Jake pov
Na to, že byla jedna hodina odpoledne už jsme v sobě měli zase promile. Ale myslím, že to nikomu nevadilo. Potom co jsme rozhodli, že máme hlad, holky odešli udělat buhví co do kuchyně. Doufám, že to bude poživatelné. A jestli ne tak si objednáme pizzu nebo čínu. Jak jsme po asi patnácti minutách vymýšlení všemožných blivajzů a jedů co nám můžou holky naservírovat, jsme zjistili, že to jsou jen makarony se sýrem. A co je ještě zvláštnější tak vypadaly poživatelně a dobře voněly. Ashley se na holky podezíravě koukal. Ale pak stejně jako já i ostatní kluci podlehli vůni makaronů. Jídlo chutnalo vážně dobře. Myslím, že nejsem jediný koho to překvapilo. Všichni jsme se nacpali k prasknutí. Ale pochybuji, že to někomu vadilo. A nebo .... ,, Měla bych si jít zaběhat, ať to schodím!" No možná to přeci jen někomu vadilo. Vicky, no jo, naše modelka. A samozřejmě , že holky vždy drží spolu, takže Paris souhlasila. Obě odešli na horu. A já nakonec seděl sám v kuchyni. Počkat! Kdy všichni stihli zmiznout? No jo . Já koukám do blba a nedošlo mi, že všichni odešli hned po jídle a já tu před chvilkou seděl sám s holkama. Vzal jsem si Nuttelu a sednul jsem si zpátky. Aspoň ta Nuttela mi zůstala.
Paris pov
Potom co jsme se najedli, tak všichni kluci až na Jakea odešli bůhví kam dělat buhví co. Za to Jake Vicky řekla, že jde běhat. A já jsem jí nechtěla nechat samotnou tak jsem šla taky. V pokoji jsem se převlékla. Jelikož je venku teplo chtěla jsem si obléct pouze sportovní černou podprsenku a černé plátěné kraťasy pod zadek. Šla jsem k šatně což byla samostatná místnost a vzala si oblečení. Sundala jsem si triko a kraťasy co jsem měla na sobě. Sundala jsem si podprsenku a oblékla si tu sportovní. Najednou si, ale někdo odkašlal . A tak jsem se z instinktu otočila. To jsem ,ale neměla dělat. Stál tam Ash. A jelikož jsem si ještě neoblékla kraťasy stále jsem před ním jen ve sportovní podprsence a tangách. Což nebylo zrovna dobré. Aby jste mi rozuměly , nevadilo mi, že tam jsem ve spodním prádle. Přeci jen je to jako v plavkách, ale více intimnější. Mně, ale vadilo, že to je Ash. Přeci jen je to známý hráč - děvkař. A ty holky co s ním spí tak se oblékají jako děvky . Takže je pro něj příhodnější pojmenování děvkař. Ale to není k věci. Ash se málem poslintal. Ale já jsem i tak čekala co z něj vypadne, ať se pokochá něčím co nemůže mít. Ashley si odkašlal. ,, No chtěl jsem s tebou probrat jednu věc." řekl. To bylo snad poprvé co řekl něco vážně. Uvidíme co z něj ještě vyleze. ,, Víš strašně rád bych do tebe zasunul banánek." mluvil dál . To jsem moc nepochopila jaký zase banánek? Hodila jsem na Ashe poker face. Nejspíš pochopil, že nic nechápu a vysvětlil to tak, že jsem věděla o co go. I když byla bych radši kdybych to nevěděl. ,,Prostě mě vzrušuješ a nabízím ti kamarádství s výhodama! Prostě se se mnou vyspi!" řekl zvýšeným, ale přes to trpělivým hlasem. Napadlo mě, že si ze mě dělají kluci pouze srandu , tak jsem to chtěla obrátit.
