פרולוג: אני לא שלך

471 53 6
                                    

הקריאה מומלצת מגיל 18+

הפאנפיק מכיל תכנים שנויים במחלוקת שעלולים להיות לא נעימים לקריאה כמו שימוש בחומרים אסורים, פגיעה מינית ואובדנות. במידה ואתם יודעים שאחד הנושאים הללו מפריעים לכם, אנא הימנעו מקריאה.

*

תדליק לי סיגריה ותצמיד אותה לפי.

"ג'ונגקוק..."

אתה היחיד שרוצה אותי בסביבתך.

"ג'ונגקוק..."

ואני יכול לחשוב על אלפי סיבות...

"ג'ונגקוק..."

ללמה אני לא מאמין לך.

"ג'ונגקוק."

הוא פוקח את עיניו תחת צליל שעון הקיר.

טיק טק טיק טק.

התקרה זורמת כנחל, מהבהבת בצבעים בהירים. הוא מרים את ידו אליה, מרגיש כאילו יכול לגעת בה, אבל כל מה שמצליח לתפוס זה אוויר שגם הוא חומק בין אצבעותיו הארוכות.

טיק טק טיק טק.

קצות האצבעות רועדות והוא מפיל את ידו מעל ראשו, על הספה עליה שוכב. הלב פועם קצת מהר מדי ואולי כדאי לבדוק את לחץ הדם, אבל הרצפה גם כן נסחפת עם הזרם והוא לא רוצה לטבוע בה.

טיק טק טיק טק.

עיניו לא מצליחות להתרכז בדבר. הן זזות מפה לשם, מחפשות משהו, אך לא מוצאות דבר. הוא לא מרגיש את הספה תחת גופו. נשמתו מרחפת בחדר הזוהר. זרמים חשמליים עוברים ברחבי הגוף וחולשה נעימה הופכת את העצמות לקלילות יותר.

טיק טק טיק טק.

הוא מצליח למשש משהו על השידה ונאחז בו, מעיף על שעון הקיר עציץ קטן, גורם להם להישבר זה בזה ולשעון להפסיק לפעול ולהזכיר על הזמן שלא עוצר מלכת.




~~~

הטקסט בהתחלה לקוח מהשיר I'm not yours של Angus & Julia Stone.

אני מאוד שמחה סוף סוף להציג בפניכם את הפרויקט עליו עבדתי הרבה בחודשים האחרונים ומקווה שתקבלו אותו בזרועות פתוחות.

אוהבת, לירה.

I'm Not Yours // KookVWhere stories live. Discover now