Elif den;
Tam yatağıma girip yatacakken biri gelip arkamdan sarılmaya başladı daha doğrusu sarılmaktan ziyade bir okla yayı kavrarken yaptığı hareketi yapıyordu tabi ya bu kişi İskender olmalıydı ve arkama bir anda dönünce İskender ile dudak dudağa geldik eğer konuşursam dudaklarımız değecekti..
İskender den;
Gizlice Elif'in odasına çıktım ona sürpriz yapacaktım hemde bana öpüşmeyi öğretmesini isteyecektim o yüzden oyuncak bebeğiyle alıştırma yapacaktık sonra eğer başarırsam kendisiyle ve sessizce gelerek Elif'in belini kavramaya başladım ama olmadı yapamadım aynı ok ve yayı kavrıyormuşum gibi oldu ve Elif arkasına döndüğünde dudak dudağa geldik..
Ve İskender geri çekildi...
Elif: Ooo gece gece çok mu? Özledin beni.
İskender: Yoo.
Elif: Ne?!
İskender: Çünkü sen benim her saat her dakika yanımdasın hiç aklımdan gitmiyorsun ki.
Elif: Yaa İskender. ( Diyerek İskender'e sarılır..)
İskender de karşılık verir sarılmasına ama doğru düzgün sarılamaz İskender...
Elif: Eee o zaman alıştırmaya başlayalım mı?
İskender: Olur.
Ve Elif oyuncak bebeğini getirir...
Elif: İskender şimdi bu oyuncak bebeği ben olarak düşün.
İskender: Bu oyuncak bebeği sen olarak düşünürsek yandık.
Elif: Niye ki?!
İskender: Çünkü bu bebekten sen daha güzelsin de ondan.
Elif: Yaa İskender sen beni hep mutlu etmek mi? Zorundasın.
İskender: Sende beni ediyorsun.
Elif: Hadi başlayalım.
Ve alıştırmaya başlarlar...
İskender den;
Bu beni biraz zorluyacaktı ve bebeği öpmeye çalıştıkça beni bir şey geri itiyordu daha doğrusu bana bir şeyler oluyordu ve dudaklarımı oyuncak bebeğin dudağına 1 santim kala bir anda geri çekildim ve Elif bana korkmuş gözlerle bakıp bana sarıldı ben.. ben galiba..
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce İskender'e ne oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)
General Fiction- Sen hiç vır vır etmeden duramaz mısın? - Sen hiç konuşmaz mısın?