to stála. Je dobrej nápad nějákou holku dostat do nebes, ale nejdřív jí musím najít. Já se řídím heslem ojebat a odjebat. Rozhlížím se kolem a hledám . Našel jsem playboye , catwomen , setřičku. Všechny měly odvážně kostýmky a byly vážně sexy. Pak jsem, ale viděl výherkyni. Pokojská. Ano pokojská , zatraceně sexy pokojská. Byla to blondýna. Ten kostým byla černá podprsenka s bílou krajkou, opravdu mini- minisukni , která nebyla uplá, ale spíše nabíraná. také černá s krajkou. Ale ta sukně byla tak krátká , že i když stála byly vidět kousek kalhotek . Hned jak jsem jí viděl můj Banana se postavil. Ano můj penis se jmenuje Banana. Proč si myslíte, že jsem za banán? Ash je za banán a stojí mu Banana. A banáni stojej. (já musela Kitt)

Cc pov

Ash šel dostat do postele tu blondýnu co je za pokojskou. Hold neumí udržet banánek v banánu. Ano vím jak se jmenuje Ashuv penis. Možná to je divný, ale tak ona to ví celá kapela, jelikoý Ashley to furt vytahuje. Nemyslím banánek , ale to jak se jmenuje jeho penis. Víme to o všech z kapely. Ne nejsme gayové, ale neptejte se jak to víme. Ash má banánka, Andy temnýho rytíře, Jinxx má Lilka , Jake Liánu , Jinxx kobru a já mám Rychlíka. No co? 

___________________________________________________________________________

Jsem si plně vědoma, že mě Kitt možná zabije. (??) Ale já jsem to sem musela dát. Takže díky ti, že jsi mi vnukla díky chatu nápady. Poděkujte Kitty, kdyby jí nebylo tak tenhle díl je suchej jak písek ( vážně Kitt? ) No tak doufám, že jste si díl užili . Omlouvám se za chyby a užijte si poslední prázdninový večer! 

Pacinku a pusinku ! Forever alone with Kitt!

Unicorns forever! Suchý písky Forever!

Twins from an orphanage (přepisuji)Kde žijí příběhy. Začni objevovat