Medyada Yuno
" Kimsin??!" korkmamıştım. Ama biraz şüphe vardı içimde. Ses tanıdık geliyordu. Sanki daha önce duymuş gibiydim bu ses tınısını. İçimi garip bir his kaplamıştı..
Ben bunları düşünürken ses sinsice devam etti. Gizemli bir şekilde, sessiz ve sinirli konuşuyordu. Sanki beni içine çekecekmiş gibi nefretliydi sesi.
" Sen soruma cevap ver küçük hanım, hayatını seviyormusun? " dedi.
Buda kimdi??? Ama bu benim sözüm! Telefon numarası gizli. Kim bana şaka yapıyordu ki, arkadaşım desem tek arkadaşlarım bu evde. Onlarında öyle bir şey yapacaklarını hiç düşünmüyorum. Bu saatte kim akıllılık yapıp ecelini ayaklarına çağırır ki? Bu gece yaşadığı son gece olacak..
Hangi gerizekalıysa şuan çok kötü bir şey yapıyor... ben ona gösteririm.
" Bak çocuk ne yapmaya çalıştığını anlamadım ama şuan ne b*k yapmaya çalışıyorsan saçmalama!! Seni bulup işini bitiririm! "
Çok sinirlenmiştim. Benim insanlara yaptığım şey şu an bana yapılıyordu ve bu gerçekten sinir bozucuydu. Ama neden?
" Hakarete gerek yok canım birazdan yanına gelirim beni hissetmiyormusun? "
Nedemeye çalışıyordu. Gerçekten geliyormuydu ki??
" Yanıma gelirsen bu son nefes alışın olur canım. Benimle böyle konuşamazsın."
"Yavaş ol küçük hanım rahatla biraz. Kendine bu kadar güvenme..." dedi.
Nasıl bu kadar emin oluyordu ki söylediklerinden??
" Seni sürtük bana küçük hanım demeyi kes!!! " Bukadar sinirleneceğimi düşünmüyordum ama şu an fazlasıyla sinirliydim.
Ve yine konuşmaya başladı:
" Tamam çok uzattın. Senin dediğin gibi sevdiklerinle vedalaş geliyorum.. "
" Ne?! Sen ne yaptığını sanıyorsun ve kimsin?? Alo??? Al-"
Ne?? Telefonu yüzüme kapattı. Nereye gelecek ki. Ne olduğunu bilmiyorum ama şu an ne oluyorsa bu evde olmasın. Arkadaşlarımın canı yansın istemem.
Odam koyu bir sessizliğe büründü... Kendi kurbanlarıma yaptığımın aynısını bana yapıyorlardı.. Ama kim veya neden bana bunu yapmak istesinki? Kafamda binlerce soruyla yatağımda oturuyordum. Peki şimdi ne olacak?
Ne yapacağım diye düşünürken ayak seslerini duydum. Odama doğru geliyordu, bunu hissedebiliyordum. Ama neden. Ben ona bir şey yapmamıştım ki yada kimdi ki yani ne yapmıştım ona ?! Ahh kafam patlayacak ne oluyor??!!
Ayak sesleri daha da yakından geliyor. Hayır?! Gözlerimde bir sorunmu var yoksa gerçekten o mu??! BloodyPainter olamaz!! Elinde bıçakla bana doğru geliyor. Nefret saçarak üzerime yürümeye devam ediyor ama ben ne yapacağım şimdi. Kendimi korumam lazım... Bıçağımı alt katta bırakmış olmalıyım kesin ama odamda var herhalde. Hemen birşeyler bulmam lazım kendimi savunmam lazım. Ama Bloody benden ne istiyordu ki??! Ona n'apmıştım?? Hiçbişey bilmiyorum ama o hala bana doğru sinsice geliyor.
Ne olacağını gerçekten çok merak ediyordum ama hemen canımızın yanmasını istemiyordum. Hemen söze girdim;
"Bloody bak ne istiyorsan konuşarak anlaşabiliriz buna hiç gerek yok!!"" Bence gerek var küçük hanım... Bu eve gelmemeliydin! "
" Neden?! Ben sana n'aptım!" Burda neler olduğunu bilmiyorum ama iyi gitmiyor gibi... Ne olduki??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cweepypasta ^~^ (Fanfic)
FanfictionBütün proxy' lere selam!! Bu hikayede hem eğlence hem korku hemde sohbet var *~* Bu ilk hikayem olucak umarım beğenirsiniz <3 Reportajlar oyunlar maceralar ve daha fazlası =D Hadi şimdi okumaya başla!!