15. kapitola

221 18 5
                                    

15.kapitola

Vicky pov

Povídala jsem si s Paris a Rose, ale pak jsem si všimla, že kluci už jsou jen čtyři a pohledem směřují na druhou stranu místnosti. Musela jsem se zeptat a vidět na co tak koukaj. Tak jsem šla k nim. Koukala jsem se kam by mohli koukat, ale nic jsem nenašla. Když jsem přišla úplně k nim., tak jsem se zeptala, kde je ash a kam koukaj. Jinxx pohotově odpověděl: ,, Hold Ash neudrží banánek v banánu." Na to se všichni kluci rozesmáli ,ale já vůbec nic nechápala. Tak jsem se znovu porozhlídla a uviděla holku co měla velmi ... ehm ... zajímavý kostým. A přímo k ní mířil banán - takže ashley. Sice jsem to nepochopila úplně přesně. Myslím tu Jinxxovu větu, ale věděla jsem i tak o co go. Chvilku jsem sledovala s klukama Ashe jak flirtuje s "pokojskou" a pak odešla znovu za holkama. Hned jak jsem přišla zahrnuly mě otázkami jako: ,, Proč si tam šla?" ,,Co se děje?" a tak. Když jsem jim odpověděla tak jsme si začaly zase povídat. Po asi hodině přišel Ash znovu. Chudák holka. I když ten kostým si o něco takovýho říkal . Nebo spíš vyřvával: ,, Znásilni mě nebo já znásilním tebe" Ale lituju těch normálních holek co naletěly Ashleymu a jeho ojebat- odjebat. i když si nejsem jistá, jestli vůbec někdo z těch co ojebal- odjebal byl normální. Po chvíli jsme se přidaly ke klukům. S nima jsme si daly pár panáků. A pak se s náma Rose rozloučila s tím, že nám dala číslo, že někdy zavoláme. Po dalších pár panácích se to zase začalo rozjíždět. Ale i tak jsme dál nepokračovali a šli jsme všichni k nám domů.

Ashley pov

Po tom co jsem přetáhl tu "pokojskou"jsem se vrátil. Byla dobrá. Hezky mi vysála Banana . Když jsem se vrátil, nikdo už nic neříkal a všichni jsou na to už zvyklí. jenom občas něco prohoděj na můj účet. Na to se dá, ale v pohodě zvyknout. A media? Ty mě prohlásily za děvkaře a už to taky moc neřešej. Což je dost dobře. Třeba Patrick mě ze začátkou zkoušel "napravit" . Ale nikdy neuspěl. A když už se o to přestaly zajímat medie on taky. Jediný co nás štve - jakože kapelu - tak to jsou gayovské shity . Jakože fanoušky mám nadevše rád, ale tyhle kecy o andley nesnáším. Ale co se nadělá. Když jsme všichni vypili pár panáků, že jsme byli v náladě, ale ještě jsme mohli chodit, jsme se odebrali směr domů. No vlastně k Vicky a Paris , ale kdo to řeší že? ,, Andouši?" oslovil jsem Andyho tak jak to nesnáší. ,, Neříkej mi tak" zavrčel Andy nazpět. Jej on se z něj stává pes. ,,Andouši teplouši?" provokoval jsem znovu se smíchem. ,,Ashley" zavrčel znovu Andy. ,, Ano tak se jmenuju Andoušku teploušku" Omg to se úžasně rýmuje a nehorázně to sere andyho to budu používat častěji. ,,Ashlíno" začal vracet Andy. Ví, že to nesnáším. Já se ale nevzdám. ,, Andouš teplouš, Andouš teplouš, temný rytíř je jméno dlouhý , za to Andy je strašně krátký, ani pět centimetrů nemá, dobré zasunutí nezná. Jenom jednu holku má , o dost lepší jsem já , ojebat a odjebat andoušek nezná, protože je teploušek ani nepozná. Andoušek rád ze zadu , teploušek no nemám pravdu? " Složil jsem písničku. A dál jsem otravoval Andouška. Ano rozhodl jsem se mu tak říkat i v duchu. Jenže to jsem nevěděl, že on taky neskončil.

Andy pov

Ash začal provokovat. Snažil jsem se ho ignorovat. Jenže když začal jen jsem něco zavrčel. Jenže on pokračoval. I když jsem vytasil Ashlínu tak provokoval dál. Když začal zpívat tu svojí písničku bylo toho prostě moc a už jsem to nedával: ,, Ashlíno barbíno!" Pokračoval bych dál a možná bych si taky vymyslel nějákou pojebanou písničku, jenže do toho zasáhl Cc , který začal vyprávět vtip. A ani já ani Ash jsme si ho nechtěli nechat ujít. Tak jsme sklapli. Jelikož když říká vtip Cc tak budto to posere a vznikne úplná píčovina nebo to není vůbec vtipný až se začneme smát. Odkašlal si a začal: ,, Kdo má horší práci. Kozy: Celý den jsme zavřený v poprdě a nemůžeme dýchat. Když nás konečně vyndají, párkrát nás pomačká a zase nás zavřou do podprdy. Penis: Celý den jsem zavřený ve spradlavých boxerkách , nohy mě fackují a když mě konečně vyndají, že můžu dýchat, daj mě do pláštěnky a strčí do výtahu. Tam mě vozí dokud se nepobliju. " Tak teď nevím čemu se přesně smějeme , ale já se směju hlavně Cc-mu smíchu a tomu jak ten vtip říkal důležitě. ,, Hele, ale to se divím, že Ashův penis ještě blije, protože už nemůže co blít. Jak furt sexuje!" vykřikl Jinxx což od něj to nedávalo moc smysl, ale stejně jsme se smáli. Ashley jenom odsekl,že závidí.A dál se to neřešilo.

*druhý den*

Jake pov

Ráno jsem se probudil stejně jako posledních pár dnů ve vile u Paris a Vicky. Vzbudil jsem se jako první tak jsem sešel dolů a udělal jsem snídani . Vlastně 12 volských ok a tousty. Sedl jsem si k telce a pustil si Želvy Ninja. Po chvíli přišly holky - Paris, Vicky - a bavily se o klukovi co byl na tom karnevalu a Paris řekla: ,, No jo já bych ho ojela" a najednou tam přišel Ash, nejspíš slyšel poslední část věty. A samozřejmě musel něco dodat: ,, Já vím, že bys mě ojela. Ale vykládat to tady nemusíš" to samozřejmě Paris nenechala jen tak. ,, Já bych dala jenom kruhák." ,, KRUHÁK?!?!" vykřikl se smíchem Ash a všichni jsme se k němu přidali. Takže z toho vznikl záchvat smíchu. A Paris se za chvíli přidala, ale podle mě se netlemila sobě ,ale nám.

_________________________________________________

Čauko! Krátký a divný díl. Vůbec se mi nelíbí a nejradši bych ho smazala. Jenže už tak jsem ve skluzu se zveřejňováním. Jelikož dnes je už 8 den. A pokud jste si nevšimly snažím se vydávat každý týden jednu část. Jenže začalo učení a škola. A do toho jsem sr ozhodla cvičit a furt jsme chodily s Kitt ven. prostě jsem nestíhala a díl jsem psala včera večer a nestihla jsem to dopsat. Takže tenhle díl je celkově o ničem. Doufejme, že se to zlepší. Takže budu končit! Omlouvám se za chyby.

Páčko!

Unicorns forever! Pozdní vydávání forever!


Twins from an orphanage (přepisuji)Kde žijí příběhy. Začni objevovat