Din perspectiva lui Evie:
Sunt de 2 zile deja aici.
Și în maxim 1 săptămână și 5 zile Va fii "încoronarea"lui Henry,iar noi trebuie să ne ocupăm de el
Aveam o camera de oaspeți superbă
Arăta așa:Îmi plăcea foarte mult,eu cu Lucas ne vedem zilnic ca să vorbim despre Henry și astăzi mă va ajuta să caut cartea cea importantă,cu regurile de aici.
Și tradițiile care inca se mai țin și mituri din bătrâni.
Vom vedea ce voi găsi.
Ies din camera de oaspeți care se afla la etajul 2.
Dau de Lucas și spune:
- Te căutam,hai să mergem la bibliotecă.
Spune și aprob din cap,mergem la etajul următorul și mergem pe un hol lung,după o luam la dreapta și după ne oprim in fața unei uși mari și alba.
Intrăm și acolo erau multe rafturi de cărți.
Erau rânduri și rânduri de rafturi pline cu cărți.
Maxim 10 rânduri de rafturi sunt pe stânga și pe dreapta,da, le-am numărat.
- Vino,cartea asta este importanta și o ținem într-un loc mai important.
Mergem tot în față iar în stânga și în dreapta sunt rafturile cu cărți cum v-am spus.
După ne oprim in fața unei alte uși,dar una normala,mai mica
Deschide ușa și intrăm și era o camera unde erau alte cărți dar erau mai puține dar mai speciale.
In mijloc era pusă aceea carte de care am nevoie.
- Aceasta este cartea,vei găsi tot ce ai nevoie,in ea.
Spune Lucas și mă apropii de carte și o deschid.
Pe prima pagina a cărți era scris cu stiloul dar era de mult scrisul.
Scria subiectul și de la cat începe și până la cat se termină,pagina.
De exemplu "Regulile in Belgravia "începe de la pagina 120 și se termină la pagina 204.Din perspectiva lui Lucas:
Amețesc puțin dar mă prind de o masa care se afla acolo.
Evie bagă de seamă și lasă cartea și vine la mine.
- Ești bine?
Trag aer in piept și după nu mă mai țineam de masa și spun:
- Da,sunt bine.
- Bine,vreau să iau o gura de aer.
Spune și dau din cap că bine și ieșim din biblioteca.
Ieșim din castel și mergem în gradina din spate,care era imensă.
- Vreau să te întreb ceva .
Spune ea in timp ce ne plimbăm puțin.
- Ascult.
- Aveți săbii?Sau nu mai țineți tradiția?
- văd că ai reținut deja ceva de la capitolul tradiții.
Evie a citit ceva , repede și văd că chestia cu sabia a reținut
- Avem fiecare câte o sabie dar doar să le avem acolo,nu să ne luptăm sau mai știu ce,ele se fac pe la vârsta de 14 ani iar copilul de 14 ani trebuie să fie dus la o vrăjitoare
- De ce?
Întreabă curioasa și continuu să zic.
- Se zice că se știe cu cine se va însura prințul ,se trece inițiala lui și a fetei care crede ea că va fi,dar foarte mic scrisul și undeva retras,pe sabie și ea le scrie dar desigur când nu suntem de față ca să nu vedem până când prințul trebuie să se însoare.
- Ai fost și tu dus?
- Da,dar nici in ziua de astăzi nu cred in așa ceva.Desigur se zice că a existat o vrăjitoare rea ,acum in urma cu 100 de ani dar știu că nu a avut de a face cu familia mea,din cate știu.
- Înțeleg,e drăguță istoria voastră.
- Mă bucur că îți place.
Spun și zâmbesc.
Ieșim din biblioteca și dăm de tata.
- Lucas,pe tine te căutam.Vino să vorbim puțin.
Dau din cap că bine și tata trece pe lângă noi și mă întorc spre Evie și spun:
- Vorbim mai târziu.
- Bine.
CITEȘTI
Regele din Belgravia
RomansaEl este Lucas,un bărbat puternic,frumos,admirat de toți din regat,care urmează să devină rege,doar că trebuie să își aleagă o soție.El are o nuntă aranjată cu o ducesă dar o întâlnește pe Evie. Evie este avocata lui, îl ajută să fie puternic contra...