İskender den;
Salih babam ve Fikri ağam ile kaç saattir ocağımızı kurtarmak için yürüyorduk ve sonunda istediğimiz yere gelmiştik..
Salih: Evet bakalım şimdi ilk hedef..
İskender: Ocağımızı kurtarmak.
Fikri: O zaman ikinci hedef de..
İskender: Düşman işgali.
Salih: Evet doğru evlat şimdi hadi herkesin bileğine kuvvet.
Fikri: Hadi bakalım herkesin bileğine kuvvet.
İskender: Bileğine kuvvet.
Derler ve düşmanın yanına gidip İskender ve Salih bide Fikri nişan alıp vururlar Fikri düşman-1'in boğazından vurur ve Salih de düşman-2'in ağzından vurur İskender de düşman-3'ün kafasından vurur ve diğerlerine de ateş ederler...
İskender: Fikri ağam ve baba dikkat edin!
Salih: Tamam evlat sende dikkat et!
İskender: Tamam baba.
Fikri: Hepiniz dikkat edin kendinize!
Ve daha sonra işler daha da zorlaşır ve İskender hissetmiş gibi Salih'in önüne atlar ve o gelen kurşun Tozkoparan İskender'in okuna haram olur...
Salih: Başardın evlat.
Fikri: Valla 650 metre den gelen kurşunu nereden gördün de vurdun maşAllah.
İskender: (: Son biri kaldı onu da vurduk mu bitti, ocağımız kurtulucak.
Salih: Haklısın evlat.
Ve son kişiyi de İskender vurur ve ocaklarını kurtarırlar...
İskender: Kurtardık ocağımızı kurtardık.
Salih: Ah be evlat kurtardık.
Fikri: O zaman cümle alem hayırlı olsun ocağımız.
Salih: Alemsin Fikri ya.
Ve işte ocaklarını kurtardıkları için kutlama yaparlar o akşam ve yarın olur...
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)
General Fiction- Sen hiç vır vır etmeden duramaz mısın? - Sen hiç konuşmaz mısın?