Ashley pov
Řekl jsem jí to, co mě vzrušuje už dlouho. Představa, že křičí moje jméno, že se podemnou svírá rozkoší. Jak se vysvléká pouze pro mě. Překvapilo mě, že když se po chvíli hla z místa mířila ke mně. Pustila kraťasy co svírala celou tu dobu v ruce a obmotala je kolem mého krku. Přitiskla se na mě, že by jste mezi nás neprostrčili ani nejtenčí IPhone. Byl jsem jako v tranzu. Do reality mě vrátil až její smích. Což nebylo zrovna hezké. ,,Copak myslel sis, že nepříjdu na to, že si ze mě chcete udělat prdel?" Neustále se smála. Fuu. Ona si myslí, že si z ní děláme srandu? ,, Ale já to myslím vážně!" řekl jsem už na nervy. To snad není možné ona si myslí... Ta holka je blázen. Je pravda, že nikdy nevíš co se v holčičím mozku vytváří za nápady. ,, Počkat? Ty to myslíš vážně? " řekla až zděšeně. ,, Samozřejmě, že to myslím vážně. Z něčeho tak vážnýho bych si srandu nedělal" řekl jsem rozhořčeně. ,, Vážně jsi řekl vážnýho? Co je na tom tak závažnýho? To, že ti neustále stojí ta tvoje žížalka, která se podobá Justinový vagíně?" zeptala se posměšným hlasem. Já jí dám žížalka! Už jsem chtěl něco říct když. ,, Ne nech to být , já jdu s Vicky běhat. A ty tu žížalku radši vrať na zahradu." a odešla. Tak páni takhle se ukončují konverzace o ptákovi. A Banánek není žádná žížalka! Je až nadprůměrně velký! Stál jsem tam a probíral se nadávkami a rozvahami o mém Banánku. Když do pokoje vletěla znovu Paris aby si vzala kraťasy. Ty si oblékla a pak se otočila na mě. ,,Co čumíš jak půl prdele z křoví?" zeptala se s humorem v hlase. A zase odešla. Já jsem si sklidil svých pět švestek a odešel od ní z pokoje.
Vicky pov
Paris se přiřítila dolů a už chtěla vyběhnout ven. Když jsem jí jen tak tak zastavila. Měla ruku na klice a už je chtěla otevřít. ,, Co je Vick?" zeptala se netrpělivě. ,, Ty půjdeš v tomhle?" zeptala jsem se pobaveně. Paris byla jen ve spodním prádle. ,, Co je špat- Ohh hned jsem zpět!" zařvala na mě zbytek věty už ze schodů. Málem jsem spadla smíchy. ,, Co je k smíchu?" zeptal se Andy. Neberte mě špatně, ale strašně mě baví ho provokovat. A jenom on mě dokáže tak strašně vytočit. ,, Neboj ty ne. Ty seš vtipnej jako kukuřice, když vyskočí z konzervy!" A taky mě baví sledovat jak se naštve. Ale musím uznat, že třeba postavu má hezkou. Ale jinak? Je blbý jako žaludský eso. A je teplý jako ponožka. ,, Tos vymyslela sama? Podle mě jo . Jelikož seš vyřízená jak žádost . A stejně na tom je i ten stěr" řekl Andy. Opravdu mě baví ho urážet. Chtěla jsem mu říct ještě něco, ale to už přišla obléklá Paris a vyšli jsme ven si konečně zaběhat. Asi po kilometru co jsme běželi začala jsem nabírat náskok před Paris . ,,Vlečeš se jako tasemnice ze závodní jídelny." zařvala jsem na ní . Když jsem běžela dál.
_______________________________
Ahooj :)
Po dvanácti dní se hlásím zpět! Doufám, že se vám díl líbil. A hlavně, že pobavil. Už se nám to začíná vyvíjet, ale rozhodně ještě nejsme v hlavních plánovaných zvratech. Ale nebojte, jelikož jsem přeřadila příběh do kategorie Humor . Tak nic moc vážného nečekejte. Omlouvám se za chyby. A já se odporoučím!
Páčko!
Unicorns Forever! Spongebob Forever!
ČTEŠ
Twins from an orphanage (přepisuji)
FanfictionCo se stane, když se skupina Black Veil Brides setká po několik letech s dvojčaty, které měli v péči ? Spousta stěrů, hlášek a řečí opilých i střízlivých lidí. Nebezpečná sedmice lidí s, kterými je všem do smíchu. A pokud ne reklamaci nepřijímáme!! ...