Capitolul 9

1K 41 2
                                    

A doua zi:
Am coborât la micul dejun și mă așez la masa iar tata spune:
- Am auzit că mergi in Belgravia,astăzi.
Dau din cap că da și el dă aprobator din cap.
-Belgravia te va primi cu brațele deschise.
-Tu te vei întoarce ?
Îl întreb și iau o mușcătură dintr-o clătită
- Regele Arthur a spus să stau acasă 1 săptămână.
Dau din cap că am înțeles și mă uit spre tata și spun:
- Regele Arthur este tata lui Lucas?
Tata dă din cap că da și dau din cap că bine.
După ce terminam de mâncat micul dejun strângem masă și după merg sus,îmi fac un duș și încep să-mi fac bagajele.
Dar mă opresc puțin.
Da este vara dar nu știu cum este vremea acolo,mai ales că este mai la nord,in Europa.
Cobor jos și merg la tata și îl întreb:
- Cum este vremea in Belgravia?
- Hm..vara este cald,mai sunt ploi de vara,toamna este puțin răcoare și friguroasă,iar iarna este normala,zăpadă ,temperaturi scăzute.
- Bine, mulțumesc.
Îl sărut pe obraz și merg înapoi sus să-mi fac bagajul.

Din perspectiva lui Lucas:
Bat in ușa de sticlă care este deschisa iar James se întoarce spre mine.
- Intra Lucas!
James îmi spune Lucas,nu e chiar nevoie să îmi spună tot numele său "prinț".
Îl cunosc de mult pe James.
- Evie a mers să își facă bagajele.
Spune și dau din cap că așa este.
Mă așez și eu pe canapea iar eu fiind chiar langa James.
- Vreau să ai grijă de fiica mea cât timp nu voi fii acolo.
Spune puțin trist de plecarea ei,cred că îi este greu știind de ce greutăți va da când va ajunge acolo și se va afla va ea este avocata mea.
- Voi avea.
Spun zâmbind călduros
-Am încredere în tine că vei avea grija de ea,știu asta
Se întoarce spre mine și mă bate pe umăr in timp ce zâmbește iar eu la fel,puțin confuz de situație.
- Poți să-i transmiți lui Evie să fie gata la ora 14:30?Trebuie să merg să dau un telefon și să rezolv niște probleme.
Dă din cap că îi va zice și mă ridic de pe canapea și merg pe terasă și merg la apartamentul meu.
Îl sun pe tata și răspunde și spun:
- spune-mi că nu crezi că sunt laș.
- Nu ești fiule, n-ai fugit,doar ai mers să te relaxezi dar ei cred altceva,așa că trebuie să vii înainte de încoronarea,cu un plan,ca să nu ajungă aceea coronara pe capul lui Henry,știi ce se poate întâmpla și nu aș vrea să ți se întâmple ceva.
- Știu tată,oricum astăzi mă întorc acasă,am găsit un avocat.
- Mă bucur.Cine este acest avocat?
- Este o fată,abia a terminat facultatea și chiar la cea de drept am mers cu Nicholas și am întâlnit-o și oricum a aflat de noi doi pentru că apartamentul lui James este lângă al nostru.
-Stai,este fiica lui James?Care din cele două fete?Pentru că are doua fete și un băiat ,O fata pe nume Cassie,una Evie și Liam,care este fiul său.
-Evie este avocata mea.
Tata nu mai zice nimic și după spune:
- Ai făcut o alegere foarte buna,din vorbele lui James,este fiica cea mai buna ,este diferita decât frații ei și în bine mă refer.Ai făcut o alegere buna.
- Da.
- Vreau să o cunosc, vă aștept.
Spune și după închidem apelul

***
Suntem pe avion,eu cu Nicholas suntem față în față,la locuri iar Evie a zis că are ceva treabă pe laptop și s-a așezat altundeva.
Văd că avea căști in urechi.
Mă uit puțin la ea dar Nicholas mă lovește peste umăr și mă uit spre el încruntat și confuz și zice:
- Te-ai îndrăgostit cumva?
Îl lovesc repede peste umăr din joaca și zic:
- Vorbește mai încet.
El începe să râdă și eu doar surâd.
-Deci?
Spune așteptând un răspuns și mă întorc spre geam dar mai zice odată și mă uit la el și spun:
- E fiica lui James,e avocata mea...
Mă întorc înapoi spre geam și Nicholas spune:
- Se vede pe fața ta că începi să te îndrăgostești.
Spune și mă întorc înapoi spre el și el se uita pe geam si nu mai zice nimic și doar zâmbește râzând,iar eu eram confuz..
Trece 4 ore și ajungem in Belgravia.
A venit cineva după noi,un bodyguard,ajungem la palat și ne dăm jos din mașină.
Intrăm în castel și angajați ne iau bagajele.
Intra in castel iar Evie se uita și îl admira.
Mergem în living,care era mare și acolo era mama și tata.
- Mă bucur că ați ajuns.
Spune tata și se ridică de pe canapea și ne îmbrățișează și când o vede pe Evie spune:
- Bună Evie,eu sunt regele Arthur,cred că ai aflat de tatăl tău.
- Bună ziua!Da,am aflat
Evie ii zâmbește iar tata la fel.
- Frate!
Spune o voce din spatele nostru și ne întoarcem și îl vedem pe Matthew.
Ne luăm în brațe frățește și spune:
- Mă bucur că ați venit!
Spune și după îl ia în brațe frățește și pe Nicholas.
- Bună,eu sunt Matthew ,fratele lui Lucas!Tu trebuie să fii avocata,Evie.
Spune Matthew spre Evie iar ea dă din cap că da.
- Eu sunt.
-Eu sunt Catherine.
Spune mama iar Evie se uita la ea și îi zâmbește și spune:
- Încântate!
Spune Evie iar tata spune:
- Simte-te ca acasă.
Evie ii zâmbește călduros..
- Unde e bunicul?
Îi întreb iar mama vrea să spună ceva dar cineva spune din spatele nostru:
- Sunt Aici.
Ne întoarcem și îl vedem pe bunicul.
Bunicul era tata lui tata.Era din partea tatei.
Pe bunicul îl chema Cezar Ferdinand Titus Evans I(întâi).
Ne luăm în brațe și spune:
- Mă bucur că te-ai întors acasă,trebuie să rezolvăm cu Henry
Bunica mea ,adică mama lui tata o cheamă Anastasia Berenice Eloise Evans.
Bunicii din partea mamei, trăiește doar bunica ,bunicul a murit acum 3 ani.
Bunica este la rude,adică la sora mamei,mai exact.
Mama nu se trage din familii regale,dar mama cu tata s-au întâlnit, sau îndrăgostit iar ea a devenit regină.
Ne așezăm pe canapea și Vorbim despre Henry

A trecut 2 zile deja.

Știu că n-am mai postat de vreo câteva zile,dar m-am întors și acum cum este vacanță am timp să postez măcar un capitol sau doua pe săptămână.
Știu că e scurt dar promit că următorul va fii mai lung.

Regele din Belgravia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum