Andy pov
Dneska máme koncert a za týden letíme na Floridu . nejdříve jme mysleli, že poletíme dýl, ale dva koncerty odpadli. Dnes máme další koncert. Už se všichni těšíme. Hlavně já, protože tam mám sraz s Jul . Kluci jí moc nemají v lásce, ale já jí miluju a říkám, že je to to nejlepší co mě potkalo.
Koncert je až večer takže máme čas a můžeme si pospat. Já vstával v deset a o půl jedenáctý jsem šel zbudit kluky. Vzal jsem v koupelně 4 kbelíky a naplnil je ledovou vodou. Nejdřív jsem šel k CCmu.Ten spal tak, že měl jednu nohu a ruku z postele a byl roztáhlej přes celou postel. Vzal jsem jeden kbelík a vylil ho na něj . Když jsem viděl ten výraz , začal jsem se strašně smát. Takovej výraz umí jenom CC. Pak jsem šel k Ashleymu , Jakeovi a nakonec k Jinxxovi. Všichni měli podobnej vyděšenej výraz až ne Jinxxe . Ten totiž nespal a tak jsem na něj vylil vodu když se převlíkal a byl zády ke mně. Když jsem vyděl ty výrazy strašně jsem se smál. Jenže pak jsem šel do pokoje a někdo na mě vylil ledovou vodu s ledem. Byl to CC a Ashley. Spustil jsem nadávky a šel jsem do koupelny tam jsem se vysprchoval a když jsem měl okolo sebe jen ručník chtěl jsem si vyfénovat vlasy , ale místo toho jsem zkončil celej od mouky. A jelikož jsem byl ještě mokrej bylo to jhorší. to jsem začal řvát nadávky na celej hotel. A kluci se jenom tlemili.
Paris pov
Ráno jsme s Vick vstali poměrně brzy asi kolem desátý. Už máme prošlý celý okolí a tak jsme si řekli, že by jsme si mohli udělat koncert.
Zavolali jsme do stadionu a domluvili jsme se že by to šlo ještě dnes. Pronajali jsme si to na jednu hodinu. Vztup jsme neřešili a řekli jsme, že bude zadarmo. Takže dnes v devět večer máme koncert. Po snídani jsme šli na nákupy. Nejdřív jsme si koupili oblečení. Šli jsme domů kde jsme se naobědvali a po obědě jsme šli do garáže. Vzali jsme si teréňák, protože Vick si musí koupit bicí a celkově musíme koupit svoje vybavení. Když jsme měli vše koupené jseli jsme domů . Vzpoměli jsme si, že v domě je jedna prázdná místnost . Takže jsme vše nanosili tam. Je to černá místnost kde je jen velké zrcadlo. Vše jsme tam naaranžovali a schodli jsme se, že je to od teď naše zkušebna. Vše jsme měli hotové a už byly 4 hodiny. Vzali jsme si jídlo a šli jsme do pokojů kde jsme si vzali oblečení ,make-up a různé prostředky. Věci jsme nanosili zpět do teréního auta a vyjeli jsme . Přehráli jsme si pár písniček a šli jsme se připravit.
Ashley pov
Když Andy přišel už znovu umytej furt měl ve vlasech trochu mouky. Všem nám zacukaly koutky a myslím, že nejsem jedinej kdo neměl daleko od výtlemu. Do pěti jsme blbly a pak jsme se šli připravit na koncert. Když jsme byly připraveni šli jsme do tourbusu a jeli na zkoušku. Andy se dnes po koncertě má potkat s tou krávou Simms. Nikdo z nás jí moc nemusí, ale Andy si nic nenechá vymluvit. Po zkoušce jsme se šli převlíct a namalovat.
__________________________________________________________________
Jen 540 slov - krátká kapitola budeme se snažit přidávat delší
B:Ahooj
K:Ahojda
B: nwm co psát tak udělám reklamu : prosím podívejte se na náš blog přidaly jsme další články
Jelikož Kitt tady není tak to napíšu sama . děkujeme za všechny shlédnutí a voted . Máme vás rádi :*
Omlouváme se za chyby
ČTEŠ
Twins from an orphanage (přepisuji)
FanfictionCo se stane, když se skupina Black Veil Brides setká po několik letech s dvojčaty, které měli v péči ? Spousta stěrů, hlášek a řečí opilých i střízlivých lidí. Nebezpečná sedmice lidí s, kterými je všem do smíchu. A pokud ne reklamaci nepřijímáme!! ...