İskender: ..🤔
Elif: Ne olur bir şey bul son 5 dk kaldı.
İskender den;
Bu kız şaka gibiydi aslında hiç kimse için kalbim gitmemişti ama bu kızı ilk gördüğümden beri bana bir şeyler olmuştu tam adını katamadığım şey neyse..
Elif den;
Bu çocuk çok yakışıklıydı ama çok da garip di galiba yok canım daha neler Elif kendine gel neyse ya..
İskender bir anda buldumm! Dedi...
Elif: Ne buldun hadi söyle??
İskender hızlıca aynı pars gibi koşmaya başladı Elif şaşkın şaşkın İskender'e bakıyordu ve İskender 1 sn sonra geri gelmişti ve..
İskender: Hadi geç arkama.
Elif: Ne şaka mısın? Sen bak 5 dk kaldı diyorum bisiklette yetişir mi?
İskender: Evet biliyorum az dk kaldı o yüzden bin.
Elif den;
Nedensizce ona güvenmiştim..
Elif: İyi tamam hadi.
Ve Elif İskender'in arkasına biner ve önde de İskender vardır bir anda İskender öyle bir hızlanır ki Elif sımsıkı İskender'e sarılır bu durum İskender'in hoşuna gider...
Elif: Sende de ne kuvvet varmış be.
İskender: Biraz öyleyimdir.
Ve 3 dk sonra okula varmışlardı...
Elif: Nasıl 25 dk yolu 3 dk da vardın.?
İskender: Ben varırım şey yani sen okula geç kalacaksın.
Elif: Haklısın görüşürüz şaka çocuk.
İskender: Görüşürüz güzel kız.
Elif den;
Sınıfa dersin başlamasına son 1 dk kala girmiştim ve yanaklarım kıpkırmızı bir şekilde girmiştim çünkü şaka çocuk bana güzel kız demişti niye beni bu kadar etkilemişti hiç anlamadım ve sırama geçtim ve 1 dk sonra hoca geldi..
Hoca: Evet çocuklar yeni arkadaşınız gelecekti geldi mi?
Tayfun: Yok hocam acaba bir karışıklık mı? Oldu.
Sinan: Eminim ki o gelen kişi senin gibi m*l olmadığı için yolunu bulmuştur sadece tuvaleti gelmiştir.
Tayfun: 😡
Hoca: Çocuklar uğultuyu kesin.
Tayfun:.. Tamam hocam.
Ve o an içeri İskender girer...
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce Elif'in tepkisi ne olacak?
Sizce yeni öğrenci İskender mi?
Sizce ne oluyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)
Ficțiune generală- Sen hiç vır vır etmeden duramaz mısın? - Sen hiç konuşmaz mısın?