13.Co za niespodzianka...!

37 1 0
                                    

Dawno mnie tu nie było... Ale pomyślałam, że postaram się chociaż rozdział wstawić.
Będąc szczera nie jestem już w fandomie Miraculum, ale to opowiadanie skończyłam jak mi się jeszcze podobało ( w 6 klasie).

I myślę, że mi się to opowiadanie nie podoba tak jak kiedyś,ale mimo wszystko chciałam cokolwiek wstawić, więc wszystko co poniżej napiszę będzie moim pismem sprzed paru lat. Za wszelkie głupoty, które pisze przepraszam.

............................................................................

Byłam właśnie na dworzu i obserwowałam teren lasu. Od kiedy wstałam, postanowiłam się przewietrzyć.

Ruszyłam w głąb lasu.

Po drodze usłyszałam jakiś hałas. Postanowiłam schować się w krzakach i nasłuchiwać. Niestety po drodze złamałam gałąź.

? - Plagg, słyszałeś to?

Pl- Yhmmm...

I w tym oto momencie wielka i genialna Patrycja wyskoczyła zza krzaków.

P-Aha!

? i Pl - Aaa!

I wtedy wybuchnęłam śmiechem. Po chwili leżałam już na ziemi nie mogąc się powstrzymać.

Plagg i Adrien spojrzeli na siebie, a potem na mnie. Patrzyli na mnie z przerażeniem.

Kiedy się uspokoiłam, wstałam.

P-Szkoda, że nie widzieliście swoich min. Wyglądaliście jak idioci. Po za tym znam twój sekret Adrien. Nie musisz się martwić, nikomu nie powiem. Z resztą też mam sekret- wtedy z mojej torebki wyskoczyła Melissa.

Me-Cześć Plagg.

Pl- Cześć Melissa.

Przytulili się.

Ad-Ale skąd znasz moją tożsamość?

Me-Bo ona stąd nie pochodzi.

Ad- Nie rozumiem.

P-Można powiedzieć, że jestem z innego kraju? Świata? Z resztą sama nie wiem jak tu trafiłam.

Ad- Skoro znasz moją to znaczy, że znasz też...

P- Biedronki? Tak.

Ad- W tak krótkim czasie odkryłaś moją i jej tożsamość, a ja od roku nie znam jej?

Wzruszyłam ramionami.

P- Tak w ogóle, co tu robicie?

Ad- Chciałem o to samo zapytać.

P- Przyjechałam tu z Alyą, Marinette i jej rodzicami na wycieczkę, a ty?

Ad-Mam sesję zdjęciową za pięć minut.

P-Okej, to ja będę szła do dziewczyn.

Ad-Jasne. Pa!

P-Pa!

Wróciłam do dziewczyn i zaczęłyśmy się pakować.

............................................................................

Moze jeszcze kiedyś coś tu wstawię.Jak będę miała chęci. 😅

Przygodę czas zacząć!( miraculum i lego ninjago )Zakończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz