6. kapitola

230 17 1
                                    

Obrázek toho Bugatti je odkaz v komentech!!!!


Vicky pov

Ráno jsem se probudila tak, že jsem spadla z postele. Někdo mi totiž ztrhl ppeřinu. Ten někdo byl samozřejmě Par. Hodila jsem na Paris naštvaný pohled. Ušklíbla se na mě a já začala flirtovat s podlahou. ,,Ahoj my jsme tu nové , jsi strašně čistá. Sluší ti to " a takhle jsem nabalovala podlahu. Par ze mě chytla totální výtlem. Já se jen laškovně ušklíbla na podlahu a vyplázla jazyk na Paris. ,,Když si nás tak důvěrně seznámila tak nás aspoň nech se seznámit!" křikla jsem s naštvaným výrazem k Paris. Ale už mi cukaly koutk. Paris s výtlemem radši odešla z mýho pokoje. Ještě na mě zařvala , že jsou vajíčka. Já odešla do koupelny . Šla jsem do sprchovýho koutu a umyla se . Když jsem vylezla usušila vlasy tak jsem se namalovala. Jen v ručníku okolo těla jsem vlezla do pokoje a do šatny. Vzala jsem si černý kraťásky a bíly tílko. Sešla jsem do kuchyně a když jsem se koukla na hodiny zjistila jsem, že je teprve deset. Nechápu jak může být Paris takový raní ptáče. Vzala jsem si vajíčka a šla si pustit MTV . Když jsem dojedla šla jsem do pokoje. Vzala jsem si sportovní podprsenku a kraťasky si nechala. Ještě jsem si vzala sluchátka zařvala na sestru, že jsu běhat a, že se vrátím tak za hodinu.


Jake pov

Ráno jsem vstal okolo jedenáctý. Přece jenom jsme v tom baru byly dlouho. Šel jsem do kuchyně a udělal palačinky. Když jsem je měl hotový připravil jsem 4 sklenice vody a hodil do nich šumáky. postavil jsem je na stůl a sám jsem si vzal palačinky. Okolo dvanáctý se přiloudal CC chvilku po něm i Andy a Jinxx přišel poslední z těch tří. Každý si vzal šumák a sednul si ke stolu. Všichni vypadaly jak chodící mrtvoly. Taky to s tím pití včera docela přehnaly. Andy se pak zeptal na to co chtěli vědět asi všichni. ,, Co se včera dělo?" Já se jen ušklíbl a vyprávěl jsem co vyváděly po druhý ráno. Řekl jsem, že Andy sotva mluvil a málem poblil nějákou holku co okolo procházela, že Jinxx tam líbal šetnáctku a , že CC a Ashley tancovali striptýz. Když jsem řekl Ashleyho jména jako na zavolanou přišel do kuchyně. Vzal si šumák a taky si sedl za stůl. Okolo jedný jsem udělal rajskou jako oběd. Kluci už se probrali a leželi v obýváku a čučeli na Batmana.


Paris pov

Když se Vick vrátila koukala jsem na pohádku. Přišla ke mně a hned zpustila ,, Hádej co jsem viděla ,když jsem běhala?" Jen jsem řekla, že nevím a čekala, že řekne božího kluka, ale ne . ,, Viděla jsem úplně nádherný auto" Vážně řekla auto?! řikala jsem si v hlavě . Co to mám za máklou segru? ,,Je to Bugatti Veyron! nejnovější verze! A to nejlepší je na prodej maj jich tam pět! " Když jsem to slyšela vyběhla jsem do pokoje vzala peněženku a běžela zas dolů. Vick už podupávala u dvěři .Rychle jsem si vzala boty a šli jsme. Když jsme tam došli hned jsme šli za prodavačem. Na konec jsme jeli domů každá ve svým Bugatti. Byly to božská auta. A za náma jel ještě černý terení vůz, který jsme si koupili. Ještě , že ten dům má podzemní garáž . Zaparkovali jsme všechny tři auta a poděkovali chlápkovi co nám přivez třetí auto. Já měla černý lesklý, přední kolo bylo neonově zelený a zadní neonově failový a spoiler byl svítivě rudý. Sestra měla taky černá lesklý Bugatti , přední kolo neonově červený a zadní neonově modrý a spoiler byl svítivě modrý. Z aut jsme byly nadšené. Když jsme se vinadívali na auta šli jsme si dát oběd a koukali na filmy. Tak jsme byly celý den. Večer jsme šli spát už okolo jedenáctý.


CC pov

Celý den jsme koukali na filmy. Protože předtím jsme se koukali na Batmana museli jsme koukat i na My little pony a Hello Kitty. Večer jsme si dali popcorn a šli spát okolo půlnoci.


Za chyby se omlouváme . 656 slov bez vykecávačky.

B: Ahoj!

K:Hoojda!

B: Tak dnes mě nenapadá co ''říct'' takže napíšu jen koukněte na blog píšeme nový články a to je asi vše takže BYEEEE!

P.S. Díky za 99 přečtení jste úžasní :*

K:přesně tak :*

Twins from an orphanage (přepisuji)Kde žijí příběhy. Začni objevovat