Ve doping testi sonucu pozitiftir...
Haluk: Yanılma ihtimali kaç? Bu testi yani benim yiğenim yapmaz!
Doktor: Haluk bey yanılma ihtimali yok bu testin %100/100 dopingli yiğeniniz.
Haluk: ...
İskender: Eee dopingliydi belliydi zaten.
Haluk: Hiçte belli değildi hiç kimse fark etmedi ama sen fark ettin! Se-senin özel güçlerin var sanki!
Salih: Hayır yanılıyorsunuz! İskender de bizim gibi insan ama o dopingli insanlar hakkında araştırma yapmayı çok sevdiği için bilir o yüzden bence bilip bilmeden oğlum hakkında sezgisellik yapmayın!
Haluk: ..
Ve işte 11 dk sonra Cenk taburcu olur ve İskender bir anda Cenk'i yakalar ve duvara sıkıştırır...
Cenk: Sen nasıl ya?!😮😮😮
İskender: Ben Tozkoparan İskender'im ve sana şöyle bir söz söyleyim zaman bozan ha yalnız bu bir Tozkoparan İskender'in atasözü; "Hile edenlerü hiç sevmezük!"
Cenk: Eee banane?!
İskender: Yani sana şunu diyorum haksızlık edeceğine gidip bir kaç saat çalışsaydın inan o ilacı hazırlamanla aynı saatdi.
Cenk: Dur bir saniye sen Tozkoparan İskender'sin doğru ya şarkılarınız da bile var! Ahh salak kafam!
İskender: Eee bazı detaylar kaçarmışsın demek ki.
Cenk: Bana bak! Sen çok fazla oluyorsun hem sen benim zaman bozan olduğumu nereden biliyorsun?
İskender: Ben bilirim.
Cenk: Nasıl ya!
Ve İskender Cenk'i yere serer...
İskender: Yakalandım seni zaman bozan!
Cenk: .. Anca-.. yakalarsın bırak beni!!
İskender: Sende anca bırakacağım günü rüyanda görürsün!
Ve Cenk kurtulmaya çalışır ama olmaz ve Cenk'in nefesi kesilir oracıkta İskender'in elinde kalır...
İskender: Sende de kurtuldum zaman bozan!
Diyip İskender gider tabi gitmeden önce Cenk'in cesetini yok eder...
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce yeni bölümde neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)
Narrativa generale- Sen hiç vır vır etmeden duramaz mısın? - Sen hiç konuşmaz mısın?