İskender den;
Yolda hala ilerliyordum ve bir türlü zindana gelemiyordum ve sonunda geldim..
İskender zindana gelmeden önce bizimkiler ne yapıyordu bakalım...
Arda: ( hala gözleri kapalıdır) ...
Elif: Bu böyle olmayacak ( elbisesinin cepinden bitki çıkarır) Bu bitkilerle ilaç hazırlamam lazım Arda'ya.
Sinan: Nasıl hazırlayacaksın ki?
Elif: Çok kolay mesela bu yelken çiçeğini, kurdele çiçeği ile karıştıracağım daha sonra ise biberiye çiçeğinin tozundan azıcık karışımın içine katacağım ve çalkalıcağım ve bitti bu kadar.
Sinan: 😮😮 Gerçekten sen tam bir şifacı olmalısın.
Asya: Eee kimin arkadaşı.
Elif: 😊😊
Ve işte Elif karışımı hazırlar ve Arda'nın ağzına 3 damla damlatır ve Arda bir iki dakika sonra gözünü açar...
Arda: Gardaşlarım bana ne oldu?
Sinan: Bir şey olmadı hem sana bir şey olur mu sen bizi de gömersin maşAllah.
Arda: Gömerim tabi ama ilk önce Adana kebabını gömsem daha iyi olur benim için.
Ve herkes gülmeye başlar...
Ve İskender zindana yaklaştığında Elif...
Elif: ( Kalbine elini götürür) Hissedebiliyorum İskender yakında burada olacak.
Asya: Nasıl anladın bunu??
Arda: Nasıl anlayacak karı koca özel güçleri var.
Elif Arda'ya sinirli sinirli bakmaya başlar...
Sinan: Elif Arda ne diyor bu bitki karışımının yan etkisi var mıydı?
Elif: Hayır yoktu ama Arda arkadaşımız birazdan benden dayak yiyecek!
Asya: Elif haklı Arda bence kaç.
Ve Arda kaçmaya başlar tam Elif Arda'yı yakalayacak ken İskender gelir...
İskender: Tam da tahmin ettiğim gibi bizumkilerin dediği çocuk sizsiziniz.
Arda: Aa bak Elif kim gelmiş.😈
Elif: Arda! Sus bak!
Sinan: İskender nasıl çıkacağız buradan.?
Asya: Hemde şimdi birazdan yine o adamlar gelir ve seni de zindana atarlar.
İskender: Hiç bir şey yapamazlar çünkü hepsini dövdüm hadi biri elini oynatsın oynatamaz elini kırdım.
Arda: La adam demir adam çıktı.
Elif: İskender'im seni çok özledim.
İskender: Bende seni Elif'im burnumda tütüyorsun.
Arda: Vay anasını ne aşk ama.😈
Elif: Eğer Arda bir daha ağzını açarsan senin ağzına biberiye çiçeğini sokarım zehirlenirsin ona göre!
Arda: ( ağzına eliyle fermuar çekmiş gibi yapar.) Tamam al işte sustuk!
İskender: Arkadaşlar sizin çıkmanız benim bileğimin kuvvetine bakar.
Sinan: Yani diyorsun ki bileğime kuvvet.
İskender: Aynen öyle.
Ve İskender iki eliyle zindan demirlerini iki yana doğru çeker ve suratı kıpkırmızı olur ve çok kötü ter akar ve sonunda zindanı açmıştır ve Elif de direkmen koşar ve İskender'e sarılır İskender de sarılmasına karşılık verir...
İskender: Ohh mis kokulu hatunum benim.
Elif: Yaa İskender.
Arda: Öhm öhm.
Asya: Ardaa! Sus da şu güzel görüntüyü izleyelim.
Arda: Üff! Tamam ya.
Sinan: Eee arkadaşlar hadi biri yani yedekler den biri gelmeden gidelim.
Ve herkes tamam derler ve sonunda İskender'in evine gelirler...
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)
General Fiction- Sen hiç vır vır etmeden duramaz mısın? - Sen hiç konuşmaz mısın?