" Ben mutlu bir çocuktum.. Ailem zengindi ve rahat yaşıyordum. Sen beni hatırlamazsın ama ben senin herşeyini biliyorum..."
Nasıl? Onu önceden görmüşmüydüm?
Bunları söyledikten sonra birazdaha sessiz durdu...
Ve devam etti: " Senin babanla benim babam arkadaşlardı. Babamın çalıştığı yerin müdürü senin babandı. Ve bir gün babam işten çıkarıldı. Ben hep senin babanı suçladım ve ona kızdım. Baban bir gün bize geldi ve babamı işten çıkarmak zorunda olduğunu, çünkü hem hastalığı hemde daha farklı aksaklıklardan dolayı çalıştığı yerde iş yapamayacağını söylemişti.
Babam işten çıkarıldıktan sonra hastalığı daha da arttı. İki hafta hastanede yattıktan sonrada öldü..." Ağlamaya başladı..
Böyle bir şey olduğunu bilmiyordum.. Onun ağlamasını izlemek istemiyordum. Üzüldüğünü görmek istemiyorum. Ağlamasın, anlatsın. Benim de ailem yok ondan farklı değilim... Ben bunları düşünürken o da gözlerini silip anlatmaya devam etti..
" Babam ölünce ne yapacağımı bilemedim. Kendimi koca bir boşluğun ortasında yapayalnız hissediyordum. Gecelerimi bir köşede sessizce ağlayarak ve şimdi ne yapacağım diyerek geçirdim... Annem uyuşturucu bağımlısı olduğu için gece geç saatlerde sarhoş bir şekilde yanında her seferinde farklı adamlarla eve geliyordu. Artık tahammülüm kalmamıştı. Annelik yapmasını öğrenmesi gerekiyordu artık. Annemden içteniçe okadar çok nefret ediyordum ki, anlatılması imkansızdı. Bir gün yine elinde bir içki şişesi ve yanındada sarhoş bir adamla eve geldi. Bende oturmuş kitap okuyordum. Annem selam bile vermeden yanıma oturdu ve yanındaki adamıda kucağına oturttu. Annem adamı öpüyordu ve adam pantolonunun fermuarını açmaya başlayınca bağırdım! Çok sinirlenmiştim. Benim yanımda böyle yiyişlerini izleyecek değildim. Adamın o pis elini tuttum ve ters çevirdim. Adam bağırdı ve annem demeye utandığım kadının kucağından yere düştü. Yerde kıvranmaya başladı. Annemde ayılmaya başlamış olacakki olanların farkına bile varmadan burda neler oluyor diye bağırdı."
Çok sinirli gözüküyordu. Olanları anlatırken yorganı avuçlarının içinde sıkıyordu. Onu böyle görmek istemezdim doğrusu. Olayları anlatırken bile bukadar sinirleniyorsa o olayı yaşarken nasıl bir his içerisindeydi diye düşünmek bile ürkütücü.. Nefesini hızla ve sinirle alıp veriyordu. Sakinleştiğini anladığımda gözümle devam et bakışı attım ve devam etmeye başladı.
" Annem bana ne yapıyosun çocuk??! diye bağırmaya başlayınca daha da sinirlendim ve 'daha demin gözümün önünde seviştiğin adamı gebertiyorum!! sen?' dedim. Ve önümdeki adama bitane daha tekme attım. Annem ne diyeceğini bilemedi ve bir kaç dakikalığına sessiz durdu. ' Hadi kadın!! Konuşsana! Anlat, bu adam kim söylesene hadi!' diye bağırmaya başladım. Gerçekten çok sinirliydim. Annemde sesini yükselterek; ' Benimle böyle konuşamazsın!! Çabuk odana çık ve o adamı da rahat bırak! ' dedi. ' Bak, daha demin yiyiştiğin adamın adını bile bilmiyosun. Senin kadar iğrenç bir kadını hayatımda hiç görmedim.' dedim. Sonra sol yanağıma büyük ve hızlı bir tokat attı. Artık sinirden yerimde duramıyordum, annemin çenesini sertçe kavradım ve ' Bak kadın, şimdi ne olacak biliyomusun? Bu yavşakla seni yan yana yatırıp doğricam ve ozaman belki birşeyler anlarsın. Son gördüğün kişilerde hayatını kararttığın oğlun ve kadınlık hormonlarını yatıştırmaya çalıştığın bu pislik adam olacak!!! " diye bağırdım. Gözüm dönmüştü. Ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu ama yapacağım şeyden emin bir şekilde mutfaktaki en büyük bıçağı alıp salona gittim"
Adeta burnundan soluyordu BloodyPainter.. Korkmadım değil doğrusu.. Annesine bunu yapan şu an bana istediği her şeyi yapabilirdi ama yapmadı, birazda olsun bunun verdiği güven hissiyle daha da dikkatli dinliyordum dediklerini..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cweepypasta ^~^ (Fanfic)
Fiksi PenggemarBütün proxy' lere selam!! Bu hikayede hem eğlence hem korku hemde sohbet var *~* Bu ilk hikayem olucak umarım beğenirsiniz <3 Reportajlar oyunlar maceralar ve daha fazlası =D Hadi şimdi okumaya başla!!