Herkese annyeongg ^_^ Ve tabiki medyada tatlı Yuno.
Herhalde sözümü tutmayı başaramadım ve üç gün sonra paylaşmayı da başaramadım djdjf bu iyi bi gelişme. Yani kendimdeyim demek djdn ama napim olum çoh işim var s.s. *arkideşler kendisi işsiz pisliğin tekidir*
Ha bide başlık nie asdfghjkl derseniz bilmiyorum kafam ii aklıma bişe gelmedi bende böyle yazdom xjfjcjc
Hernoyse size ii okumalar !{{4.bölümdeki olaydan devam}}
~~ Toby'nin ağzından ~~
Oh dostum bu da neydi böyle?! Jack sanki yiyecekmiş gibi bana ve Yuno'ya bakıyordu. Hemen o odadan kaçmam gerektiğini anlayıp çıktım. Ahahah birileri galiba kıskanıyor bizim Yuno'yu.Ha sahi, burada neler olmuş böyle? Yuno'nun odasının hali çok berbattı. Ve BloodyPainter'la tanışıyorlar mı da ? Ah Tanrım bilmediğim çok şey var...
Kendi kendime heheh neyse ben bir yolunu bulup her şeyi öğrenirim dedim ve sinsice güldüm.Herneyse şimdi Yuno'nun odasını güzelce temizlememiz gerekecek sanırım. Lanet kanlardan başka hiçbir şey gözükmüyor. Temizliğe başlayalım. Hadi bakalım iş başına!
- Slendy'nin ağzından -
Oh, bu çok kötü. Fazla kötü çünkü BloodyPainter yine ve yine gelecek,
durmayacak biliyorum. Asla pes etmez. Ama bu kızdan ne istedi. Ya da Yuno ona bir şey mi yaptı? Her ne yapmışsa başı büyük bir belada.
Belki benim bile altından kalkamayacağım bir işin içine girdi ve çıkmak zor..Yuno'yu korumalıyız. Aslında ilk önce o kendisini koruması lazım. Ona daha fazla şey öğretmeliyiz.
Evet bu eğitme işi hoşuma gitti. Şimdi olmaz ama yakında sıkı çalışmaya geçmemiz lazım. Hadi bakalım!~ Yuno'nun ağzından ~~
Lanet olsun tamam mı sadece lanet olsun! Bukadarı fazla. Bana bunları yapmaya hakkı yok! Ona hiçbir şey yapmadım! BloodyPainter'ın canı cehenneme! O görür... Görücek.. Öcümü ondan alacağım...Hala sayıklıyordum.. Bu çok sinir bir şey. Biraz rahatlayıp kafamı dağıtmak için birşeylere ihtiyacım var.
Hala kanla dolu olan odama girdim. Kulaklıklarımı ve telefonumu alıp Clockwork'ın odasına gitmeye başladım. Bir haftalığına burada olamayacağını söyledi ve odasını bana verdi.
Telefonumda ve kulaklığımdaki kanı güzelce temizledim. Şimdide üzerimi temizlemeye geldi. Biraz duş işimi görür sanırım, Clock'un odasındaki duşa girip musluğu açtım, küvette sıcak rahatlayıcı su akarken bende saçlarımı temizlemekle uğraşıyordum.
Sıcacık duşumu bitirdikten sonra kendimi biraz daha rahatlamış hissettim. Clockwork'un o yumuşacık yatağına yattım, kulaklıklarımı ve telefonumu alıp kendimi müziğin huzurlu kollarına bıraktım.
Müziği dinlerken uyuya kalmışım. Kalktığımda saat akşam 8 olmuştu. En son hatırladığım çocuklarla kahvaltı yapacak olmamızdı ama şimdi bakıyorumda akşam yemeği vakti gelmiş bile.
Hala yorgun hissediyorum. Kulaklıklarımı geri taktım ve biraz telefonumla uğraştım. Sonra, çocuklara yemek yapmakta yardım edebilirim diye düşündüm ve biraz doğruldum. Kulaklıklarımı çıkarıp derin bir nefes aldım.
Doğrulmamla kapının açılıp BenD'nin beni hızlıca kucağına alması bir oldu!
Arkasından da herkes gülüp koşarak yanımıza geldiler. Toby'de belimden kaldırdı ve BenD'nin sırtına oturttu. Bende gülmeye başladım, şaşırmıştım ve fazla komik duruyorduk !// Yazar'dan >_< //
BenD odaya daldığı gibi Yuno'yu kucağına aldı ve koşmaya başladılar. Toby'ninde yardımıyla Yuno'yu sırtına alıp, koşarak aşağı kata indiler.Yuno kahkalarla gülüyordu. BenD'nin sırtından inince Sally geldi ve Yuno'nun ellerini tutup zıplamaya başladı. " Bugün buraya gelmenin 2. günü Yuno ablaa bende bunu kutlamalıyız diye düşündümm ahah " deyip şirin şirin gülümsedi.
Yuno çok şaşırmıştı. Böyle bir şey beklemiyordu ama bir okadar da sevinmişti.
Böyle bir ailenin içinde olmaktan zevk alıyordu.Sally yine elinden tuttu ve üzerinde küçük çilekli bir pasta olan masanın yanına getirdi.
" Hadi dileğini tut! Bugün senin doğum günün! " dedi Sally sevinçle.
" Ahaha! Hey bugün benim doğumgünüm değil ki?! " dedi Yuno merakla.Ve Sally hemen heyecanlı ve tatlı bir şekilde Yuno'ya cevap verdi. " Bugün bizim için ve herkes için artık doğum günün hihihi! Bizim Yuno'muz artık bu tarihte kutliycak dedi Toby abim der ve şirin bir şekilde gülümser. Hadi şimdi mumları üfle! "
Sally bunları söylerken kapı dank diye açıldı ve Hoodie içeriye heyecanlı bir şekilde daldı!
" Hey çocuklar bekleyin! Oh lanet olsun Yuno sakın o mumu üfleme! " diye bağırdı.
Yuno korkmuş bir şekilde geri çekildi. Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Hoodie büyük bir kahkaha patlattı
" Ahaha!! Sizi ödlekler hemen de korkuyorsunuz! Sadece tatlı yazarımızı bekliyorus canlarım hohıhoh " diye alaycı bir şekilde güldü. *herkes gözlerini devirir*Ve biraz sonra da yazar gelip kapıyı çalar djdjfjfn XD
Herkese maraba yani neyse de şimdi hemen öbür bölüme geçin ben geloorum nese hadi çabuk hisjsnjdc vote ları nüffden unutmayın bebelerim hade babay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cweepypasta ^~^ (Fanfic)
FanfictionBütün proxy' lere selam!! Bu hikayede hem eğlence hem korku hemde sohbet var *~* Bu ilk hikayem olucak umarım beğenirsiniz <3 Reportajlar oyunlar maceralar ve daha fazlası =D Hadi şimdi okumaya başla!!