Elif den;
Bebeğimizi aldırmaya giderken birden karnıma sancılar ağır bir şekilde bastırdı galiba düşük yapıyordum ve hemen lavaboya koştum okul formamı çıkardığımda altımdan kan akmaya başladığını gördüm şuan kesinlikle düşük yapıyordum tek altımdan değil karnım dan da kan lekesi çıkıyordu ne yapacağımı bilemiyordum sonrası ise karanlık..
Her yer kan olmuştu Elif ise nefes almıyordu ya ölmüştü Elif yada yaşıyordu ve hiç kimse de girip bakmıyordu bu kız ne alem de diye...
Ve saatler geçiyordu hala hiç kimse bakmıyordu Elif öldü mü? Yaşıyor mu? Diye ve Elif rüyasında çok güzel şeyler görüyordu...
Elif'in rüyası..)
Elif'in bebeği: 😥😥
Elif: Niye ağlıyorsun? Hem senin annen ve baban nerede?
Elif'in bebeği: 😥😥 Benim annem beni aldıracak ama ben yaşamak istiyorum.
Elif: Kim ki senin annen?
Elif'in bebeği: Sensin.
Elif: 😥😥
Elif'in bebeği: Biliyordum sende beni dünyaya getirmek istiyorsun babam da istiyor ne olur beni dünyaya getir, ne olur dünyaya getir, ne olur beni dünyaya getir, ne olur beni dünyaya getir, ne olur beni dünyaya getir..
Elif: ...😥
Şimdi de gerçekte Elif'e bakalım...)
Hala Elif baygındı ve birden gözünden yaş düştü Elif'in...
Elif: ...
Elif den hala ses seda yoktu ve hiç kimse de hala o lavaboya girmemişti zaten kan gölüne dönmüştü lavabo Elif de bu kan gölün de boğulmak üzere olan kişiydi ve tam Elif kan gölün de boğalacak biri gelip onu kendine çeker...
Evet arkadaşlar sezon finalini bölümünün sonuna geldik...
Sizce yeni sezon da neler olacak?
Elif'in kurtaracak kişi kim? Sizce.
Sizce bebek hayatta mı?
Sizce Elif hayatta mı?
Sizce bebek hayatta olursa Elif bu rüyadan etkilenip bebeğe doğuracak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)
Ficción General- Sen hiç vır vır etmeden duramaz mısın? - Sen hiç konuşmaz mısın?