67. bölüm

317 11 0
                                    

Elif den;
Tek cep telefonu numarası belli olan biri bana mesaj göndermişti ve okumaya başladım mesajı..
Elif: Merhaba Elif seni tanıyorum amacım seni korkutmak değil neden gizli numaradan mesaj attığımı söyleyemem çünkü yılan hikayesi gibi her neyse seni .... Parkında bekliyorum.
Elif: Kim bu ya?? Sabah sabah!
Ve Elif hazırlanıp .... Parkına gider...
Elif den;
Bank da oturan İskender'i gördüm galiba o beni çağırmıştı buraya ve hemen İskender'in yanına gittim..
İskender: ( ayağa kalkar) Gel böyle otur. ( Geri oturur) dünen konuşmamız yarım kalmıştı devam edelim.
Elif: Tamam bende kalmıştı doğru hatırlıyorsam.
İskender: Evet doğru sende kalmıştık.
Elif: Eğer beni sevseydin beni aldatmazdın 4 sene önce!
İskender: Ne! Ne diyorsun?! Sen.
Elif: 4 sene önce diyorum ben sana..😥😥😭 hamile olduğumu söylemeye gelirken bir kadınla öpüşüyordun!😭😭
İskender den;
Şimdi olayı kavrayabiliyordum demek o yüzden benden ayrılmıştı dur bir saniye o hamilelikle ilgili bir şey mi dedi..
İskender: Sen hamile miydin?
Elif: Evet.
İskender: Peki çocuk yaşıyor mu?
Elif: Evet şuan 4 yaşında.
İskender: Elif'im ben seni aldatmadım hatta kanıtım bile var o beni öptü ve sen gittikten 21 saniye sonra çok şükür onu çekebildim kendim den.
Elif: Tamam kanıtı göster.
Ve İskender kanıt videosunu açar...
İskender: Gördün mü? Gerçekleri.
Ve Elif İskender'e sarılır İskender de sarılmasına karşılık verir...
Elif: Özür dilerim.
İskender: Sorun değil bir tanem.
Ve çocuk hakkında konuşurlar 4 senelik hasretlerini giderirler ve İsel Elif'in evine giderler...
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce yeni bölümde neler olacak?

Ela ve Mavi Gözlerin Ardındaki Sırlar ( İsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin