Babam her espirisinde kahkaha atıyordu, tam bende gülecekken annemin bağırış seslerini duydum "Zeraaa acele et okula geç kalıyorsun" ben tamam diyerek geçiştirdim sofrayı toparladım çantamı sırtıma atıp okula geldim okul aynı okulumdu bi değişiklik göremiyordum sadece yeni bazı insanlar gelmişti onlarda zaten dikkatimi çekmemişti her neysede okulun ilk günü sınav olunurmu ya bazen okuldan soğumamın tek sebebi bunlar olabiliyor neden yani daha 7 hafta sizinleyiz neden ilk günü off.
En sonunda zil çaldı "ohh bee" dediğimde arkamdaki matematik öğretmenim Aynur hocam beni çok seviyordu bazen beni kızı gibi görüyordu bi öğrenci gibi değilde kızı gibi aslında güzel birşeydi birden yanıma gelip " aaa Zera kızım okula gelmişsin ben gelmiyeceksin sanıyordum iyikide geldin" diyerek benden yanıt bekledi "hocam benim sizinle dersim olacak ve ben okula gelmiyeceğim ha asla oyle birşey yapmam" diyerek gülüsedim oda bana ufak bi gülümseme attı ilk dersin ney kızım diye sordu herhalde beden var dedim hocam "ha tamam yavrum seni tutmiyim sen sınıfınada geç kalma direk sınıfına gitmeni istiyorum" dedi.
Aslında Aynur hocamın bunu demesinin sebebide normalde hiç sınıflara girmezdim bazen canım isteyince giriyordum hatta okuldan kaçıyordum ceza alıyordum evet hatta her sınıfa girmediğimde müdür inadıma babamı arıyordu babam hep arkamda duruyordu her müdür aradığında müdüre şöyle diyormuş "moreli bozuktu o yüzden sınıfa girmemiştir, hocam ben bu akşam onla konuşup sorununu çözeceğim" o yüzden babami gerçekten cok seviyorum onun gibi baba gerçekten hala dünyada kaldımı?. Sınıfa girdiğimde sanki herkes beni bekliyormuş gibi girdiğim an hepsinin gözü bana döndü bazı erkekler süzmeye bile başlamışlardı mide bulanırıcıydılar gerçekten bazen karşı cinslerimden iğreniyordum.
Girdiğimde öğretmen üniformamı neden giymediğimi soruyordu ben takmamıştım sonunda sinirlenip oturduğum sıraya geldi üstünde neden üniforman yok diye bağırmaya başladı ben bu sefer kulaklığımı kulağıma takıp onu duymamazlıktan geliyordum sonunda dayanamayıp kulaklığımı kulağımdan çıkartıp sana 1 dk veriyorum Zera pılını pırtını toparlayıp bu sınıftan çıkman için. Bende hiç onun kelimesini 2 letmedim kalktım ve toparlanıp sınıftan çıktım, bahçeye doğru yürüyüp ordaki bi banka oturdum kulağıma kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkı Feride Hilal Akın & Ilyas Yalçıntaş- Şehrin Yolu şarkısını takıp sesi sonladım, gözlerimi kapattıp aklımdan çıkmayan o hesap tekrar aklıma geldi (@darkl1bera) gerçekten malmıydım hiç tanımadığım bi hesap aklıma takılmıştı niyeki, niye o hesap neden ya neden mesaj atarsam mesajıma ya bakmazsa diye endişeleniyordum benim tamamen cesaretimi toplayıp mesaj atmam gerekiyordu...