#ŞAŞKINLIK⚡

31 6 2
                                    


Görmemişlerdi direk odama acele adımlarımla yürüdüm odama vardığımm an kapıyı kapatıp kitledim neden hala kitlediğimi anlamış değilim. Yatağama oturdum tedirginlikle annemin telefon şifresini açtım ve hesabı kurmayı başardım, ilk defa sosyal medya hesabım olmuştu kimseyi takip etmediğim için hesabım bomboştu napacaktımki biraz galiba açtığıma pişman oldum merakım birgün beni öldürecek, neyse biraz takipçi önerme bölümlerinde gezindim milyonlarca insanlar var aralarından bir hesap gördüm @d4rkl1bera tek dikkatimi çeken o hesaptı kimdi, nerde oturuyordu kaç yaşındaydı hiç bir fikrim yok ama dediğim gibi dikkatimi çekti dayanamayıp takip et butonuna bastım ve istek gönderildi dedi hesabı gizliydi. Her neyse gece 2:21 olmuştu uyumam gerekiyor yarın okul açılacak 2 hafta tatilden sonra özlememiştim ama genede yeni gelen insanlarla tanışmak için sabırsızlanıyordum gittikçe, saat geç oluyordu uykuda bastırmıştı gözlerim yavaşça kapanmaya başlıyordu telefonu elimden bırakıp uyudum.

 Sabah allaha şükür kaossuz ve entrikasıs bir şekilde uyanmıştım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra pijamalarımdan kurtulup siyah bir pantolan ve siyah bir Tshirt giydim, okulda üniforma zorunlu evet ama okul üniformasını giymek istemiyordum. Hazırlandıktan sonra mutfağa anneme bakmaya gittim hem telefonunu yerine katmam gerekiyordu annem telefonu kaybolsa bile umursamayan tiplerdendi telefonla fazla işi olmazdı o yüzden hala farketmemişti  odasına gittim telefonu yerine kattım babamda salonda televizyon'dan sabah ana haberleri izliyordu içeri babama günaydın demek için gidecekken pantolonumun cebine kattığım telefonumdan titreme sesi geldi evet Instagram uygulamasından gelmişti @d4rkl1bera gönderdiğin takip isteğini Kabul etti hemen ardından @d4rkl1bera seni takip etmeye başladı diye bir bildirim daha geldi şaşkınlıkla ekrana bakıyordum.

Babam ayağa kalkıp koridora doğru geldiğini hissetmeyeceğim kadar dalmıştım babam bi an "şşttt ne oldu öyle daldın" diyerek gülmeye başladı babama "hiççç, ha bu arada günaydın babacığım " dedim babam "sanada günaydın sanada" diyerekten gülümsedi neyse hadi içeriye gidelim annen şimdi mis gibi kahvaltı hazırladı sende geç otur sofraya ben "haa- yırr " diyecekken sözümü kesti " itiraz istemiyorum Zera yiyeceksin dediysem yiyeceksin hem babanı kıracakmısın sen ha" babama "tabikide hayır baba" diyerek koridordan salona doğru yürüdük annem gerçekten mis gibi kahvaltı hazırlamıştı mert hala uyanmamıştı okula daha yaşı tutmadığı için okula gitmiyordu

Fazla iştahım olmadığı için tabağıma fazla dokunmuyordum babamda bunu görünce habire ağzıma birşeyler sıkıştırıyordu bazen televizyona bakıp dalıyordum @d4rkl1bera kimdi meraklanmıştım bi yanım ısrarla mesaj atmamı söylüyordu atmalımıydım yoksa onun mu atmasını beklemeliydim babam her daldığımda "Zeraaaaaaa" diye bağırıyordu o sesi duyduğum an "ha ba-baa"diyerekten kekeliyordum kelimeleri babam" sen bugün iyi misin? Her yere dalıp gidiyorsun bıraksak okyanusa balıklama dalacaksın" diye beni güldürmek için espiriler yapıyordu...

NOT: Oy vermeyi unutmayın, sevgiler :))))

Hayatımın değiştiği o anHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin