2 'Sadece Acı...'

151 49 226
                                    

𝑆̧𝑜̈𝑦𝑙𝑒 𝑘𝑖...𝑏𝑎𝑧𝚤𝑙𝑎𝑟𝚤𝑚𝚤𝑧𝚤𝑛 𝑒𝑛 𝑏𝑢̈𝑦𝑢̈𝑘 ℎ𝑎𝑦𝑎𝑙𝑖 𝑜̈𝑙𝑚𝑒𝑘𝑡𝑖.
_yada nefes almak_

𝐵𝑖𝑙𝑖𝑒 𝑒𝑖𝑙𝑖𝑠ℎ- 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦
_

İkizler babam çıktıktan hemen sonra
gelmiştiler.
Ve Kız olan samatha'nın aksine bana bezgince bakan Alex' kendimi kötü hissetmemi sağlıyordu. Sanki onu önemli bir işinden alıkoymuştum, öyleyse eğer...gelmeseydi.

Zaten bir birine hiç benzemeyen ikizler aynı benim gibi çekingen ve sessizdiler.
Kısa saçlı samatha, '𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒔𝒊𝒏𝒆 𝒔𝒂𝒎 𝒅𝒆𝒎𝒆𝒎𝒊 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒅𝒖'
Ela gözlerini irice açarak masaya abandı ve yüzünü elleri arasına aldı.

"Ee Helen? Yeni okul için heyecan varmı?" Sorusuna karşı omuz silkmek istedim. Ama tatlı tebessümü karşısında kaba olmak istemedim.

"Evet, biraz" dedim.

"Normal, Umarım aynı sınfta oluruz. Değil mi Alex?" Diyerek yanı başında oturan kocaman ela gözlü ikizine döndü.
Sam güzel bir kızdı, ve Alex ondan daha güzel suratlı bir oğlandı.
Samın yüzünü kaplayan çillere rağmen Alex'in yüzü beyaz ve temizdi.
Ama tabii ki Alex sam'ın aksine daha nezaketsiz bir tipe sahipti.

"Neden böyle bir şey diledin? Onu daha tanımıyorsun?" Alex bunu ters bir şekilde diyerek sarı saçlarını karşıtırdı. Hah. Onu iğnelersem ayıp olurmuydu?
Sam bu cevapla mahcup ifade ile boğazını temizledi.

"Her kese çabuk ısınıyorsun Samatha " dediği zaman sam yine boğazını temizledi. Beni göz ardı eden Alex daha bıkkın eda ile "Öksür ve kurtul sam" dedi.

"Kaba olma Alex"

"Hadi ama sam, zaten canım sıkkın"

"Alex!"

"Tuhafsın" dedim ikilinin hararetli sohbetini bölerek. Ve evet ikisi de bana baktı. Nasıl devam edeceğimi düşünürken, aynı benim gibi kollarını kavuşturan Alex kaşlarını kaldırdı.
Evet devam etmeli ve konuşmalıydım!

Aynı Sam gibi boğazımı temizledim önce.

"Önyargılı bir tipin var?" Diye bildim sadece. Eh bunu bile başarmam harikaydı.

"Çünki seni tanımıyorum. Ve kasabama yeni gelen tiplerde bi haller oluyor hep! Bu sinirimi bozuyor"
Diyerek sertce cevap verdiğinde, sam'ın onu kolu ile uyardığını görür gibi oldum.

"Tanımak için zaman lazım, daha kaç dakika oldu ki? Sinirini bozman için erken" dedim çatılan kaşımla Alex'den yana gözlerimi kaçırarak. Bu çocuğun derdi ben değil gibiydim ama....

"O saçmalıyor helen, boş ver" diyerek bana mahcup ifade ile yine bakan sam'a sadece baktım. İkiz olduklarına inanmıyordum. Ayrı gezegen gibiydi ikisi de.

"Hah, Jack hakkında da 'o saçmalıyor' demiştin Sam. Hatırlatırım. Neden her kes bu kasabaya geliyorsa?" Alex'in sözleri ile anlığına dumura uğrasam bile hızla toparlandım. Ve sertce yutkunarak.

"O kim ki?"dedim. 𝐻𝑎𝑛𝑖 𝑡𝑎𝑛𝚤𝑚𝚤𝑦𝑜𝑟𝑚𝑢𝑠̧𝑢𝑚 𝑔𝑖𝑏𝑖...
Alex bana üstten bakış atarak kollarını çözdü ve bunu bekliyormuş gibi masaya abandı.
"Yan komşu, okul müdürünün oğlu, ismi Jack Stark. Duymadın mı?"

"Daha bu gün geldim...duymamam normal" dedim geri kaçma isteği ile.
Alex güler gibi oldu ve daha da abandı masaya.

"Onun ruh hastası olduğunu bil o-"

İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin