A doua zi:
Mă uit în fața oglinzii și mă uit cum eram îmbrăcată în roba ce-a neagra cu toca care era roșie și cu eșarfa care tot așa ,era roșie și cu cocarda roșie pusă în piept.
Aveam făcut părul în bucle,nu m-am machiat cine știe ce,mai bine zis m-am machiat natural.
Purtam o pereche de adidași albi.
Îmi iau un ghiozdan puțin mai mic,care era negru și ies din cameră.
Cobor jos și îl văd pe tata.
Toca o aveam în mână.
- Wow,ești superbă,succes astăzi!
Spune tata și ne îmbrățișăm.
Ieșim din apartament și ne îndreptăm spre lift.
Primesc un mesaj și mă uit să văd de la cine l-am primit,in timp ce așteptăm să se deschidă liftul.
Era de la Amalia mesajul,vorbim puțin și aflu că ea încă nu a ajuns.
Intrăm in lift și tata apasă butonul de parter.
- Crezi că va veni mama la absolvire?
Spun spre tata și el se întoarce spre mine:
- Vom vedea.
Spune și îmi zâmbește și îi zâmbesc slab.
Ieșim din hotel și mergem spre mașină.
Urcăm în mașină și pornim spre facultate.
Oare va veni Lucas?
- Tată?
Îl întreb și el se întoarce spre mine ca să spun:
- De când lucrezi ca bodyguard?
Îl întreb și mă întorc spre el și spune:
- De vreo 24 de ani.
Rămân mută,de 24 de ani?Mi se pare mult.
Tata continuă să zică:
- Lucas avea 2 ani , aveau nevoie de ajutor ca bodyguard,iar când au văzut că este totul bine și mă descurc, m-au angajat serios.Tu încă nu erai născută atunci doar Liam și Cassie.
Nu spun nimic.
Rămân mută..
- Nici mama ta nu știe că lucrez pentru regi și nici nu aș vrea,știi de ce..
Mă uit confuză și spun:
- De ce?
- Mama ta ar face cumva ca Cassie și Liam să ajungă pe tron,ori cu Lucas,ori cu Matthew ,ori cu Leyla.
- Cine este Leyla?
- O verișoară de al lui Lucas și Matthew.
Dau din cap că am înțeles.
Câteva minute nu mai zicem nimic dar tata spune:
- Știu că ești tristă că Lucas se întoarce în Belgravia ,dar oricum vei merge și tu ca să îl ajuți nu?
Dau din cap ușor că da..
- Să știi că pe jurnaliști din Belgravia au fost uimiți că Lucas și Nicholas au plecat și nici nu trebuie să-i găsească până când ei se vor întoarce în Belgravia.
Dau din cap că da și după câteva minute ajungem la facultatea mea..
- Voi veni și eu dar trebuie să rezolv ceva, ține-mi un loc.
Spune tata și dau din cap că bine.
Ies din mașină și mă îndrept spre poarta facultăți.Din perspectiva lui Lucas:
Suntem în drum spre facultate.
Am luat un autobuz și am coborât la o stație aproape de facultate.
- O să o dai lui Amalia?
Îl întreb pe Nicholas făcând referire la micul buchet de flori pe care îl avea în mână.
- Da,cadou și felicitări pentru că a terminat facultatea...da.
Mă uit la el și văd că era puțin confuz de ce a zis.
- Tu?
- Eu ce?
Mă întorc spre el confuz și continuă să spună:
- Tu nu i-ai adus lui Evie?
Spune Nicholas și mă uit la el și spun:
- Am..o să îl dau puțin mai încolo.
I-am luat un buchet de lalele,știu de la tatăl ei că lalele sunt unele dintre floriile ei preferate,dar o să îi dau puțin mai încolo.
Aveam un hanorac alb pe mine ,o pereche de pantaloni de trening gri și o pereche de adidași albi.
Intrăm pe poarta facultăți iar Nicholas merge la Amalia pentru că o vede.
Evie era și ea dar îmi sună telefonul și nu merg spre ei.
Îmi scot telefonul din buzunar și văd că este Matthew.
- Da Matthew.Ce este?
- Avem o mare problemă.
- Spune.Ce s-a întâmplat?
- Henry va lua tronul..
Nu mai zic nimic.Nu are cum să ia tronul,nu există așa ceva.
- Cum adică va lua tronul?
Spun mai încet și încep să fiu nervos..
- Henry a făcut cumva să îl creadă toți,cei cu regulile pentru încoronare.Toți cred că ai fugit și că nu te vei întoarce pentru încoronare iar ei nu ar accepta asta și l-au pus pe el...Și ei nu vor să aibă un rege care fuge la greu.
Pe Matthew nu îl poate pune pentru că eu sunt următorul și văd că e și Henry ,pentru că Henry este de aceeași vârstă cu mine,iar Matthew ar urma după mine.
- Astăzi mă întorc acasă cât pot de repede.
Spun și închid telefonul.
Mă îndrept spre Nicholas care vorbea cu Amalia și Evie.
- Vino puțin.
Îl trag pe Nicholas de braț și ne îndepărtăm de fete.
- Ce s-a întâmplat?
Mă întreabă și mă uit în stânga,drapata și în spate să nu fie cumva cineva să ne audă.
- Henry va lua tronul în locul meu.
Spun și mă îndepărtez puțin de Nicholas.
- Poftim?Nu are cum.Cine ți-a spus?
- Matthew și are.Toți cred că am fugit de încoronare și că nu vor accepta ca ei să nu apar și ca țara să aibă un rege care să fugă când este la greu,iar asta i-au făcut pe cei cu regulile din regate să îl aleagă pe el.
Spun mai încet iar Nicholas spune:
- Nu are cum să fie adevărat,trebuie să facem ceva..
- Ne vom întoarce în seara asta in Belgravia și vom spune că nu este așa,am un plan oricum.
Spun puțin mai încet când pronunț cuvântul"Belgravia" ca să nu mă audă cineva.
Nicholas aprobă din cap că este de acord.
A trecut maxim 10 minute,a început festivitatea.
Fiecare este chemat pe scenă și le dă câte o diplomă și felicitări.
James sta langa mine, adică tata lui Evie,Nicholas este în stânga mea iar în spate sunt restul care au venit pentru fiecare elev de aici.
Pe partea dreaptă sunt mai multe scaune și acolo sunt elevi.
Trece 20 de minute și s-a terminat festivitatea.
Cu toți ieșim afară și fiecare mai vorbește cu cineva și multe alte chestii.
- Mâine vom primi rezultatele.
Spune Evie entuziasmată.
Amalia mai zice ceva și eu doar ii ascult.
Atunci se apropie doi bărbați de noi.
Erau Sam și Wiliam,erau îmbrăcați normal.
Sam avea un tricou alb pe el iar Wiliam unul albaștri inchis și purtau doua perechi de pantaloni gri de trening și aveau o pereche de adidași negri.
Vine la noi iar Sam spune:
- Am ajuns.
Nicholas când îi vede le face semn să nu spună nimic cat sunt cele două prin preajmă.
- Sam,William,ele sunt Amalia și Evie.
Arată Nicholas spre fete,când le spune numele.Din perspectiva lui Sam:
Mă uitam puțin împrejur, împrejur și ceva mă face să mă opresc la cineva.
Era o fată,avea ochii căprui, părul brunet și lung și era frumoasă:)
Văd că ea nu are acea robă, înseamnă că ea nu a terminat facultatea acum.
Nu știu cum o cheamă dar mă opresc din a mă uita și mă uit la Nicholas și Lucas care nu spun nimic..Din perspectiva lui Lucas:
Ei încep să vorbesc iar eu mă uit dintr-o dată în față și îl văd pe...Henry?!
Henry avea cei doi bodyguarzi langa el,Thomas și Erik.
Toți se întorc spre ei trei.
Se aud șușoteli din spate și de la alte persoane..
Îmi trag gluga pe cap,știu că știe că sunt aici,că am venit la această facultate,dar nu știu ce urmărește..
Persoanele se apropie de el iar noi 6 rămânem în spate.
- Ce se întâmplă?
Intreaba Amalia iar Nicholas ii spune ceva și Evie vine langa mine și spune:
- Cine este?Îl cunoști de îl privești așa?
Spune mai încet și mă întorc spre ea și spun:
- E Henry.Din perspectiva lui Evie:
Zici că s-a oprit timpul în loc.
Deci el este Henry?Cel care încearcă să îi ia coroana?
- Ce caută aici?
Îl întreb dar nu apuca să spună ceva că acel Henry vorbește:
- Bună tuturor.Eu sunt Henry.Am venit să vă spun că doar câțiva veți putea veni la încoronarea mea.
Toți rămân muți și uimiți.
La fel și eu ,mă uit la Lucas dar el era atent spre el.
Am uitat să vă povestesc o chestie,este un grup de elevi din facultate,care au terminat acum și ei facultatea și să spunem că erau cei populari.
Desigur nu-i suportam și nici ei pe mine.
Dar de când au venit Nicholas și Lucas in facultate toți vorbește de ei,chiar și acel grup.
- Incoronare?
Întreabă un student și acel Henry ii răspunde:
- Da,voi fii viitorul rege al Belgraviei,încoronarea va fi peste 2 săptămâni,vreau să vă dau aceste înviați cei care au fost invitați la încoronare.
Spune iar cei doi bărbați care au venit cu el duc câteva înviați la..
Grupul popular din școală?
Erau doi băieți și două fete,in acel grup.
Mai duc o invitație la o fată care nu a terminat încă facultatea,va fi și ea în ultimul an.
Și doar atâția a invitat...ciudat.
- Va aștept cu mare drag cei care au fost invitați,pe invitație aveți toate datele necesare.
Spune acel Henry.
- Deci chiar veți fii următorul rege ?
Întreabă un student.
- Da,pentru că prințul care trebuia să fie el este un fugar,se teme să fie rege dar voi fii eu următorul rege al acelei țări,mai ales că suntem rude și chiar daca s-ar fii întâmplat ceva ,eu trebuia să fiu următorul..
Mă uit la Lucas care este încruntat și deja nervos și se uita spre Henry.
Avea gluga de la hanorac pe cap,poate ca să nu îl recunoască.
- Deci nu sunteți copil de rege?Din perspectiva lui Lucas:
El in timp ce a spus asta s-a uitat la mine și a zâmbit ca și un câștigător dar nu este.
- Ba sunt,doar că nu sunt fiul regelui mare care până acum el conduce și până la încoronare,ci sunt nepotul lui și mă aștept să veniți.
Spune și toți au vrut să îi mai pună întrebări dar a plecat.
Iar odată ce a plecat toți au început să se bucure.
Voi reuși ca până când el va trebuit "să fie încoronat"să le arăt că nu este așa cum a zis el.Din perspectiva lui Sam:
A primit invitație și aceea fată,ciudat ,de ce a invitat Henry pe ea și încă 4 persoane?
Chiar trebuie să vorbesc cu Lucas,să vedem ce vom face.
Cei doi care au fost cu el nu ne înțelegem eu cu William.
William nu se înțelege cu Erik iar eu cu Thomas.
Și trebuie să rezolvăm cu încoronarea,avem timp 2 săptămâni.Avem noroc că Evie știe de noi și că este avocata lui Lucas.
Ei doi par c-am apropiați așa-i?:)Știu că Belgravia nu exista pe planeta noastră dar mi-a plăcut mai mult să inventez eu o țară.Sper să vă placă cartea..
Chiar daca poate deja se întâmplă multe se vor întâmpla și mai multe pe parcursul cărți.
CITEȘTI
Regele din Belgravia
RomanceEl este Lucas,un bărbat puternic,frumos,admirat de toți din regat,care urmează să devină rege,doar că trebuie să își aleagă o soție.El are o nuntă aranjată cu o ducesă dar o întâlnește pe Evie. Evie este avocata lui, îl ajută să fie puternic contra...