#ILK ADIM🖤

21 5 2
                                    


**( ustteki gercek sahsi sevgilimin fotosudur hikayede bahsettigim @d4rkl1bera 'da sevgilimle ilk tanistigimizdaki hesabiydi :)**

EVETTT GENE BENĞĞĞĞ ÖZLEDİNİZ DİMİĞĞ YİA KIYAMAM YAWRULARIM SSJSJSJKDFF NEYSE KİTABIN YENİ BÖLÜMÜ GELDİ KOŞUN XD

Okulumun bitmesi için artık avuçlarım açık allaha dua ediyordum o kadar yorgundumki eve gidip tek istediğim uyumak'tı hem şu an eve gitmek için can atma sebebimim bir diğeri internetim bitmişti hshjshsj neyse. Eve geldim annem mutfakta ne yemek yapsam diye düşünüyordu babamda hala işten gelmemişti mertte odada uyuyordu bu çocukta herhalde uyku sorunu var gece gündüz yatıyordu ne zaman anneme merti sorsam uyuyor diyordu.

Keşke bendede o sorun olsaydı hergün uyumak ne güzel olurdu be, annemin tekrardan çığlık atarmışcasına bağırma sesini duydum "Zeraaaa misafirler geliyor bugün ne yemek yapsam bi fikrin varsa mutfağa gelip bana soylermisin" diyerek seslendi offlayarak "bilmiyorum anne şu an neslimizde telefon diye birşey var ordan bakarmısın bugün sadece uyumak istiyorum" dedim sinirlendiğinden emindim ama yapacak birşeyim yoktu cünkü gerçekten çok yorgundum annemden bi ses seda duymayınca odama gittim.

 Şu kıyafetlerimden bi an önce kurtuldum Rahat birşeyler giyip yatağa kendimi attım. Okuldaki yaptığım hatalar aklıma geliyordu ama umursamamalıydım benim suçum yoktu beni sınıftan atan oydu hani desemki sınıftan ben ona sormadan çıktım yanlış birşey yaptığımı anlardım ama yanlış birşey yaptığımı düşünmüyorum. 

Neyse boşverelim şunu bunu da @d4rkl1bera kim ya valla içim içimi yiyor merakım beni bitiriyor habire aklıma geliyordu sonunda çantamdan telefonumu çıkartıp @d4rkl1bera hesabını dahada inceledim bi anda bildirim geldi yeni eklenen hikaye var görmek istermisin diye? Kimden gelmişti kim hikaye atmıştı tek takip ettiğim @d4rkl1bera vardı hemen merakla hikayesine baktım ve evet aynen yüzünü paylaşmıştı ful yüzü değildi ama genede benimle aynı yaşıtlarda gözüküyordu hikayesine yanıt vermemek için kendimi zor tutuyordum ama dayanamadım. Oh beeee sonunda cesaretimi aştım ve mesaj attım...

Diğer bölümde yazışmalar olacak sabredin smöhdjfh  

Hayatımın değiştiği o anHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin