İskender: Merhaba arkadaşlar ben İskender zaten beni tanıyorsunuz baya bir büyüdüm şuan 24 yaşındayım ve siz benim 24 yaşımdaki halimi görmediniz hep 14-15 yaş arası halimi gördünüz her neyse biz Elif'le 18 yaşında evlendik ama ne yazık ki bu evlilik 2 sene sürdü sonra ise 20 yaşındayken ayrıldık nedenini bilmiyorum neden ayrıldığımızı ve Elif'in 4 senedir telefonlarına da ulaşamıyorum neyse benim tek dış özelliklerim değişti iç özelliklerim hala aynı. Ve bende oyuncu oldum..
Elif: Merhaba arkadaşlar ben Elif beni zaten tanıyorsunuz baya bir büyüdükçe güzelleştim şuan 24 yaşındayım ve siz beni 14 yaşından sonra görmediniz ama şimdi çok göreceksiniz ve biz İskender ile 18 yaşında evlendik ama ben bu evliliği 2 sene sonra sonlandırdım yani 20 yaşındayken niye derseniz o beni aldattı! Ben İskender'e hamile olduğumu söylemeye gelirken bir kızla öpüşürken gördüm haltsiz! Neyse işte 4 senedir ayrıyız ve İskender den 4 yaşında kızım var onu çok seviyorum hayata tutunmamın tek sebebi kızım. Ve ben oyuncu oldum..
Sanem: Merhaba arkadaşlar ben Sanem siz beni tanımıyor olabilirsiniz çok normal çünkü daha yeni katıldım neyse ben 4 yaşındayım ve annemi çok seviyorum ama babamı bir kez olsun görmedim hep anneme babamı sorduğum da o iş gezisinde yakında gelecek diyip duruyor ama bir türlü gelmiyor ama onu sabırla bekliyorum canım babam..Sinan: Merhaba arkadaşlar beni tanıyorsunuz zaten ben Sinan baya bir büyüdüm ve 24 yaşındayım ve Esra ile evliyiz ama çocuk sahibi olamıyoruz nedenini bilmiyoruz ama olamıyoruz doktor tüp bebek tedavisini öneriyor ama Esra ile ben bu tedaviyi istemiyoruz eğer yine olmazsa çocuk sahiplenecez her neyse ben holding sahibi oldum ve Esra'mı çok seviyorum..
Esra: Merhaba beni herkes tanıyordur diye biliyorum 3. sezon dan evet ben Esra, Elif'in ilkokul sınıf arkadaşıyım ve Elif'in çocuğu olduğunu biliyorum 4 senedir ama ne Sinan'a bir şey dedim ne de İskender'e çünkü Elif söylememi dedi her neyse ben 24 yaşındayım ve Sinan ile evliyiz onu çok seviyorum bende Sinan'ın asistanı oldum..
Arda: Evet arkadaşlar hepinize merhaba ben Arda gözdeniz Arda ve ben de baya bir büyüdüm ama boyum yine kısa her neyse 23 yaşındayım ve Asya ile evliyiz ve Asya hamile ilk çocuğumuza çok heyecanlıyım baba olacağım için ve bende komedisyen oldum..
Asya: Merhaba herkese ben Asya herkes beni tanıyordur değil mi her neyse ben 25 yaşındayım ve 7 aylık da hamileyim Arda ile benim bir tane oğlumuz olacak çok heyecanlıyım ve hala sosyal medya fenomeniyim..
Salih hoca öldü başımız sağolsun!
Fikri hoca öldü başımız sağolsun!
Savaş hoca ile Efsun sevgili oldular.
Evet arkadaşlar karakter Tanıtımın sonuna geldik...
Sizce yeni sezonun karakterleri nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)
General Fiction- Sen hiç vır vır etmeden duramaz mısın? - Sen hiç konuşmaz mısın?