Sally bunları söylerken kapı dank diye açıldı ve Hoodie içeriye heyecanlı bir şekilde daldı!
" Hey çocuklar bekleyin! Oh lanet olsun Yuno sakın o mumu üfleme! " diye bağırdı.
Yuno korkmuş bir şekilde geri çekildi. Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Hoodie büyük bir kahkaha patlattı
" Ahaha!! Sizi ödlekler hemen de korkuyorsunuz! Sadece tatlı yazarımızı bekliyorus canlarım hohıhoh " diye alaycı bir şekilde güldü. *herkes gözlerini devirir*
Ve biraz sonra da yazar gelip kapıyı çalar djdjfjfn XD
Toby: Vay dostum senin burda işin ne haaa?!!
Hepsi birlikte yazarın üzerine atlarlar ve onu gıdıklamaya başlarlar. Yazar gülmekten altına işeyince herkes geri çekilir ve yazar gidip üstünü değiştirir.... (-_-") djdhdjfıf
BenD: Ah seni burda görmeyeli uzun zaman oldu küçük cadı. Der ve artis gülüşüni takınıp yazara doğru yaklaşır. Video oyunu aldınmı gız?!
Yazar ve diğerleri Ben'e gülerken Toby çekmecesinden bir oyun çıkarıp Ben'in yüzüne yapıştırır. "Al sana oyun ahahahah" der ve herkes gülmeye başlar.
Slender: Bize güzel bi haberin varmış gibi bakıyorsun küçük yazar. Hadi dökül bakalım neler oldu?
Yazar hepsinin omzuna atlayıp heyecanla konuşmaya başlar.
Yazar: Olum 1K olmuşuz lan!!! Bende bunu kutlayalım ve Yuno'cuğumuzun da moralini düzeltelim diye düşündüm!! Nasol fikirrr?!
Bütün erkekler hep bir ağızdan: Oh may gatt 1K olmuşuz oluuuum!! Derler ve birbirlerinin üzerlerine atlarlar.
Kızlar da neşeyle çığlık atıp el çırparlar.Kimse yazara pas vermeyince canı sıkılır ve söze girer.
Yazar: Ben de saksıyım zaten burda. Kimsenin benle ilgilendiği yoh. İyi siz kendi kendinize sevinin ben gidiyom.*gözünü devirir*
Yazar çıkmak için arkasını döner ve herkes hep birlikte yazarın üzerine atlayıp ona sarılırlar. " Hey nereye gittiğini sanıyorsun küçük cadı! Çabuk koltuğa geçh skfknfjf " derler ve kucaklarında taşıyarak koltuğun başında indirirler.
Yazar tatmin olmuş bir şekilde göğsünü şişirerek koltuğa oturur.
Ebeeeet şimdi okuyucularımızla oyun oynamaya geçebiliriz der. Herkes yazarın başına toplanır ve onu dinlemeye başlarlar.
Yazar: Öhöm öhöm...
Yazar tam konuşacakken sözünü keser ve konuşmaya başlar.
Jeff: Söze girmek gibi olmasın ama bişe dicem. Bak naparsan yap ama allahaşkına fangirl çağırma şu eve yha nolur yha valla bak yaşlandım yaşlandım gebercem artık bırakın peşimi. Der yakarırcasına.
Yazar: *jeff'in sırtına bir şaplak yapıştırır*
Evet Jeff'cim tabiki, ben sizden izinsiz asla bir şey yapmam. Ama sana buradan bakınca size verdiğim ve hepinizin imzaladığı o büyük belgenin suratına bile bakmadığını anlayabiliyorum bebeğim.
O YÜZDEN İŞİME KARIŞMAYIN VE SADECE DİNLEYİN TAĞAMMI ?! diye bağırır ve sinsice gülmeye başlar.
Jeff: T-tamam der tırsık bir şekilde. Yavaşça Toby'nin yanına yaklaşır, saçlarını çekip kendine yaklaştırır ve kulağına eğilip sessizce " o lanet belge nerde ha?! Bana neden göstermediniz ?! " der.
Toby: Ahsnajah Valla bende değil abi vurma bağa der ve kıs kıs güler.
Konuşmaya Nina da katılır ve:
Nina: Um şey, isteyen katılmaya bilir mi?
Jeff: Aynen yazar misal ben hiç istemiyom ama fangirl lerim için bu büyük acıya katlanacağım... der ve iç çeker jfjıff
Toby: Valla ben bu oyunda çok iyiyim kimse benle boy ölçüşemez *artis artis güler*
Herkes Toby'ye eminmisin diye bir atar.
Yazar: Yha bak ağzımı bozmayın hepiniz oynuyosunuz tağammı şimdi herkes daire olsun ve önüme otursun.
BenD: Yazar yanlız ben daire olmayı bilmiyom ahaohıdhsı der alay ederek.
*herkes birlikte gülmeye başlar*
*yazar gözünü devirir*
Yazar: Ha ha ha Ben... Çok komiksin valla. Susun artık hade başlayalım.
Yazar: Eveet şimdi oyuna dahil olacakların isimlerini ohuyorum. Bakın itiraz yok döverim *piç gülüşü atar* Jeff/Nina/EyelessJack/Slender/Hoodie/Jane/Sally/ClockWork/Masky/Toby/.... yha ben niye sayıyom bunları siz bilmiyonuz mu kendinizi hadi hemen başlayalım!!!
*herkes toplanmış bir şekilde tatlı okuyucuların yorumlarını bekler*
Arkideşlerr yorumlarınızı bekliyorum bu creepypasta lara istediğinizi yaptırabilirsiniz *şeytanca güler*
Ha bu arada medyadaki vidyoyu neden koyduğuma dair hiçbir fikrim yok ama cnm istediği için goydum s.s. Herkesin hayootuna gimse Garışamassh !!
Hadi yorumlarınızı bekliyorum bayii!<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cweepypasta ^~^ (Fanfic)
FanfictionBütün proxy' lere selam!! Bu hikayede hem eğlence hem korku hemde sohbet var *~* Bu ilk hikayem olucak umarım beğenirsiniz <3 Reportajlar oyunlar maceralar ve daha fazlası =D Hadi şimdi okumaya başla!!