1 'Yaz esintisi ve Acı'

237 58 262
                                    


𝒊𝒔̧𝒕𝒆 𝒔𝒆𝒗𝒊𝒎𝒍𝒊 𝒂𝒎𝒂 𝒌𝒆𝒅𝒆𝒓𝒍𝒊 𝒈𝒆𝒏𝒄̧𝒍𝒊𝒌 𝒉𝒊𝒌𝒂𝒚𝒆𝒔𝒊....
𝑫𝒆𝒔𝒕𝒆𝒌 𝒐𝒍, keyifle oku❤️

'Karşıma geçip'te adaletten bahsetmeyin! Adaletsizliğin katran karası dumanında boğulduk biz'

-

"Duncan laurence-Arcade"

Ölülerin gömüldüğü o gökyüzü denilen topraklara, tanrı yıldız iliştirdi bu gece.
Ölü çocuklar karanlıkta kalmasın diye.
Karanlıktan ürkmesin diye.

𝐾𝑢̈𝑐̧𝑢̈𝑘 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙𝚤𝑘 𝑜𝑑𝑎'𝑛𝚤𝑛 𝑖𝑐̧𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑐𝑒ℎ𝑒𝑛𝑛𝑒𝑚 𝑎𝑙𝑒𝑣𝑖 𝑦𝑎𝑛𝚤𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢, 𝑏𝑢 𝑒𝑛 𝑑𝑜𝑔̆𝑟𝑢 𝑏𝑒𝑛𝑧𝑒𝑡𝑚𝑒 𝑜𝑙𝑢𝑟𝑑𝑢 𝑐̧𝑢̈𝑛𝑘𝑖.
𝐻𝚤𝑐̧𝑘𝚤𝑟𝚤𝑘 𝑠𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑢𝑘, 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑢𝑘 𝑠𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑐̧𝑎𝑟𝑒𝑠𝑖𝑧𝑙𝑖𝑘 𝑔𝑖𝑧 𝑘𝑎𝑙𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤.𝐾𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙𝚤𝑘𝑡𝑎𝑛 𝑜̈𝑑𝑢̈ 𝑘𝑜𝑝𝑢𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢. 𝐼𝑠̧𝚤𝑘 𝑎𝑟𝑎𝑦𝑎𝑛 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑦𝑎𝑘𝑎𝑐𝑎𝑘 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑙𝑒𝑣'𝑒 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑚𝑢ℎ𝑡𝑎𝑐̧'𝑡𝚤.

𝑆𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑜𝑛 𝑑𝑜̈𝑟𝑡 𝑦𝑎𝑠̧𝚤 𝑣𝑎𝑟𝑑𝚤.... 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟𝚤𝑛 𝑐̧𝑖𝑧𝑔𝑖 𝑓𝑖𝑙𝑚𝑖 𝑖𝑧𝑙𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖, 𝑣𝑖𝑑𝑒𝑜 𝑜𝑦𝑢𝑛 𝑜𝑦𝑛𝑎𝑑𝚤𝑔̆𝚤, 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑎𝑠̧.
𝑉𝑒 𝑦𝑎 𝑡𝑜𝑝.

𝐷𝑎ℎ𝑎 𝑎𝑧 𝑜̈𝑛𝑐𝑒 𝑑𝑢𝑦𝑑𝑢𝑔̆𝑢 𝑎𝑐𝚤𝑚𝑎𝑠𝚤𝑧 𝑑𝑖𝑎𝑙𝑜𝑔 𝑐𝑎𝑛𝚤𝑛𝚤 𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑦𝑎𝑘𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤. 𝐻𝑎𝑠𝑠𝑎𝑠 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑡𝑢. 𝑍𝑒𝑘𝑖 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑡𝑢. 𝑌𝑎𝑟𝑎𝑙𝚤 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑡𝑢.
𝑁𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖 𝑎𝑛𝑛𝑒𝑠̧𝑖'𝑛𝑖𝑛 𝑏𝚤𝑘𝑘𝚤𝑛 𝑘𝚤𝑠𝚤𝑘 𝑠𝑒𝑠𝑖?
'𝐵𝑎𝑘 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑑𝑖𝑐𝑡! 𝑂 𝑠𝑒𝑛𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑜𝑔̆𝑙𝑢𝑛, 𝑣𝑒 𝑒𝑛 𝑑𝑜𝑔̆𝑟𝑢 𝑜𝑙𝑎𝑛𝚤 𝑜𝑛𝑢𝑛 𝑠𝑒𝑛𝑖𝑛𝑙𝑒 𝑦𝑎𝑠̧𝑎𝑚𝑎𝑠𝚤. 𝐻𝑒𝑚 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛, 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑝𝑒𝑘 𝑠𝑒𝑣𝑚𝑒𝑧 𝐽𝑎𝑐𝑘. 𝐴𝑟𝑎𝑚𝚤𝑧 𝑖𝑦𝑖 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙, 𝑙𝑢̈𝑡𝑓𝑒𝑛 𝑜𝑛𝑢 𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑘𝑎𝑘𝑎𝑙𝑎𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑐̧𝑎𝑙𝚤𝑠̧𝑚𝑎...."

𝑁𝑎𝑠𝚤𝑙 𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑛𝑒'𝑛𝑖𝑛 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑔̆𝑢 ℎ𝑎𝑘𝑘𝚤𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑢𝑟𝑚𝑎𝑚𝑎𝑠𝚤 𝑔𝑒𝑟𝑒𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑐𝑢̈𝑚𝑙𝑒𝑦𝑑𝑖 𝑏𝑢.

𝐷𝑖𝑧𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑜̈𝑦𝑙𝑒𝑐𝑒 𝑑𝑢𝑟𝑎𝑛 𝑑𝑒𝑟𝑠𝑙𝑖𝑔̆𝑒 𝑏𝑎𝑘𝑡𝚤. 𝐵𝑢 𝑑𝑒𝑟𝑠𝑙𝑖𝑘 𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑘𝑎𝑐̧ 𝑘𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑎𝑦𝑎𝑘 𝑦𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖?
𝐾𝑎𝑐̧ 𝑘𝑒𝑟𝑒 𝑐𝑎𝑛𝚤 𝑦𝑎𝑛𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤? 𝐾𝑎𝑐̧ 𝑘𝑒𝑟𝑒 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙𝚤𝑘𝑡𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤?
𝐶𝑎𝑛𝚤 𝑐̧𝑜𝑘 𝑦𝑎𝑛𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤....
𝐵𝑎𝑏𝑎𝑠𝚤𝑛𝚤𝑛 𝑑𝑒𝑛𝑒𝑘 𝑓𝑎𝑟𝑒𝑠𝑖 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢, 𝑎𝑚𝑎 𝑎𝑛𝑛𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑠̧𝑒𝑦𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑑𝚤𝑔̆𝚤 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢.

İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin