Bana neden böyle davrandığını hala anlamış değilim belki tanımadığı için belkide kızlarla konuşmuyordu belkideee sevgilisi vardı kim bilir ama aklımdan bi türlü çıkmıyordu bana böyle ciddi konuşması aksine hoşumada gitmişti.
Sanırım her kıza böyleydi her neyse içerden çocukların sesini duydum ve öyle kendime geldim çocuklarin çığlıkları evi sarıyordu annemde buna sesini çıkartmıyordu resmen beynim patliyacak, ya neden kimse şunları susturmuyordu sonunda ben çıkıp salonda bağırdım "SUSUNNNN" diye bağırdığımda herkes salona toplanmıştı çocuklarda hortlak görmüş gibi bana bakıyordu annem "Zera noluyor"diyerek kızgınlıkla bana baktı " ne Zera anne ne çocukların bağırışlarını duymuyormusunuz allahtan bi uyuyacağız yorgunuz dedik" misafirlerin bana bakışlarıda bi başkaydı misafirlerin anneme " eğer musait değilseniz gidebiliriz" deyişleride bi tuhaftı her neyse çocuklara şöyle deyip gözlerini korkuttum"bakın ben odama gidip uyuyacağım bi çıttınız çıkarsa size neler yapacağımı bilemezsiniz" diyerekten odama gittim.
Çocukların annelerinin yanlarına koşmasıda ayrı bi komiktide içimden gülüyordum skhdflkjshf . Odama girdiğimde mert uyanıp odama gelmişti oda misafir sevmiyordu aksine onlardan kaçıyordu kendi halinde takılan çocuktu ya normal insan gibi davranmıyordu çok sakindi kimseyi umursamayan tiplerdendi odaya girdiğimde koşup bana sarılması bile çok tatlıydı kurban olduğum ya bakmayın hakkında biraz mal mal konuşuyor olabilirim ama gerçekten çok seviyorum.
Onu kucağıma alıp yatağa oturturup bilgisayarımdan oyun açtım o oynarken bende D4rkl1bera'nın aktif olmasını bekledim o esnadada babam odaya girip "siz napıyorsunuz burda bacaksızlar" diyerekten gülmeye başladı mertin kısık sesle "hoşgeldin baba" demesi bile aşırı tatlıydı bende ardından "hoşgeldin babacığım" diyerek sarıldım Babam "hoşbulduk babalarının gülleri" diyerek yanaklarımıza öpücük kondurdu sonradan salona misafirlerle sohbet etmeye gitti. Bende tam uyumaya karar vermişken telefonumdan bildirim sesi geldi acaba kimdi ne bildirimiydi mesajlar bölümünden gelmişti aynen öyle hepimizin düşündüğü @d4rkl1bera dan gelmişti.
D4rkl1bera: Senden ses seda çıkmayınca bi yazayım dedim.(20:05)
Zera_0123: Nasıl yani sen beni merakmı ettin yoksa benmi öyle anladım? (20:05)
D4rkl1bera: Ne alakası var ya allahtan bi yazalım dedik sende hemen yanlış anlamaya hazırsın DSJKFLSKJ. (20:06)
Zera_0123: Ya yok oyle değil neyse boşver birşeymi oldu yazdın? (20:06)
D4rkl1bera: Hiçbişey olmadı, sen zaten benle konuşmak için can atmıyormuydun işte ben yazayım dedim iyi yapmışım dimi. (20:10)
Zera_0123: Aynen aynen iyi yapmışsın birbirimizi tanıtacakmıyız yoksa?(20:10)
D4rkl1bera: Tabikide tanıtalım, hanımlar önden buyurun Zera hanım. (20:11)
Zera_0123: Peki, Ben Zera 16 yaşındayım lise öğrencisiyim ha bu arada yurt dışında okuyorum..(20:11)
D4rkl1bera: Bu kadarmı? Her neyse bende Ömer 17 yaşındayım tanıştığımıza memnun oldum.(20:12)
D4rkl1bera, yazıyor (20:12).
D4rkl1bera: Fotoğraf atalım mı birbirimizi daha iyi tanımak için ne dersin? (20:12)
Zera_0123: Olur nasıl istersen. (20:13)
Görüldü, D4rkl1bera (20:13)
Diğer bölüm biraz geç gelcek onağğ göreğğğğ..
sevgiler : )